Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Die is pas de laatste paar jaar ontstaan om dezelfde reden als waarom inmiddels vrijwel iedereen een hekel heeft aan Twente.
Tot ergens in de jaren negentig had ik nog wel sympathie voor de club en was ik zelfs nog wel eens op de tribunes van het Diekman te vinden. Goede jeugdopleiding...
KNVB mocht licentie FC Twente intrekken
Utrecht, 10 juni 2016
De KNVB mocht de licentie van de Eredivisie van FC Twente intrekken. Dat heeft de voorzieningenrechter van de rechtbank Midden-Nederland vrijdag beslist. FC Twente vocht de intrekking van de licentie aan in een kort geding...
Ben benieuwd of de beroepscommissie het geweigerde cadeautje nog gaat intrekken.
Losser promoveert nog wel een keer, dus dat duurt nog zeker drie jaar.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.