Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/fc-twente-bereidt-zich-voor-op-faillissement-1.6099468
Volgens mij hoort dit allemaal bij de propagandamachine. En nog even extra druk op de beroepscommissie leggen.
Ten eerste komt hij mij vreemd voor dat die vorderingen van o.a. Doyen nu ineens direct...
Oke, tja nu val ik wel een beetje door de mand natuurlijk.
Ik heb het alleen afgelopen maandag gezien (toen ging het amper over het EK) en gisteren baseerde ik me op de stroom berichten op twitter, die eigenlijk alleen over Derksen / Twente gingen.
Haha, nee, niet bepaald. Maar het is toch wel apart dat ze het aankondigen als een programma over het EK en het al twee keer nog geen minuut over het EK is gegaan. Ja, even over de Belgjes. En misschien is ?zilletje nog even langs gekomen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.