Zoekresultaten

  1. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    :duim:
  2. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/fc-twente-bereidt-zich-voor-op-faillissement-1.6099468 Volgens mij hoort dit allemaal bij de propagandamachine. En nog even extra druk op de beroepscommissie leggen. Ten eerste komt hij mij vreemd voor dat die vorderingen van o.a. Doyen nu ineens direct...
  3. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    Dan is ASVD gedoemd te degraderen waarschijnlijk.
  4. de waan

    sva Papendorp (voorheen Magreb'90)

    Wat een puinhoop.
  5. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    Dronten zal wel hopen dat ze in de zwakke noordelijke hoofdklasse komen.
  6. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Wat een waardeloze spitsen allemaal.
  7. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Die Seferovic, heeft die ooit al eens gescoord?
  8. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Abchazie is afgelopen week al wereldkampioen geworden. Dank Satyr.
  9. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Ik weet dat ik extreem lui ben, maar wat staat er vandaag op het programma?
  10. de waan

    Het EK op tv

    Oke, tja nu val ik wel een beetje door de mand natuurlijk. Ik heb het alleen afgelopen maandag gezien (toen ging het amper over het EK) en gisteren baseerde ik me op de stroom berichten op twitter, die eigenlijk alleen over Derksen / Twente gingen.
  11. de waan

    Het EK op tv

    Haha, nee, niet bepaald. Maar het is toch wel apart dat ze het aankondigen als een programma over het EK en het al twee keer nog geen minuut over het EK is gegaan. Ja, even over de Belgjes. En misschien is ?zilletje nog even langs gekomen.
  12. de waan

    Het EK op tv

    Bij het EK-programma van VI schijnt het vooral over FC Twente te zijn gegaan. Dat is dan ook wel weer bijzonder.
  13. de waan

    Wat is er gebeurd met?

    Razvan-Rat?
  14. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Grijsman?
  15. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Het begin valt niks tegen in ieder geval.
  16. de waan

    Randzaken tijdens het toernooi

    Heul vaak, maar ik moest toch weer even lachen. Sorry.
  17. de waan

    Randzaken tijdens het toernooi

    Hij is leuk.
  18. de waan

    Wat is er gebeurd met?

    Ilovefeyenoord ?
  19. de waan

    Wielrennen

    Die neemt elke dag weer netjes zijn ketonenontbijt.
  20. de waan

    Het EK op tv

    Onze analyticus bij de NOS, Rafael van der Voort. Toppertje hoor.
Bovenaan