Het EK op tv

de waan

Well-known member
Onze analyticus bij de NOS, Rafael van der Voort. Toppertje hoor.

CkmLtmEWkAARLoi.jpg
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hmm, misschien dat ik dan toch wat wedstrijdjes ga meepikken.
 

Makanaky

Well-known member
Macedoni?, Bulgarije, Servi?, Bosni?, Griekenland, Sloveni? en Kosovo vind ik eerlijk gezegd niet zo best ballen de laatste tijd, Herr Von der Fart.
 

de waan

Well-known member
Bij het EK-programma van VI schijnt het vooral over FC Twente te zijn gegaan. Dat is dan ook wel weer bijzonder.
 

de waan

Well-known member
Haha, nee, niet bepaald. Maar het is toch wel apart dat ze het aankondigen als een programma over het EK en het al twee keer nog geen minuut over het EK is gegaan. Ja, even over de Belgjes. En misschien is ?zilletje nog even langs gekomen.
 

Eef de Kip

Well-known member
ja nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het in een eeuwigheid al niet meer gezien heb maar ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht. Uiteraard dat dit Frans elftal veel meer klasse heeft dan Nederland, idd de Belgjes die het niet gaan redden met een paar 1-2 tjes tussen Gijp en Jan over Hazard en Johan die het Twentsche evangelie blijft verkondigen. Nee ik denk niet dat ik daar veel minuten van mee ga pakken hoewel, languit op de bank en met een AB in mijn hand sluit ik ook niets uit hoor.
 

Pascallovic

Well-known member
Bij het EK-programma van VI schijnt het vooral over FC Twente te zijn gegaan. Dat is dan ook wel weer bijzonder.
Valt wel mee. Ze hebben het over FC Twente gehad inderdaad, maar geen uur of half uur. Zou ook vreemd zijn als ze het niet zouden bespreken. Wel ben ik met je eens dat het inhoudelijk niet veel over het EK ging, maar dat ze ook veel andere onderwerpen hadden, zoals dat filmpje van Vermeer. Maar nee het is echt niet overdreven lang over FC Twente gegaan.
 

de waan

Well-known member
Oke, tja nu val ik wel een beetje door de mand natuurlijk.

Ik heb het alleen afgelopen maandag gezien (toen ging het amper over het EK) en gisteren baseerde ik me op de stroom berichten op twitter, die eigenlijk alleen over Derksen / Twente gingen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hehe. Ik zit nu een half uur te kijken, maar het is wachten op het moment dat ze het een keer over FC Twente gaan hebben. Uiteraard zat dat in de intro wel.
 

JFK

Well-known member
Hehe. Ik zit nu een half uur te kijken, maar het is wachten op het moment dat ze het een keer over FC Twente gaan hebben. Uiteraard zat dat in de intro wel.

Na het reclameblok, dan gaat Derksen helemaal los. Bel de GGD maar alvast.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De speeltijden zijn echt ideaal voor mij, wij eten rond 17:00, dus dan is net de eerste wedstrijd afgelopen. Dan gaan in de rust van het tweede duels de kinderen naar bed en klaar is Satyr :duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zat pas het laatste stukje te kijken, maar ik had gewoon geluid.
 

Mario

Well-known member
Ik heb gisteren een poging gedaan om Studio France te kijken, maar met vd Vaart, Piet de Visser en Pierre van Hooijdonk werd ik daar niet echt vrolijk van. Later schoof ook Henk Spaan nog aan :werder:
 

Jozsef

New member
Ik heb gisteren een poging gedaan om Studio France te kijken, maar met vd Vaart, Piet de Visser en Pierre van Hooijdonk werd ik daar niet echt vrolijk van. Later schoof ook Henk Spaan nog aan :werder:

Alleen handig voor de doelpunten. Verder louter open deuren, met die vd Vaart voorop. Komt lucht uit, dat wel. En dan gaat die Bert Maalderink ook nog eens dagelijks die Rode Duivels bekijken. Ik heb helemaal niets met die Belgen, rot lekker op zeg. Wat is dat toch met de NOS? Alsof die Belgen dat ooit bij ons zouden doen.
 
Bovenaan