Zoekresultaten

  1. de waan

    Festivals en concerten

    Ik zie nu pas dat de line-up van Down the Rabbit Hole helemaal niet zo verkeerd is.
  2. de waan

    Wielrennen

    Yep.
  3. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Die Zwitsers kunnen ook breien tot ze een ons wegen
  4. de waan

    Wielrennen

    Is dat zeker dat Antwan Tolhoek 22 is? Hij ziet eruit als iemand van hooguit 16.
  5. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Ik vind het ook nogal vergezocht. Hij is al ongeveer zo lang als hij speelt controversieel door zijn manier van doen. Ik heb niet de indruk dat het allemaal anders geworden is sinds de verhalen over zijn vermeende homo zijn opgedoken zijn.
  6. de waan

    The Jukebox

    Emmen? Klinkt wel erg fijn trouwens, ga ik eens meer van opzoeken.
  7. de waan

    District Oost

    Arrevee kan inderdaad net zo goed de thuiswedstrijden in Deventer gaan spelen. Die Bj?rn Rutten spoorde als voetballer trouwens al niet. Opgevoerde mafketel.
  8. de waan

    Copa America Centenario 2016: 3 juni t/m 26 juni, USA

    Wel mooie halve finales. Alleen VS is een beetje een vreemde eend in de bijt.
  9. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Vooralsnog een groot raadsel. Helaas staat de editie Utrechts Nieuwsblad van AD niet op Blendle, had gehoopt het daar nog te kunnen vinden. Wellicht kun je het proberen met een berichtje naar Stan Bos op twitter (@stanschrijft)
  10. de waan

    MSC

    Dat is toch wel vrij gebruikelijk, een hele grote selectie die in de loop van de voorbereiding teruggebracht wordt tot een basis van een stuk of 15 spelers. Overigens hebben we het natuurlijk net over de A1, maar over de JO19 1. ;)
  11. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Zo kennen we ze weer.
  12. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Ok?, beslist.
  13. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Zullen we de doelen anders gewoon weghalen?
  14. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Eerste wedstrijd met vier doelpunten trouwens.
  15. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Nou, kunnen ze nog even verder gaan met hun idoot gedrag.
  16. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Haha, wat een sufferd, die knipoogkroaat.
  17. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Wat een sukkels. En wat een hopeloze organisatie.
  18. de waan

    Wielrennen

    Tja. Laat hem in de Tour nou alsjeblieft gewoon proberen een dagzege te pakken in plaats van er drie weken er aan te blijven hangen. Weening zou een voorbeeld moeten zijn. Hopelijk maken ze in de Tourselectie in ieder geval een plekje vrij voor Groenewegen. Die is echt goed bezig dit jaar.
  19. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Een doelpunt voor rust. Ongelofelijk.
  20. de waan

    Excelsior Nieuws

    Bij Excelsior kun je maar beter geen gespreid bedje verwachten.
Bovenaan