Zoekresultaten

  1. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    En ik zie dat VVSB net aan de eerste oefenwedstrijd is begonnen. Amaai.
  2. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Sinds wanneer hoeft de bal bij een aftrap niet meer naar voren worden gespeeld?
  3. de waan

    Indelingen 2016-2017

    Misschien kan een mod de boel in 2 splitsen er en "Indelingen 2016-2017" van maken of zo.
  4. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Dat is ie. Recordhouder sinds vandaag.
  5. de waan

    Indelingen 2016-2017

    Als Alcides in de hoofdklasse was gebleven hadden ze o.a. naar Delft, Leidschendam en Hendrik Ido Ambacht gemoeten. Dat is toch echt wel een stukje verder.
  6. de waan

    RIP topic

    Haha.
  7. de waan

    Het ASWH topic

    Ik constateer dat RVVH in ieder geval dus nog niet met contracten werkt.
  8. de waan

    Voetbal op TV

    Oh, ik dacht dat jij dat er bij wiskunde ook wel even bij deed.
  9. de waan

    Indelingen 2016-2017

    Mooi werk! :duim:
  10. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    IJSland gaat ongetwijfeld een paar bussen parkeren. Ik weet het hoe lastig Portugal het doorgaans heeft met zo'n speelstijl, maar ik verwacht niet dat het toch al vrij droevige doelpuntengemiddelde gehaald wordt deze wedstrijd.
  11. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Ein?elijk mijn favorieten aan het werk vanavon?.
  12. de waan

    Voetbal op TV

    Die is wiskundeleraar, dus dan moet je ergens toch wel een beetje slim zijn. Ik begreep er namelijk nooit ene reet van, sinus en cosinus en co?tus en zo.
  13. de waan

    Voetbal op TV

    Kortom, de ??n wil alles zien en betaalt daar graag voor, de ander (waaronder ik) vind het wel best en betaalt dus niet. Best logisch allemaal.
  14. de waan

    Wielrennen

    Het blijven fooien natuurlijk. De ASO wordt lachend schathemeltjerijk.
  15. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Dat wekt de indruk dat Belgi? wel mooi speelde. Maar het was gewoon niet om aan te zien.
  16. de waan

    Rode Duivels

    Als je zo fantasieloos speelt als gisteren wordt dat ook nog lastig zat. Het roer moet echt om.
  17. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Dat is afhankelijk van wat de beroepscommissie besluit vermoed ik.
  18. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Overzichtje van de voetbalclubs tot 1900 uit Rotterdam (niet geheel vrij van fouten en dubbeltellingen overigens)...
  19. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Deden wij vier jaar geleden ook na de eerste wedstrijd.
  20. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Pelle!!!
Bovenaan