Zoekresultaten

  1. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Die heeft niet zoveel moeite met rammelende en schimmige administraties.
  2. de waan

    Achilles '29

    En ook nog een amateurteam in de standaardklasse.
  3. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Als de directie nou direct vanaf de uitspraak van de licentiecommissie keihard aan het werk was gegaan was er al niks meer aan de hand geweest. Waren er al 15.000 seizoenskaarten verkocht, hadden de sponsors bijgetekend, waren en afspraken gemaakt met schuldeisers en had Twente zonder probleem...
  4. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Cyprus.
  5. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Coplan Soumaoro naar Quick'20.
  6. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Ondernemers uit oost en noord Twente gaan niet zo snel naar Almelo.
  7. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Alsof ondernemers niet meer kunnen netwerken zonder FC Twente. Zal een mooie impuls zijn voor de regionale amateurclubs.
  8. de waan

    Feest voor Satyr

    Gefeliciteerd!
  9. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Fijn goaltje van Hamsik.
  10. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    https://twitter.com/reonboeringa/status/743074243328495618 :)
  11. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Mooi. Opgetyfd met die Russen.
  12. de waan

    Fortuna Sittard Nieuws

    Iets met een zorginstelling en een bestemmingswijziging toevallig?
  13. de waan

    Het Provincie 'maar toch vooral Limburg'-Topic

    Emmen komt eraan: http://speld.nl/2016/06/15/emmen-wil-binnenstad-opknappen-oefeninterland-engeland-rusland/
  14. de waan

    Fortuna Sittard Nieuws

    En waar hebben ze die extra centen nou ineens gevonden?
  15. de waan

    Jupiler speelronde 1

    Angstgegner.
  16. de waan

    Het Provincie 'maar toch vooral Limburg'-Topic

    Arnhem heeft dus een een historisch centrum en Nijmegen niet? :omg: Ben verder erg benieuwd op welke schitterende objectieve criteria deze lijst is samengesteld.
  17. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    De emotie werd me even teveel. :oops:
  18. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Wat een lul, die scheidsechter.
  19. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!11111111!!!!elf!!!!!
  20. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Wow, zo'n beetje de complete bevolking is afgereisd zo te zien.
Bovenaan