Zondag derde divisie 2018/2019

De Groene Scout

Well-known member
Ze hebben nog Kamp als aanjager op het middenveld, maar verder is het inderdaad karig. Maar ja, dat zeiden we vorig seizoen ook al....

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
 

Unregistere

Well-known member
DVS '33 Ermelo is ook gewoon erg goed hoor, dat speelt ook mee. Die hebben de knaken laten rollen, zich enorm versterkt en gaan voor de prijzen. Logisch dus dat een ploeg die de nacompetitie nodig had om zich te handhaven daar dan dik van verliest.
 
DVS '33 Ermelo is ook gewoon erg goed hoor, dat speelt ook mee. Die hebben de knaken laten rollen, zich enorm versterkt en gaan voor de prijzen. Logisch dus dat een ploeg die de nacompetitie nodig had om zich te handhaven daar dan dik van verliest.

Dat is ook zeker waar maar goed dit is niet de 1e wedstrijd die ze verliezen. Ze verloren ook vrij kansloos van Excelsior'31.
 

Unregistere

Well-known member
Voor de zondagmannen hier. Hoe moet ik Hercules ongeveer inschatten? Ken een aantal individuele spelers, maar wat de exacte kracht van het team is... Beetje vergelijkbaar met Westlandia / TEC om maar wat te noemen?
 

Unnekuukse

Active member
Vond het vorig seizoen een goede ploeg, met een nog opmerkelijk fitte en dominante Jeffrey Vlug. Ze zijn volgens mij wel een paar goede spelers (Belarbi, Mensah) kwijtgeraakt. Met Kees van Buuren hebben ze er nog wel op het laatste moment, toen bleek dat hij door veranderde regels niet voor Jong Vitesse mocht uitkomen, een ervaren ex-prof bij gekregen.
Normaal gesproken goede middenmoter in de 3e divisie zondag, verwacht ik.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, aanwezigheid van Vlug is wel aardig natuurlijk, aangezien onze trainer bevriend is met Wesley Sneijder. :D

Dank voor de analyse, zo schatte ik ze ook wel ongeveer in (middenmoter). Aangezien wij vorig seizoen ook in de middenmoot eindigden, verwacht ik op voorhand een vrij gelijkwaardige pot. Onze historie tegen zondagclubs in de beker is wel positief, maar dat zegt natuurlijk niet altijd iets.

Las overigens dat de van De Dijk overgekomen doelman Nick Borgman zijn tas al heeft ingeleverd omdat hij de strijd van vaste keuze onder de lat Fons Mulder niet heeft gewonnen.
 

Fregge

Well-known member
Wel weer zin in de competitie. Even kijken of ik een eigen voorspelling kan maken voor voetbal247. Zal hem dan ook wel hier delen.
 

de waan

Well-known member
Voor de zondagmannen hier. Hoe moet ik Hercules ongeveer inschatten? Ken een aantal individuele spelers, maar wat de exacte kracht van het team is... Beetje vergelijkbaar met Westlandia / TEC om maar wat te noemen?

Doorgaans een goed voetballende ploeg, maar ook een typische "zondagploeg" om het zo maar even te noemen. Technisch en tactisch is het allemaal prima voor elkaar, maar als het op andere dingen aankomt als verzorgd voetbal weet ik niet hoe ze stand gaan houden. Met Twisker hebben ze natuurlijk geen pannenkoek voor de groep staan. Ik geloof dat ze voor de verandering ook eens niet helemaal leeggekocht zijn, dus waarschijnlijk is het ook wel een aardig ingespeeld team.

Toch zie ik ASWH wel duidelijk als favoriet, laten we zeggen: 70/30.
 

Unregistere

Well-known member
Doorgaans een goed voetballende ploeg, maar ook een typische "zondagploeg" om het zo maar even te noemen. Technisch en tactisch is het allemaal prima voor elkaar, maar als het op andere dingen aankomt als verzorgd voetbal weet ik niet hoe ze stand gaan houden. Met Twisker hebben ze natuurlijk geen pannenkoek voor de groep staan. Ik geloof dat ze voor de verandering ook eens niet helemaal leeggekocht zijn, dus waarschijnlijk is het ook wel een aardig ingespeeld team.

Toch zie ik ASWH wel duidelijk als favoriet, laten we zeggen: 70/30.

Dank je, heldere analyse! Ik geloof dat ze met name voorin wel wat spelers hebben verloren (Belarbi, Mensah, Mijland), maar verder viel het volgens de Nationale Voetbalgids inderdaad mee. Ben wel benieuwd in hoeverre wij dit seizoen powerplay kunnen spelen als het moet, zijn een paar fysiek sterke spelers vertrokken. Al hebben we nog wel wat over op dat gebied. We gaan het zien. Kan voor Hercules inderdaad wel een voordeel zijn dat ze nu een trainer hebben die ook het zaterdagvoetbal kent. Anderzijds komt onze trainer uit de buurt van Utrecht en kent hij het Utrechtse voetbal ook wel, dus dat voordeel hebben wij dan eventueel weer.

FC Cupkoorts is ook van de partij als het goed is.
 

Fregge

Well-known member
Wel weer zin in de competitie. Even kijken of ik een eigen voorspelling kan maken voor voetbal247. Zal hem dan ook wel hier delen.

As promised:


1. TEC
2. OFC
3. UNA
4. Quick
5. Westlandia
6. Dongen
7. JVC Cuijck
8. Blauw Geel'38
9. ADO'20
10. Hercules
11. OJC Rosmalen
12. Jong Volendam
13. HSC'21
14. HBS
15. EVV
16. OSS'20
17. Goes
18. Quick'20
 

Fregge

Well-known member
Ja, foutje van mij. Niet te veel zeuren over spelfouten, anders zet ik jullie in het rechterrijtje.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik zal mijn top 18 deze week ook nog even plaatsen. Wijkt wel wat af van die van Fregge.

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
 

Fregge

Well-known member
Ah tof. Mocht je ooit bij ons assistent worden dan, weet ik direct waar ik moet staan te schreeuwen hehe
 
Bovenaan