Zondag derde divisie 2018/2019

Jacco

Well-known member
Het logo op het Quick'20 shirt is fout.

Maar wat verwacht je ook van een shirt waarop staat "ik ben niet perfect".
 

Unregistere

Well-known member
Ik zag hem vanmiddag ook voorbij komen in de HSC'21 variant.
Best leuk, maar dan moet ik volgens mij ook eerst van die plaatjes op de armen, anders staat het niet.

Dan wordt het wel een dure grap, voor je die armen hetzelfde hebt. Dan zou ik dat shirt toch maar laten liggen als ik jou was. ;)
 

Unregistere

Well-known member
Westlandia kan dit seizoen toch beschikken over Adnan Bajic. Hij heeft zijn overschrijving naar Capelle ingetrokken, formeel omdat hij voetbal op zaterdag niet kan combineren met zijn werk.

Komt goed uit voor de Naaldwijkers, gezien de blessure van Johan Voskamp.

Ook Anwar Beeldstroo, die eveneens van Westlandia naar Capelle ging, heeft die overschrijving ingetrokken. Vooralsnog keert hij echter niet terug in Naaldwijk, maar stopt hij met voetbal.
 

de waan

Well-known member
Het programma van Jong Volendam staat nu ook op Voetbal.nl. Ze hoeven maar elf keer op zondag aan de bak. Alleen Blauw Geel'38, GOES en HSC'21 (dat verrast me wel een beetje) hebben geen zin om mee te werken en spelen beide wedstrijden op zondag. Verder moeten ze de uitwedstrijden tegen Hercules, Dongen, ADO'20 en Westlandia ook op zondag aantreden. De laatste twee wedstrijden (OFC thuis en HSC'21 uit) zijn sowieso op zondag, omdat die gelijktijdig gespeld moeten worden.
 

Unregistere

Well-known member
Nou, dan hoeven ze sowieso niet te klagen. Betekent dus dat best veel ploegen hebben toegestemd om ook hun thuisduel op zaterdag tegen Jong FC Volendam te spelen.

Hadden ze net zo goed eerst even rustig kunnen afwachten voor ze boos de pers zochten.

Konden jullie je trouwens een beetje vinden in de sterspelers die Elf in de Nationale Voetbal Gids had gekozen voor jullie favoriete club??
 

de waan

Well-known member
Ik heb de gids nog nauwelijks ingekeken, maar voor wat betreft HSC'21 lijkt de keus voor Mark Engberink puur gemaakt op basis van zijn profverleden. Is een simpele dienende kracht en allesbehalve een sterspeler. Nou kwam daarvoor het afgelopen seizoen eigenlijk niemand in aanmerking. :eek:mg:
 

Unregistere

Well-known member
Ik heb de gids nog nauwelijks ingekeken, maar voor wat betreft HSC'21 lijkt de keus voor Mark Engberink puur gemaakt op basis van zijn profverleden. Is een simpele dienende kracht en allesbehalve een sterspeler. Nou kwam daarvoor het afgelopen seizoen eigenlijk niemand in aanmerking. :eek:mg:

Het lastige is ook wel dat ze elk jaar een ander willen kiezen uiteraard. En er is altijd wel een lichte voorkeur voor spelers met een profverleden, heb ik het idee.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vanmiddag ook even naar de boekhandel geweest om 'illegaal' even een half uurtje door te bladeren. Moest ook wel gniffelen bij Mark Engberink.
Zelf zou ik dan voor Job Derksen hebben gekozen, maar inderdaad een echte vedette hebben we niet.
 

Abubakari

Well-known member
Dus jij staat gewoon ongegeneerd in een winkel een half uur in een blad te lezen omdat je te krenterig bent om zo'n blad gewoon te kopen... :oops:
 

Unregistere

Well-known member
Ja en zeker als zo'n blaadje dan ook nog een 10 euro kost; dis is wel 5 bier!!!

Dus in Haaksbergen is de gids bijna twee keer zo duur als in de rest van het land?? Dan snap ik wel dat je hem inderdaad niet koopt, da's niet netjes!

Overigens werkte een vriendin van mij ook lange tijd in een boekenzaak en daar hadden ze ook vaak 'tijdschriftgluurders'. Opvallend vaak bij een magazine met een uitvouwposter. :heinz:
 

De Groene Scout

Well-known member
Ah , nu haal ik even Elf en VI door elkaar. De Elf was inderdaad maar 5 euro en de VI een tientje.
Beide dus wel even bekeken.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ik heb de VI seizoengids ook gehaald. Stond al mooie foto van derde divisie zondag in waaruit ik kon opmaken dat mijn dichtstbijzijnde club om te vlaggen nog steeds anderhalf uur rijden is hahaha.
 

Unnekuukse

Active member
Tegenvaller voor JVC Cuijk: middenvelder Stan Broenland heeft in het oefenduel met Jong NEC zijn arm gebroken. Belangrijkste middenvelder van JVC Cuijk is daardoor groot aantal weken uit de running. Vorig seizoen stond hij een tijdlang langs de kant door een gebroken kaak, opgelopen in de openingswedstrijd tegen Be Quick.
 
Quick'20 heeft een best pak slaag gekregen voor de beker tegen DVS. En als ik de supporters van DVS moet geloven hadden de dubbele cijfers met gemak gehaald kunnen worden.

Ik ben bang voor Quick dat het weer een heel zwaar jaar gaat worden. Flink kwaliteit ingeleverd met de keeper die gestopt is en de aanvoerder centraal achterin. Ik zie buiten Visscher ook geen 1 speler die het verschil kan maken of waarvan je echt zegt dat is een hele goede. Verder viel Visscher vandaag ook nog uit met een blessure. Die buitenspeler die vorig seizoen nog wel eens een doelpuntje maakt is er ook nog niet bij volgens mij, Eulderink dat was nog wel iemand met individuele kwaliteit maar wat er nu allemaal loopt is niet goed genoeg voor de 3e divisie.
 
Bovenaan