Zondag derde divisie 2018/2019

Jacco

Well-known member
Voor zover ik weet is brummelhuis de enige externe aanwinst. Er schuiven binnen de vereniging spelers door, maar namen ken ik niet.

Ook wel bijzonder is dat Quick,20 pas op 5 aug voor het eerst traint, dit vanwege de lange nacompetitie
 
Laatst bewerkt:

Jacco

Well-known member
Zou ik niet weten. Ik neem aan dat hij ook een aanwinst is.
Had nog niet eerder iets over hem gelezen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zeker Bakker komt van DOS'37 en daarvoor PH. Is nog erg jong (20 jaar), maar stond op zijn 16e al bij PH in het 1e.
Talentje hoor.
 

Unregistere

Well-known member
Ook dank aan Voetbaloostkenner! :duim: Heb ze verwerkt, volgens mij klopt het nu wel.

In deel 15 komen we een degradant tegen, direct een van de grootste titelkandidaten.

TEC

Dat TEC dit seizoen in de derde divisie speelt, mag gerust als een verrassing beschouwd worden. De club maakte immers in enkele jaren een enorme opmars door, want in 2012 was TEC nog tweedeklasser. Na een moeizaam debuut in de tweede divisie, waarin de club dankzij de komst van enkele nieuwkomers in de winterstop dankzij een sterke tweede seizoenshelft uiteindelijk twaalfde werd, was het niet de verwachting dat dit nogmaals zo zou gaan. Toch belandde TEC wederom in de problemen, vooral door een zwakke tweede periode. Richting het einde zetten de oranjehemden weliswaar een eindsprint in, maar die kwam te laat om de nacompetitie te ontlopen. Menigeen dacht dat TEC, eenmaal versterkt en op stoom geraakt, daarin vrij makkelijk overeind zou blijven. In de eerste rond werd Jong FC Volendam ook verslagen, maar in de finale ging het mis. TEC verloor in Scheveningen en zette dat in de return op eigen veld bijna recht, maar toen scoorde Scheveningen in de extra tijd en degradeerde TEC toch. De ploeg lijkt dit seizoen een van de voornaamste titelkandidaten. Trainer Frits van den Berk moet de klus wel zonder zijn rechterhand Gery Vink zien te klaren, want die vertrok naar Willem II om daar assistent-trainer te worden.

Complex: Sportpark de Lok, Tiel
Trainer: Frits van den Berk
Vorig seizoen: 16e in tweede divisie, gedegradeerd via nacompetitie

Selectie

Matthieu van den Assem, Trumaine Balrak, Joel Beukhof, Rafael Boer, Daan Disveld, Brandon Fijneman, Matthijs van Gessel, Ewout Gouw, Marvin Hasselbaink, Robbie Holder, Quincy Kluivert, Serhat Ko?, Nicky Kuiper, David Lavin Vasquez, Gianluca Maria, Nesim Macit, Obi Onyeike, Randel Shakison, Sebastiaan van der Sman, Gregory Viereck, Wimilio Vink, Bart Westerlaken, Kurtley de Windt, Migiel Zeller

41204_big.jpg

De veertien doelpunten van oud-prof Serhat Ko? waren niet voldoende om TEC in de tweede divisie te houden
 

Fregge

Well-known member
Quincy gaat misschien naar Spanje. Is op proef bij CF La Nucia. Toevallig vandaag gehoord.
 

Unregistere

Well-known member
Quincy gaat misschien naar Spanje. Is op proef bij CF La Nucia. Toevallig vandaag gehoord.

Hmm, die doet zaterdag dan dus vast niet mee. Dan zal ik TEC eens even scouten. Of Nicky Kuiper nu definitief is gebleven, werd me ook niet geheel duidelijk.
 

Fregge

Well-known member
Die zit niet in die groep. Die is wel behoorlijk pissig geweest op de politie Emmen haha.
 

Unregistere

Well-known member
De amateurgroepapps he.

Aha. Maar dan zit er dus iemand van TEC die dan in die app zet dat Kluivert wellicht naar Spanje gaat of zie ik dat verkeerd? Kan me er nog steeds niet echt een goed beeld van vormen.

Sowieso veel kleine pijntjes bij TEC momenteel, begreep ik.
 

Fregge

Well-known member
Aha. Maar dan zit er dus iemand van TEC die dan in die app zet dat Kluivert wellicht naar Spanje gaat of zie ik dat verkeerd? Kan me er nog steeds niet echt een goed beeld van vormen.

Sowieso veel kleine pijntjes bij TEC momenteel, begreep ik.

Er zitten nu journalisten, spelers en supporters in die voornamelijk topamateurs (hoofdklasse en hoger) volgen.
 

Fregge

Well-known member
Quincy was al even bekend zag ik later en dat werd daar ook gedeeld. Maar er wordt gewoon open gesproken over voetbal, af en toe een beetje gegein maar er kan ook openlijk wat gevraagd worden zoals ik dat deed over Nicky Kuipers.
 
Bovenaan