Zondag derde divisie 2018/2019

Unnekuukse

Active member
Het voorbeeld van Fregge gevolgd:

1. TEC
2. UNA



3. Quick
4. OFC
5. Hercules
6. Westlandia
7. EVV
8. Jong Volendam
9. Oss'20
10. OJC Rosmalen
11. ADO'20
12. JVC Cuijk
13. Blauw Geel 38
14. HSC'21
15. Dongen
16. HBS
17. Quick'20
18. GOES
 

Unregistere

Well-known member
Ik verwacht Dongen ook eerder onderin dan bovenin inderdaad. Jong FC Volendam is afwachten, is nu meer een veredeld A1 team geworden door de verscherpte regels. Kan zo zijn dat die echt geen potten gaan breken.

GOES lijkt mij eigenlijk geen team om in de problemen te geraken, die zou ik wat hoger gezet hebben. Maar ja, je weet het nooit, komt ook omdat ik hen wat vaker heb gezien dan andere ploegen uiteraard.

TEC en UNA lijken mij ook d? titelfavorieten, met OFC als voornaamste outsider.
 

De Groene Scout

Well-known member
Mijn vorspelling:

1. OFC
2. TEC
3. Quick
4. Westlandia
5. Goes
6. UNA
7. Hercules
8. JVC Cuijk
9. HSC'21
10. Blauw Geel 38
11. EVV
12. OJC Rosmalen
13. Dongen
14. Jong Volendam
15. HBS
16. Oss'20
17. ADO'20
18. Quick'20
 

Unregistere

Well-known member
Omdat het altijd grappig is om te voorspellen, doe ik als relatieve buitenstaander in deze competitie ook mee met een eindstandje:

1 TEC
2 UNA
3 OFC
4 Westlandia
5 OJC Rosmalen
6 Quick
7 HSC '21
8 Blauw Geel '38
9 ADO '20
10 GOES
11 JVC Cuijk
12 HBS
13 Hercules
14 OSS '20
15 Jong FC Volendam
16 Dongen
17 EVV
18 Quick '20
 

De Groene Scout

Well-known member
Trainden vanavond al weer 4 spelers niet of apart; o.a. spits Tom ter Hogt. Die kan zondag niet starten, dat wordt dus met Bas Postma in de punt.
 

De Groene Scout

Well-known member
De eerste duels staan voor vanavond op het programma:

Quick'20 - JVC Cuijk
OJC Rosmalen - sv OSS 1920
EVV - Jong Volendam

Morgen de rest.
 

de waan

Well-known member
Trainden vanavond al weer 4 spelers niet of apart; o.a. spits Tom ter Hogt. Die kan zondag niet starten, dat wordt dus met Bas Postma in de punt.

En die liet van de week maar weer eens zien dat ie nog altijd niet goed genoeg is voor dit niveau. Balen, Tom speelde goed woensdag.

Ik zou nog eerder opteren voor 4-4-2 en laat Van der Weide en Martijn Veldhuis maar lekker hun gang gaan met Bas ter Hogt kort erachter.
 

De Groene Scout

Well-known member
De ruststanden:

Quick'20 - JVC Cuijk 0-1
OJC Rosmalen - sv OSS 1920 2-1
EVV - Jong Volendam 0-0

Volg op twitter Quick'20 en daar viel in de w-up al 1 van de weinige ervaren krachten Kamp uit met een blessure. Ze komen er ook niet aan te pas, JVC veel beter en via een wereldgoal op een 0-1 voorsprong.
 

De Groene Scout

Well-known member
Jong Volendam wint wel met 0-1 bij EVV
OJC pakt ook drie punten door thuis sv OSS 1920 met 4-2 te verslaan.
Bij Quick'20 - JVC Cuijk werd het na de 0-2 voor JVC toch nog spannend en kwam Quick'20 terug op 1-2. Overwinning wel terecht voor JVC Cuijk.
 

Fregge

Well-known member
Ok?, ik zal het onthouden. Maar weet dat wat je ook schreeuwt het niets met me doet. :p Moet er vaak juist om lachen. Van die ouwe kerels die van alles en nog wat naar je schreeuwen, haha.

Veel voetbalhumor bij ons hoor. "Luister maar naar ons scheids, is voor ons allemaal beter."
 

Unnekuukse

Active member
Ik kon er gisteravond niet bij zijn, maar wat ik heb teruggehoord van supporters van JVC Cuijk was het inderdaad een dikverdiende overwinning.
Vooral in het tweede deel van de eerste helft en het eerste deel van de tweede helft zou, aldus die supporters, JVC Cuijk sterk hebben gespeeld en veel beter zijn geweest dan Quick 20. Met een prachtige treffer van Rick Renirie en een doelpunt van Lars Loermans (overgekomen van de A-junioren en wederom een basisplaats).
Een kwartier voor tijd scoorde Quick 20 de aansluitingstreffer en werd JVC Cuijk door het opportunistisch spelende Quick 20 nog in verlegenheid bracht. Desondanks, nogmaals volgens degenen die wel zijn geweest, ruimschoots verdiende drie punten. Mooie start van de competitie.
Tegenvaller was het uitvallen van Furkan Alakmak. Hij moest met een hamstringblessure naar de kant. Nieuweling El Malki was nog niet van de partij.
 
Bovenaan