Zondag derde divisie 2018/2019

De Groene Scout

Well-known member
OFC laat wel even direct zien wat de bedoeling is dit seizoen. Na een helftje voetbal al met 0-4 voor bij het toch niet misselijke Quick.
 

Unnekuukse

Active member
Het voorbeeld van Fregge gevolgd:

1. TEC
2. UNA



3. Quick
4. OFC
5. Hercules
6. Westlandia
7. EVV
8. Jong Volendam
9. Oss'20
10. OJC Rosmalen
11. ADO'20
12. JVC Cuijk
13. Blauw Geel 38
14. HSC'21
15. Dongen
16. HBS
17. Quick'20
18. GOES


Mmm... die laatste plaats voor GOES is misschien niet zo goed ingeschat: 4-0 tegen Westlandia na nog geen half uur
 

De Groene Scout

Well-known member
Goes heeft een topploeg met o.a. veel Belgen die bij de grote Belgische clubs net zijn afgehaakt. Sterke en snelle spitsen.
De bekernederlaag tegen Staphorst heeft velen misschien op het verkeerde been gezet, maar die gaan top spelen hoor.
 

Unregistere

Well-known member
Goes heeft een topploeg met o.a. veel Belgen die bij de grote Belgische clubs net zijn afgehaakt. Sterke en snelle spitsen.
De bekernederlaag tegen Staphorst heeft velen misschien op het verkeerde been gezet, maar die gaan top spelen hoor.

Volgens mij haal je nu wat Zeeuwse clubs door elkaar. Bij GOES is geen Belg te vinden.... ;) Maar wel een paar prima Zeeuwse spelers, waaronder Erwin Franse die er voor rust al een hattrick in had liggen.

Ook OFC is op weg naar een dikke zege.
 

De Groene Scout

Well-known member
Dan ben ik verkeerd voorgelicht. In de voorbereiding van GOS heft een HSC'er ze een keer bekeken en die had het daarover.

HSC'21 overigens nog altijd op die vervelende 1-0 achterstand door een onoplettendheid in de 2e minuut. Nog 20 minuten.
 

De Groene Scout

Well-known member
Twee aanvallende wissels voor een alles of niets en dan is het ook direct na een minuut al weer 'niets'.
2-0 over en uit en opnieuw een nederlaag tijdens de 1e wedstrijd (volgens mij de 7e keer op rij).
 

Unregistere

Well-known member
Dan ben ik verkeerd voorgelicht. In de voorbereiding van GOS heft een HSC'er ze een keer bekeken en die had het daarover.

HSC'21 overigens nog altijd op die vervelende 1-0 achterstand door een onoplettendheid in de 2e minuut. Nog 20 minuten.

Schat zo maar in dat die HSC'er dan de wedstrijd tegen Hoek heeft bekeken, wel een club waar van oudsher de nodige Belgen spelen. Nu ook nog wel, maar iets minder. Die hebben wel sterke en snelle spitsen overigens.

Slecht nieuws voor GOES was trouwens het uitvallen van hattrickheld Franse met een hamstringblessure in de tweede helft.
 

de waan

Well-known member
Pff, niet om vrolijk van te worden dit. Als ik de berichten zo las lukte het weer amper gevaarlijk te worden. Het bekende euvel dus.
 

Unnekuukse

Active member

Hij zegt niet dat JVC Cuijk gaat meedoen om de titel. Alleen dat hij het idee heeft dat het team, ondanks het vertrek van enkele ervaren krachten, niet veel zwakker is geworden.
‘We kunnen verrassen’ en ‘we kunnen het iedereen moeilijk maken’. Dat zijn uitspraken die de aanvoerders van Quick 20 en HSC ook zouden kunnen doen. En dat lijken mij eerlijk gezegd ook geen titelfavorieten.
 

Unregistere

Well-known member
Dat is ook zo. Lijkt mij ook dat TEC, UNA en OFC het gaan uitvechten. Hoewel, als UNA al niet wint bij Hercules... OFC wel overtuigend langs Quick, waar de surprise er in het tweede seizoen ook wel af zal zijn en dan krijgen ze het vaak lastiger.

Alleen ADO '20 en HBS kwamen vandaag niet tot scoren, dat bleef 0-0.
 

De Groene Scout

Well-known member
Haha hij is gek he,zijn net 1 ronde onderweg.

Haha, gaat meer om de manier waarop. Daar wordt je een beetje moedeloos van. "Niet scherp beginnen, we knokken niet voor elkaar, spelen te veel als een jeugdploeg i.p.v. als winnaars en te frivool". Dit horen we nu al jaren en dat verandert blijkbaar niet. Dan denk je aan een compleet andere aanpak of ander systeem misschien. Na 34 duels staat Blauw Geel ook niet in het linker rijtje en als je daartegen dus al geen vuist kunt maken, dan heb je een zwaar jaar voor de boeg.
 

Fregge

Well-known member
Jup. Na de wedstrijd tegen Dongen thuis vorig jaar is de tribune dicht gegaan voor de verbouwing. Al hadden ze gisteren een stukje open voor publiek om te zitten.

Goeie pot gisteren van Blauw Geel. Nauwelijks gevaar tegen, en zelf 3 keer gescoord. Al hadden dat er makkelijker meer kunnen en misschien wel moeten zijn.
 

De Groene Scout

Well-known member
De afgang tegen Blauw Geel is verwerkt en dus kunnen we weer vooruit kijken. Komende zondag de 1e thuiswedstrijd en wel tegen Quick. Dat moet lukken, want die staan zelfs nog onder ons.:oops:

Het hele programma:

Zaterdag
UNA - OJC Rosmalen

Zondag
HBS - Hercules
Westlandia - EVV
JVC Cuijk - ADO'20
Dongen - GOES
sv OSS 1920 - Quick'20
HSC'21 - Quick
Jong Volendam - Blauw Geel '38
OFC - TEC
 
Bovenaan