Zondag derde divisie 2018/2019

Unregistere

Well-known member
Dit klinkt misschien gek, maar we hadden gewoon een punt verdiend. Waren niet minder, maar ook niet beter. Hun maakte de kansen die ze hadden beter af. Wel even een stukje het dorp in geweest, want hoorde dat bij een snackbar op 5 minuten lopen zat waar ze een goeie snack hadden (macaronibal) en inderdaad. Die was goed.

Dat is in elk geval een voordeel dan, goeie macaroniballen. Beter dan wat je in het stadion kunt krijgen.
 

Fregge

Well-known member
Dat is in elk geval een voordeel dan, goeie macaroniballen. Beter dan wat je in het stadion kunt krijgen.

Zoveel was er niet open. Slechts 1 zijde. Ook wel logisch. Ik hoorde wel (en ik ga dat een beetje in de gaten houden) in de wandelgangen dat Blauw Geel de enige ploeg is die ze thuis op zondag hebben laten voetballen. En daardoor zijn wij de enige die entree moesten betalen. Om ons een beetje terug te pakken.
 

de waan

Well-known member
Wij gaan ook op zondag naar De Dijk. Maar van de recette van ons zullen ze niet rijk worden.

Verder moeten ze niet zo zeuren. Tweederde van de wedstrijden (uit en thuis) op zaterdag. Wat een medewerking!
 

Joost

Well-known member
Wij gaan ook op zondag naar De Dijk. Maar van de recette van ons zullen ze niet rijk worden.

Verder moeten ze niet zo zeuren. Tweederde van de wedstrijden (uit en thuis) op zaterdag. Wat een medewerking!

Wat een verwarring; De Dijk speelt toch in de Zaterdagklasse was mijn eerste gedachte.
 

Unregistere

Well-known member
Zoveel was er niet open. Slechts 1 zijde. Ook wel logisch. Ik hoorde wel (en ik ga dat een beetje in de gaten houden) in de wandelgangen dat Blauw Geel de enige ploeg is die ze thuis op zondag hebben laten voetballen. En daardoor zijn wij de enige die entree moesten betalen. Om ons een beetje terug te pakken.

Klopt, ze laten veel dicht. Alleen de brasserie was vaak open, maar niet tot vreugde van de uitbater. Die keek iedereen weg. Volgens mij werd er vorig seizoen geen entree gevraagd aan bezoekende supporters, dus in die zin lijkt het er inderdaad op dat ze Blauw Geel een beetje wilden pesten. Flauw.

In het eerste seizoen vroeg de moeder van een speler van ons nog om een programmaboekje. Dat hadden ze niet. Uiteindelijk kreeg ze een heel pakket met een presentatiegids en een soort boek over FC Volendam, dus toen waren ze nog wel vriendelijk richting het uitpubliek.

Bezorgen ze die ook thuis, die zakjes gemengd snoep?

Ben bang van niet. Was echt een voorraadje en als het op was, was het ook echt op. Ging hard, want onze voormalige assistent-trainer kocht altijd gelijk vier zakjes. Maar hij deelde dan wel uit in de bus, dat dan weer wel. Ik weet ook niet of de zakjesmaaksters dat op zondag wel willen doen trouwens, als het stadion alleen open moet voor de beloften. Zaterdagavond zou moeten kunnen.
 
Laatst bewerkt:

SC Heerenveen

Well-known member
Twee gemakkelijk gegeven strafschoppen, voor beide ploegen een.
Voor de rest niet zoveel op aan te merken. Ook niet opvallend goed.
Scheidsrechter mag wel wat relaxter zijn, maar dat is een persoonlijke mening.
Mwa, klinkt als een mager zesje. Niet slecht. Dank voor de feedback. Ik hoop dat de rapporteur ook tevreden is. ;-)
 

Unregistere

Well-known member
Alles op een rijtje:

Speelronde 2

Dongen - GOES 1-3
HBS - Hercules 0-0
HSC '21 - Quick 4-2
Jong FC Volendam - Blauw Geel '38 3-0
JVC Cuijk - ADO '20 2-4
OFC - TEC 3-1
OSS '20 - Quick '20 3-1
UNA - OJC Rosmalen 6-0
Westlandia - EVV 1-2

STAND

1. GOES 2-6 (+6, 7 goals voor)
=. OFC 2-6 (+6, 7 goals voor)
3. Jong FC Volendam 2-6 (+4)
4. UNA 2-4 (+6)
5. ADO '20 2-4 (+2)
6. OSS '20 2-3 (0, 5 goals voor)
7. TEC 2-3 (0, 4 goals voor)
8. Blauw Geel '38 2-3 (0, 3 goals voor)
9. EVV 2-3 (0, 2 goals voor)
10. HSC '21 2-3 (-1, 4 goals voor)
=. JVC Cuijk 2-3 (-4, 4 goals voor)
12. OJC Rosmalen 2-3 (-4)
13. Hercules 2-2 (0, 1 goal voor)
14. HBS 2-2 (0, 0 goals voor)
15. Quick '20 2-0 (-3)
16. Dongen 2-0 (-4)
17. Westlandis 2-0 (-5)
18. Quick 2-0 (-6)

Topscorers:

1. Erwin Franse (GOES) 5
2. Brian Boogers (UNA) 3
=. Reda Kharchouch (OFC) 3
4. Tony de Groot (OSS '20) 2
=. Tom ter Hogt (HSC '21) 2
=. Martijn Kaars (Jong FC Volendam) 2
=. Serhat Ko? (TEC) 2
=. Diego Meerveld (OJC Rosmalen) 2
=. Zain Moghal (OJC Rosmalen) 2
=. Nick Runderkamp (Jong FC Volendam) 2
=. Frank Schilder (OFC) 2
=. Jelle Schijvenaars (UNA) 2
=. Teun Sebregts (UNA) 2
=. Rob van Sonsbeek (OSS '20) 2
=. Dani?l Wissel (GOES) 2

8ba7deca-4284-4f77-bbbd-285c072e8af9.jpg

Mede dankzij een dubbelslag van Rob van Sonsbeek boekte OSS '20 tegen Quick '20 de eerste overwinning in de derde divisie
 

Unregistere

Well-known member
Het is al winter in Oss. Kille stad.

Haha, tja, je moet wat. Hun website is redelijk dramatisch, moet ik zeggen. Geen selectie, geen verslagen. Enige club waarvoor ik op andere sites moet zoeken naar doelpuntenmakers. Dus dan verdienen ze ook wel een grauwe winterfoto.
 

de waan

Well-known member
Gelijk heb je. Ik krijg ook helemaal de kriebels van hun getwitter. Elk bericht eindigen met "kom op, OSS'20!". Bloedirritant.
 

de waan

Well-known member
Clubs moeten gewoon ??n account hebben, anders raak ik de draad kwijt. Ik heb niks bewust ontvolgd in ieder geval.
 

SanMark.

Well-known member
Clubs moeten gewoon ??n account hebben, anders raak ik de draad kwijt. Ik heb niks bewust ontvolgd in ieder geval.

Je zou een tweede twitter account kunnen openen.

Ik heb een tweede account geopend met alleen maar de eerste divisie clubs. Mooi overzichtelijk om alle opstellingen een uur voor de wedstrijd te zien.
 
Bovenaan