Zondag derde divisie 2018/2019

Unregistere

Well-known member
Knap werk van GOES hoor! En ook Jong Volendam blijft maar verrassen.

Quick, Quick '20 (0-4 tegen UNA) en Westlandia (4-0 klop bij ADO '20) nog altijd puntloos.

Verder een tegenvallend verlies voor JVC Cuijk bij Hercules, we zullen er vast nog iets over lezen van Unnekuukse. Ook Fregge zal zich een fijnere verjaardag hebben gewenst, want Blauw Geel '38 verliest ook zeer verrassend van Dongen.

Zuur voor HSC '21 dat even aan een puntje rook tegen TEC, maar de titelfavoriet uit Tiel won dus toch nog. UNA, OFC en TEC staan er na drie duels ook best goed voor, maar moeten de surprises GOES en Jong FC Volendam nog boven zich dulden. Ook ADO '20 staat er met 7 uit 3 voorlopig lekker tussen.
 

Unnekuukse

Active member
Verder een tegenvallend verlies voor JVC Cuijk bij Hercules, we zullen er vast nog iets over lezen van Unnekuukse.

Nou ja, tegenvallend... Het is maar wat je er van verwacht. Bij Hercules-uit kun je verliezen. Eerlijk gezegd was de thuisploeg ook beter dan JVC Cuijk, al hadden de onzen wel pech toen vlak voor de 1-0 Rik Renirie op de lat schoot.
Door blessures ontbraken Furkan Alakmak en Stan Broenland. Verder is Moos Hendrix sinds kort weer aan het trainen en lijkt Jacky Chi op de weg terug. Het zijn vier spelers die JVC Cuijk wel eens keihard nodig kan hebben om uit de zorgen te raken ?n te blijven.
 

Unregistere

Well-known member
Ik verwacht dat zo'n beetje iedereen bij Hercules wint, dus dat scheelt waarschijnlijk. ;) Maar misschien zijn ze inmiddels een beetje beter geworden en ook wat fitter. Zonde voor JVC in elk geval, maar vier belangrijke spelers missen is ook wel veel natuurlijk.
 

Fregge

Well-known member
Niet geweest in verband met verjaardag, maar wel gehoord dat we weer lekker zuinig waren met de kansen...
 

SC Heerenveen

Well-known member
Volgende week zondag (22/9)mag ik alweer naar Brabant, ben als ASR nog nergens anders geweest dit seizoen. :p
Eerste assistent bij Dongen - OSS 1920, beide clubs zijn nieuw voor mij.
 

Unregistere

Well-known member
Nog mooi even een overzicht voor speelronde 3 start:

Speelronde 3

ADO '20 - Westlandia 4-0
Blauw Geel '38 - Dongen 0-2
EVV - OSS '20 0-0
GOES - OFC 2-1
Hercules - JVC Cuijk 1-0
OJC Rosmalen - HBS 5-0
Quick - Jong FC Volendam 0-2
Quick '20 - UNA 0-4
TEC - HSC '21 2-1

STAND

1. GOES 3-9 (+7)
2. Jong FC Volendam 3-9 (+6)
3. UNA 3-7 (+10)
4. ADO '20 3-7 (+6)
5. OFC 3-6 (+5)
6. OJC Rosmalen 3-6 (+1, 9 goals voor)
7. TEC 3-6 (+1, 6 goals voor)
8. Hercules 3-5
9. OSS '20 3-4 (0, 5 goals voor)
10. EVV 3-4 (0, 2 goals voor)
11. HSC '21 3-3 (-2, 5 goals voor)
12. Dongen 3-3 (-2, 4 goals voor)
=. JVC Cuijk 3-3 (-2, 4 goals voor)
14. Blauw Geel '38 3-3 (-2, 3 goals voor)
15. HBS 3-2
16. Quick '20 3-0 (-7)
17. Quick 3-0 (-8)
18. Westlandia 3-0 (-9)

Topscorers:

1. Erwin Franse (GOES) 5
=. Diego Meerveld (OJC Rosmalen) 5
=. Jelle Schijvenaars (UNA) 5
4. Brian Boogers (UNA) 3
=. Martijn Kaars (Jong FC Volendam) 3
=. Reda Kharchouch (OFC) 3
=. Serhat Ko? (TEC) 3

170322_diegomeerveld_jelledelouw.jpg

Diego Meerveld schoot er drie binnen namens OJC Rosmalen tegen HBS en klom daardoor naar de gedeelde eerste plaats op de topscorerslijst van de derde divisie zondag
 

De Groene Scout

Well-known member
Dan zet ik direct ronde 4 er maar vast achter:

Zaterdag:
Jong Volendam - ADO'20
HBS - Quick'20

Zondag:
Westlandia - OJC Rosmalen
JVC Cuijk - GOES
Dongen - Quick
sv OSS 1920 - Hercules
HSC'21 - EVV
UNA - TEC
OFC - Blauw Geel'38

Met UNA - TEC en Jong Volendam - ADO'20 dus 2 fraaie toppers.
HBS - Quick'20 is ook vroeg in het seizoen al gewoon een degradatieduel.
O ja, zou ook wel prettig zijn als HSC'21 even 3 punten bijschrijft tegen EVV. HSC'21 moet het doen zonder spits Tom ter Hogt.
 

De Groene Scout

Well-known member
2 gelijke spelen vanavond.
Jong Volendam - ADO'20 1-1 (eerste puntverlies voor Volendam)
HBS - Quick'20 2-2 (het eerst puntje voor Quick'20)
 

De Groene Scout

Well-known member
Bij HSC'21 start vanmiddag Wessel Witbreuk in de basis na enkele goede invalbeurten en door de blessure van spits Tom ter Hogt.
Op die plek zou je Bas Postma verwachten, mar we kiezen dus voor een linker-spits in de punt. Misschien wordt het wel 3 aanvallers die mogen 'zwerven'.
 

Unnekuukse

Active member
Spectaculaire wedstrijd in Cuijk, waar JVC Cuijk met 4-3 wint van koploper GOES. Snelle 0-1 achterstand, al even snel ongedaan gemaakt door een kopbal van Jeroen van Schoonhoven. Na rust 1-2, maar via twee doelpunten van invaller Lars Loermans omgebogen naar 3-2. GOES kwam terug op 3-3, voordat de van een blessure teruggekeerde Furkan Alakmak met een mooi afstandsschot de eindstand op 4-3 bracht. Goede overwinning voor JVC Cuijk, dat op de belangrijke momenten veerkracht toonde. Mooi was ook dat Jacky Chi, na lang blessureleed, zijn rentree vierde.

GOES deed mij denken aan het De Dijk van een aantal jaren geleden. Goed georganiseerd elftal met een levensgevaarlijke spits. Denk echter wel dat GOES het minder lang gaan volhouden dan De Dijk indertijd. Maar de laatste plaats, die ik ze had toebedeeld in mijn voorspelling van de eindstand, is wel een stevige inschattingsfout...
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Knap resultaat van JVC! Zit veel voetbal in bij GOES, vind ik. Duidelijk de hand van de talentvolle trainer, die in de toekomst waarschijnlijk nog wel wat stappen gaat zetten.

Verder mogen we Groene en Waan feliciteren met de 2-1 zege van HSC op EVV. Helaas voor Fregge verloor Blauw Geel '38 wel, maar op bezoek bij OFC kan dat (4-1).

Jong FC Volendam alleen bovenaan, daarna volgen GOES, OFC en TEC (won knap bij UNA met 0-3) op 1 punt.

Hercules won weer, nu bij OSS '20 met 0-2, en staat zesde. Hoe is het in vredesnaam mogelijk? :confused:

Verder is na Quick '20 ook Westlandia van de nul door een 2-1 zege op OJC. Alleen Quick, dat met 4-2 verloor bij Dongen, is nu nog puntloos.
 

De Groene Scout

Well-known member
Beetje een gestolen overwinning vandaag.
EVV speelde sterk en HSC had het er vooral verdedigend erg moeilijk mee. Backs zijn erg zwak op dit moment, daar moeten we toch echt een keer ingrijpen.
Witbreuk in de spits pakte goed uit; gedreven gespeeld en uiteindelijk met een treffer voor rust uiteindelijk ook tot man of te match uitgeroepen.
Bij 1-1 kreeg EVV kort voor tijd een penalty mee, maar deze werd gemist en in de extra tijd schoot invaller Bas Postma de winnende binnen.
 

Jacco

Well-known member
Quick'20 had ook een soort van gestolen gelijkspel. Ver in de blessuretijd een te korte terugspeelbal onderschept waardoor het nog 2-2 werd.
 

de Kok

Member
Quick'20 had ook een soort van gestolen gelijkspel. Ver in de blessuretijd een te korte terugspeelbal onderschept waardoor het nog 2-2 werd.

Als bezoeker van deze wedstrijd kan ik melden dat naar mijn verwachting deze beide ploegen weer onderin zullen draaien en mogen hopen aan degradatie te ontsnappen.
 

Fregge

Well-known member
Op ieder front was OFC beter. Ook niet heel erg, want dat was wel wat ik verwachtte. Het is te hopen dat we onze centrale verdediger terug gaan krijgen, want achterin staat het nog niet lekker.
 

Unregistere

Well-known member
Voor de meeschrijvers:

Speelronde 4

Dongen - Quick 4-2
HBS - Quick '20 2-2
HSC '21 - EVV 2-1
Jong FC Volendam - ADO '20 1-1
JVC Cuijk - GOES 4-3
OFC - Blauw Geel '38 4-1
OSS '20 - Hercules 0-2
UNA - TEC 0-3
Westlandia - OJC Rosmalen 2-1

STAND

1. Jong FC Volendam 4-10
2. OFC 4-9 (+8)
3. GOES 309 (+6)
4. TEC 4-9 (+4)
5. ADO '20 4-8 (+5)
6. Hercules 4-8 (+3)
7. UNA 4-7
8. OJC Rosmalen 4-6 (0, 10 goals voor)
9. Dongen 4-6 (0, 8 goals voor)
10. JVC Cuijk 4-6 (-1, 8 goals voor)
11. HSC '21 4-6 (-1, 7 goals voor)
12. EVV 4-4 (-1)
13. OSS '20 4-4 (-2)
14. Blauw Geel '38 4-3 (-5, 4 goals voor)
15. HBS 4-3 (-5, 2 goals voor)
16. Westlandia 4-3 (-8)
17. Quick '20 4-1
18. Quick 4-0

Topscorers:

1. Erwin Franse (GOES) 6
2. Reda Kharchouch (OFC) 5
=. Diego Meerveld (OJC Rosmalen) 5
=. Jelle Schijvenaars (UNA) 5
5. Serhat Ko? (TEC) 4

Lars-Loermans-JVC-Cuijk.jpg

Lars Loermans leverde met twee goals namens JVC Cuijk een mooie bijdrage aan de overwinning op GOES
 

Sjorro

Active member
De keeper van Westlandia kwam schandalig uit z'n doel. Wesley Meeuwsen heeft geluk dat ie er niks aan over houdt, behalve een paar schrammen!
 

SC Heerenveen

Well-known member
30 september de topper Jong FC Volendam tegen GOES voor mij als eerste assistent scheidsrechter, erg blij mee. En ook nog in het stadion, dat maakt het helemaal speciaal.
 
Bovenaan