Zondag derde divisie 2018/2019

De Groene Scout

Well-known member
Haha, allemaal fysieke ploegen in de zondag 3e divisie. Alleen TEC is wat lichter en moet het van het fijne, technische spel hebben. :D
 

Unregistere

Well-known member
Serhat Ko? is een twijfelgeval, lees ik. Dat zou wel een aderlating zijn voor TEC.

De keeper van Westlandia kwam schandalig uit z'n doel. Wesley Meeuwsen heeft geluk dat ie er niks aan over houdt, behalve een paar schrammen!

Zag dat z'n pa de beelden maar op Twitter had gezet, omdat Westlandia het zelf uit de samenvatting had geknipt.

30 september de topper Jong FC Volendam tegen GOES voor mij als eerste assistent scheidsrechter, erg blij mee. En ook nog in het stadion, dat maakt het helemaal speciaal.

Goed bezig! Stel je overigens niet te gek veel voor van het stadion, want daar zit geen hond. Al is het weer eens wat anders dan met het publiek kort in je nek.
 

Fregge

Well-known member
Wij hebben 30 september dezelfde scheids als vorig jaar tijdens JVC - Blauw Geel, unnekuukse. Herinner jij je die terugspeelbal nog?
 

De Groene Scout

Well-known member
Zou Jong Volendam dan echt zo goed zijn?
Ze winnen met 1-3 uit bij titelkandidaat OFC. Dat is knap.

Quick'20 staat halverwege met 0-1 voor bij EVV; ook knap.
UNA ook op 0-1 bij Blauw Geel; maar dat is dan wel weer redelijk gewoon.
 

Unregistere

Well-known member
Het verbaast mij wel dat Jong FC Volendam zo goed draait, eigenlijk. Ze hadden de voorgaande twee seizoenen ook een prima ploeg, maar daarbij hadden ze wel altijd wat steun van selectiespelers. Dat is nu minder het geval door de verscherpte regels. Daarom had ik niet verwacht dat ze bovenin zouden meedraaien, maar het lijkt er dus wel op dat ze dit gaan doen.
 

Unregistere

Well-known member
Wie deden het afgelopen jaar dan zoal mee bij Jong Volendam als selectiespeler?

Mertens, Hilterman, El Hamdi, Antwi, Berenstein, Vlak, Betti, Evers, Klinkenberg, Runderkamp en aan het begin ook Stroo nog af en toe. Kwakman ook, maar dat was maar 1 of 2 keer.

In elk geval kwamen er vrijwel elke week wel drie of vier spelers in actie die op vrijdagavond reserve waren bij 1 en niet invielen. Plus standaard de reserveekeeper.
 

De Groene Scout

Well-known member
Uiteindelijk wist EVV de 0-1 achterstand toch nog om te buigen in een 2-1 overwinning op Quick'20.
UNA liep nog uit naar een 1-4 winst bij Blauw Geel en nestelt zich in de kopgroep.

Morgen gaan we verder.
 

De Groene Scout

Well-known member
Veel blessureleed bij HSC'21. Geen Caglar Uguz, Boelema, Screever, Ottink en ter Hogt. Cenk Uguz gaat weer minuten maken in het 2e.
Engeberink en Burak beginnen wel, maar zijn ook vraagtekens.

Ik gok dat het zo zal staan:
Brammer
Veensma / Grondman / Derksen / Enbgerink
Schutte / Burak / ter Hogt
v.d. Weide / Postma / Witbreuk

Dus Schutte in de basis en beide Veldhuisjes feitelijk als enige serieuze wissel-opties op de bank. Meer is er even niet.
 

Unregistere

Well-known member
GOES en TEC blijven keurig in het spoor van de verrassende koploper Jong FC Volendam. GOES boog tegen HBS een achterstand om in een 2-1 overwinning, TEC won met 1-0 van het fysiek sterke JVC Cuijk. ADO '20 doet ook prima mee na een knappe 0-2 overwinning bij OJC Rosmalen.

Iedereen is nu ook van de nul af. Quick, voor aanvang nog hekkensluiter, droogde Hercules af (4-0) en pakt dus de eerste punten. Quick '20 daardoor nu weer in het bezit van de rode lantaarn.

Verder een lekker middagje voor Waan en Scout, want HSC '21 won met 3-2 van Westlandia. Ze maakten het volgens mij wel spannend, als ik Twitter mocht geloven. Gaan we vast nog lezen! HSC nu keurig zevende in elk geval.

Dongen kreeg op eigen veld klop van OSS '20: 0-3.
 

Unregistere

Well-known member
Ai, da's zeker zuur. Eigen doelpunt ook nog. Wel verdiend, volgens De Gelderlander. Die hebben het over een Cuijkse muur.
 

Unnekuukse

Active member
Diezelfde verslaggever twitterde nog in de rust dat TEC het beste van het spel had, maar JVC de beste kansen. Zo was het ook. Naar het einde toe werd het inderdaad wel meer eenrichtingsverkeer. Maar als met ‘een muur’ wordt bedoeld dat JVC Cuijk ultra-defensief speelde, dan is dat overdreven...
 

de waan

Well-known member
Mooi hoor, al zes punten los van de degradatiezone en voor het eerst punten gepakt tegen Westlandia.
 

De Groene Scout

Well-known member
Prima wedstrijd vanmiddag. Eerste helft extreem hoog tempo van beide kanten met voetballend ook een goed niveau.
Door de vele blessures moest HSC'21 opnieuw de opstelling wat aanpassen, maar hierbij komt wel de kracht van dit seizoen naar voren; ongeveer 18 redelijk gelijkwaardige spelers.
Schutte speelde bijv. op het middenveld of hij daar al tijden speelt.
De beste spelers vandaag waren Diego en Burak; laatstgenoemde werd als controleur en maker van de 3-1 ook terecht uitgeroepen tot man of the match.

Mooie middag, met zoals Waan al aangeeft inmiddels een redelijke marge richting de onderste plekken. :duim:
 
Bovenaan