Yup! Dat zeggen we zeker. Ik vond ons op alle fronten beter, behalve de afwerking. We zaten overal feller op en hadden gewoon het overwicht in het veldspel. Desondanks verloren. Dit zijn de zuurste. Gefeliciteerd met de 3 punten, Unnekuukse.
Eerste helft was gelijk opgaand, kansen volgden elkaar op. Die spits kwam vervelend neer na een fair duel met de keeper, moest met brancard van het veld af na amper een kwartier spelen. Jong Volendam kwam even later op 1-0, GOES wist vlak voor rust een penalty niet te benutten.
In de tweede helft alsnog de gelijkmaker, waarna zij ook de overhand leken te hebben. Echter viel de goal aan de andere kant. Toen een Volendam speler met 2 snelle kaarten het veld moest ruimen, leek er weer wat spanning in te komen bij de 3-1 stand. Alleen het was Jong Volendam wat nog aan aanvallen toe kwam en dus nog 2 doelpunten maakte.
Hopelijk goed rapport van de rapporteur, al zal ??n domme, toch onbewuste, actie zeer waarschijnlijk voor aftrek zorgen.
De brasserie trouwens niet gezien, mijn oog viel meer op de kaas in de bestuurskamer haha.
Ik begrijp dat Furkan Alakmak kandidaat was om speler van de week te worden (https://www.voetbal247.nl/speler-van-de-week-de-nominaties-van-speelronde-6/ ...JCV Cuijck :hsv.
Dat is nog eens een fraai staaltje scorebordnomineren... Tachtig minuten lang nauwelijks een bal goed geraakt, maar in de laatste tien minuten wel een frommelgoal en een pracht van een boogbal in de blessuretijd. Meer is blijkbaar niet nodig om genomineerd te worden.
Alakmak heeft uiteindelijk niet gewonnen. Tom Noordhoff van OFC harkte meer stemmen binnen. Maar daar kan jij zo te lezen dus wel mee leven?
Nee, ik schreef een tweede gele kaart (dus rood) mee en dat is tegen het protocol.Nu willen we natuurlijk allemaal weten wat die domme, onbewuste actie is.
Gaf je de voorzet waar Volendam 3-1 uit maakte? Liet je de mannen met brancard struikelen? Heb je de vrouw van de rapporteur versierd?
Hoe vond je het verder in het stadion, ook al was het waarschijnlijk redelijk leeg?
Ja, als neutrale assistent scheidsrechter (ook wel grensrechter genoemd) schrijven wij de gele kaarten mee. Maar geen rode kaarten, ook bij 2x geel, dan moeten we observeren wat er gebeurd. ;-)Ik snap er helemaal niks van. Meeschrijven?