Zondag derde divisie 2018/2019

Fregge

Well-known member
Yup! Dat zeggen we zeker. Ik vond ons op alle fronten beter, behalve de afwerking. We zaten overal feller op en hadden gewoon het overwicht in het veldspel. Desondanks verloren. Dit zijn de zuurste. Gefeliciteerd met de 3 punten, Unnekuukse.
 

Unnekuukse

Active member
Yup! Dat zeggen we zeker. Ik vond ons op alle fronten beter, behalve de afwerking. We zaten overal feller op en hadden gewoon het overwicht in het veldspel. Desondanks verloren. Dit zijn de zuurste. Gefeliciteerd met de 3 punten, Unnekuukse.

Wij aanvaarden ze in grote dankbaarheid.
 

Unregistere

Well-known member
GOES zag ook spits Dani?l Wissel met een vermoedelijk flinke blessure uitvallen. Benieuwd naar de bevindingen van SC Heerenveen!

OFC doet goede zaken bovenin, winnen erg dik bij UNA (1-4).

HBS speelde voor de verandering weer eens gelijk, nu 1-1 tegen EVV.

Quick hoopte het lek boven te hebben, maar werd door Westlandia afgedroogd (5-0) en is nu voorlaatste. Alleen het Blauw Geel '38 van die arme Fregge staat er nog onder, maar hopelijk komt daar snel verbetering.

Dongen won bij Hercules met 2-4 door een 'Dongens kwartiertje' en de andere uitslagen hebben Groene en Unnekuukse al gegeven.

Later deze week hopelijk weer een overzichtje met stand en doelpuntenmakers, vorige week even niet aan toe gekomen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Eerste helft was gelijk opgaand, kansen volgden elkaar op. Die spits kwam vervelend neer na een fair duel met de keeper, moest met brancard van het veld af na amper een kwartier spelen. Jong Volendam kwam even later op 1-0, GOES wist vlak voor rust een penalty niet te benutten.

In de tweede helft alsnog de gelijkmaker, waarna zij ook de overhand leken te hebben. Echter viel de goal aan de andere kant. Toen een Volendam speler met 2 snelle kaarten het veld moest ruimen, leek er weer wat spanning in te komen bij de 3-1 stand. Alleen het was Jong Volendam wat nog aan aanvallen toe kwam en dus nog 2 doelpunten maakte.

Hopelijk goed rapport van de rapporteur, al zal ??n domme, toch onbewuste, actie zeer waarschijnlijk voor aftrek zorgen.

De brasserie trouwens niet gezien, mijn oog viel meer op de kaas in de bestuurskamer haha.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nu willen we natuurlijk allemaal weten wat die domme, onbewuste actie is.

Gaf je de voorzet waar Volendam 3-1 uit maakte? Liet je de mannen met brancard struikelen? Heb je de vrouw van de rapporteur versierd?
 

Unregistere

Well-known member
Eerste helft was gelijk opgaand, kansen volgden elkaar op. Die spits kwam vervelend neer na een fair duel met de keeper, moest met brancard van het veld af na amper een kwartier spelen. Jong Volendam kwam even later op 1-0, GOES wist vlak voor rust een penalty niet te benutten.

In de tweede helft alsnog de gelijkmaker, waarna zij ook de overhand leken te hebben. Echter viel de goal aan de andere kant. Toen een Volendam speler met 2 snelle kaarten het veld moest ruimen, leek er weer wat spanning in te komen bij de 3-1 stand. Alleen het was Jong Volendam wat nog aan aanvallen toe kwam en dus nog 2 doelpunten maakte.

Hopelijk goed rapport van de rapporteur, al zal ??n domme, toch onbewuste, actie zeer waarschijnlijk voor aftrek zorgen.

De brasserie trouwens niet gezien, mijn oog viel meer op de kaas in de bestuurskamer haha.

Pijnlijke nederlaag geleden tegen terechte koploper Jong Volendam. Oplossingen gezocht binnen eigen speelwijze, wederom genoeg goede kansen gecre?erd. Maar daar krijg je geen punten voor. Helaas in slotfase de sluizen open gezet. Zonde... aldus GOES-trainer Rogier Veenstra op Twitter. Komt wel enigszins overeen met jouw verhaal dus.

Hoe vond je het verder in het stadion, ook al was het waarschijnlijk redelijk leeg?
 

Fregge

Well-known member
Z'n naam staat niet eens bij de doelpuntmaker van het derde doelpunt op hun site zelf. Ik vond een nominatie van een JVC-er ook wel heel frappant.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ik kom nog terug op jullie vraag hoor, maar 13 oktober heb ik in ieder geval Hercules - OJC Rosmalen. Nog fans hier van ??n van deze clubs?
 

Joost

Well-known member
Wellicht kun je eens navragen waarom ze als vereniging consequent Rosmalen met hoofdletters schrijven en ook zo bij de bond geregistreerd staan.
 

de waan

Well-known member
Dat is wel extreem lelijk inderdaad. Het was ook ooit csv APELDOORN maar die zijn kennelijk goddank ten halve gekeerd.
 

Unregistere

Well-known member
Ik begrijp dat Furkan Alakmak kandidaat was om speler van de week te worden (https://www.voetbal247.nl/speler-van-de-week-de-nominaties-van-speelronde-6/ ...JCV Cuijck :hsv:).
Dat is nog eens een fraai staaltje scorebordnomineren... Tachtig minuten lang nauwelijks een bal goed geraakt, maar in de laatste tien minuten wel een frommelgoal en een pracht van een boogbal in de blessuretijd. Meer is blijkbaar niet nodig om genomineerd te worden.

Alakmak heeft uiteindelijk niet gewonnen. Tom Noordhoff van OFC harkte meer stemmen binnen. Maar daar kan jij zo te lezen dus wel mee leven?
 

SC Heerenveen

Well-known member
Nu willen we natuurlijk allemaal weten wat die domme, onbewuste actie is.

Gaf je de voorzet waar Volendam 3-1 uit maakte? Liet je de mannen met brancard struikelen? Heb je de vrouw van de rapporteur versierd?
Nee, ik schreef een tweede gele kaart (dus rood) mee en dat is tegen het protocol.
Ik schreef hem mee omdat ik bij de eerste gele kaart van Volendam niet kon zien wie hem kreeg, toen ik bij deze gele kaart dus mee zou schrijven kon ik wel door de grond zakken toen het zijn tweede bleek te zijn.
Gelukkig heeft mijn rapporteur hier geen aftrekpunten op gegeven, en heb ik een mooie beoordeling (8) gekregen.


Hoe vond je het verder in het stadion, ook al was het waarschijnlijk redelijk leeg?

Het was maar deels gevuld inderdaad, maar toch blijft het een mooie ervaring om in een stadion (welke het dan ook is) te vlaggen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ik snap er helemaal niks van. Meeschrijven?
Ja, als neutrale assistent scheidsrechter (ook wel grensrechter genoemd) schrijven wij de gele kaarten mee. Maar geen rode kaarten, ook bij 2x geel, dan moeten we observeren wat er gebeurd. ;-)

Indien ik jullie nog meer van wijze lessen kan voorzien hoor ik het graag, haha.
 

de waan

Well-known member
Allemachtig, wat een gedoe allemaal.

En ik ga zondag weer gewoon een grensrechter zien die gaat vlaggen als een aanvaller van eigen helft komt.
 

Joost

Well-known member
Dus als je in de Landelijke klassen even wraak wil nemen moet je dat doen vlak na een gele kaart.
 
Bovenaan