Zondag derde divisie 2018/2019

Unregistere

Well-known member
Dat doet Volendam niet, de redactie van Voetbal247 kiest zelf de genomineerden. ;)

HBS heeft overigens per direct gebroken met trainer Marcel Koning, die na dit seizoen al zou vertrekken. Op korte termijn zal bekend worden gemaakt wie de rest van het seizoen de technische leiding op zich zal nemen, volgens de clubsite.
 

Unregistere

Well-known member
Alles op een rijtje dan:

Speelronde 26

ADO '20 - Blauw Geel '38 2-2
EVV - TEC 1-1
HBS - Quick 2-3
Hercules - HSC '21 0-1
JVC Cuijk - Jong FC Volendam 2-3
OJC Rosmalen - Dongen 0-2
OSS '20 - OFC 0-0
Quick '20 - GOES 0-4
UNA - Westlandia 3-1

STAND

1. Jong FC Volendam 25-51
2. TEC 25-48
3. UNA 26-48
4. OFC 26-47
5. OSS '20 26-45
6. GOES 25-39
7. ADO '20 25-38
8. Quick 23-36
9. HSC '21 25-35
10. Dongen 26-35
11. Westlandia 25-32 (-8)
12. JVC Cuijk 25-32 (-16)
13. Blauw Geel '38 26-31
14. Hercules 23-30
15. EVV 24-28
16. OJC Rosmalen 25-21
17. Quick '20 25-20
18. HBS 25-19

EVV ??n winstpunt in mindering

Topscorers:

1. Reda Kharchouch (OFC) 18
2. Serhat Ko? (TEC) 17
=. Jesper de Vr? (ADO '20) 17
4. Tony de Groot (OSS '20) 15
=. Derry John Murkin (Jong FC Volendam) 15
=. Giovialli Serbony (Westlandia) 15
7. Marc Boshoff (Quick) 13
=. Rick Polman (Blauw Geel '38) 13
=. Wessel Witbreuk (HSC '21) 13
10. Brian Boogers (UNA) 12
=. Erwin Franse (GOES) 12
=. Martijn Kaars (Jong FC Volendam) 12
=. Jelle Schijvenaars (UNA) 12
=. Rob van Sonsbeek (OSS '20) 12
15. Wesley Meeuwsen (OJC Rosmalen) 10
=. Jos Peltzer (OSS '20) 10

Mart-van-den-Gevel-UNA.jpg

Goalgetter Mart van de Gevel lijkt weer helemaal terug: hij maakte er twee namens UNA tegen Westlandia
 

Fregge

Well-known member
Overigens geloof ik best dat de nominatie van Brahim Zaari terecht is. Met afstand de beste keeper van de 3e divisie!

Ik wist dat het een goede keeper was ja, maar zondag was echt z'n beste wedstrijd die ik hem heb zien keepen. En dan maakte hij nog een foutje ook.
 

Fregge

Well-known member
HBS heeft overigens per direct gebroken met trainer Marcel Koning, die na dit seizoen al zou vertrekken. Op korte termijn zal bekend worden gemaakt wie de rest van het seizoen de technische leiding op zich zal nemen, volgens de clubsite.

Quick'20 volgt ze en zetten ook hun trainer aan de kant.
 

Joost

Well-known member
1-1 dus bij EVV - TEC. TEC eerste helft makkelijker voetballend en ook meer in de aanval, terechte voorsprong bij rust.

Ze waren ook goed in zeuren, met de trainers voorop. Gelukkig stonden de dugouts ver uit elkaar, dus daar had ik mooi geen last van.

In de tweede helft iets meer gelijkwaardig, bij TEC liep het wat minder waardoor de gelijkmaker niet onverwacht kwam. Overigens was het een zuur eigen doelpunt.

Even later dacht EVV ook op 2-1 te komen. Maar een bal op de doellijn is ook in het verre Limburg geen doelpunt, hoe graag ze ook gewild hadden. Ben er echt van overtuigd. Maar bij EVV niet echt, getuige ook hun wedstrijdverslag haha.

Lekker zonnetje in ieder geval, kleedkamers waren echt ouwe meuk en na afloop was het nog best gezellig. En toen konden we weer 2,5 uur terug. :)

Beeld!

http://lef-tv.nl/2019-2/maart-2019/...xJKf1p9SXbBfypDSF4nC1JF9mqCu916G-r4FhpffjwbRQ
 

SC Heerenveen

Well-known member
Zondag 7 april vooralsnog geen wedstrijd toebedeeld gekregen. Maar dat was afgelopen zondag ook zo, en we weten waar ik uiteindelijk beland ben haha.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Oei... Een Van Boekeltje?
Haha nee, ik verwacht het niet. Er zijn meer assistenten dan nodig met het programma dus dit kan gebeuren. Dat het 2x in 3 weken gebeurd is natuurlijk wel jammer, maar gezien de vele afzeggingen de laatste tijd verwacht ik nog wel dat ik een wedstrijd krijg.
 

Jacco

Well-known member
Schot voor de boeg: ik gok dat ze Tim Engbers naar voren schuiven.

Ik weet niet of dat aan de orde is, maar stel dat dit klopt, dan vraag ik me af of dit mag. Hij traint nu Quick'20 zaterdag.
Voetballers mogen niet switchen tussen zaterdag en zondag. Mogen trainers dat wel?
 

Unnekuukse

Active member
Ik weet niet of dat aan de orde is, maar stel dat dit klopt, dan vraag ik me af of dit mag. Hij traint nu Quick'20 zaterdag.
Voetballers mogen niet switchen tussen zaterdag en zondag. Mogen trainers dat wel?

Geen probleem, lijkt me. Assistent-trainer Dennis Straatman van JVC Cuijk zondag 1 is halverwege dit seizoen hoofdtrainer van JVC Cuijk zaterdag 1 geworden.
Lijkt me ook van andere orde dan spelers die switchen. Trainers hebben dienstverband met de club en kunnen door de club daar waar worden ingezet waar ze nodig worden geacht.
 

De Groene Scout

Well-known member
Quick'20 heeft de vervanger van de ontslagen trainer Steggink binnen.
Het wordt Andr? Paus. Na zijn klusje in Cyprus zat hij even werkloos thuis. Nu dus tot einde van het seizoen op de bank om de Oldenzalers in de 3e divisie te houden.
Zondag is hij nog toeschouwer, vanaf dinsdag op het veld.
 

Fregge

Well-known member
Oh. SC Heerenveen. We kunnen elkaar misschien wel de hand schudden! Ik ga zaterdag naar Heerenveen - Excelsior.
 
Bovenaan