SC Heerenveen
Well-known member
Leuk, moeten we doen! Daar ga ik ook heen. En PES5 vast ook, haha.Oh. SC Heerenveen. We kunnen elkaar misschien wel de hand schudden! Ik ga zaterdag naar Heerenveen - Excelsior.
Leuk, moeten we doen! Daar ga ik ook heen. En PES5 vast ook, haha.Oh. SC Heerenveen. We kunnen elkaar misschien wel de hand schudden! Ik ga zaterdag naar Heerenveen - Excelsior.
jong Volendam gaat nog niet de piramide verlaten.
Wel gaan ze komend seizoen weer terug naar de derde divisie zaterdag.
https://www.voetbal247.nl/knvb-garandeert-jong-fc-volendam-terugkeer-naar-zaterdag/
Quick'20 heeft de vervanger van de ontslagen trainer Steggink binnen.
Het wordt Andr? Paus. Na zijn klusje in Cyprus zat hij even werkloos thuis. Nu dus tot einde van het seizoen op de bank om de Oldenzalers in de 3e divisie te houden.
Zondag is hij nog toeschouwer, vanaf dinsdag op het veld.
Leuk, moeten we doen! Daar ga ik ook heen. En PES5 vast ook, haha.
Andr? Tussenpaus! :heinz:
Ze kunnen soms zo simpel zijn. :duim:
Uiteraard. Als we bij dat handenschudden dan een biertje doen, of voor jou een cola, dan ben ik van de partij.
Alsjeblieft geen cola ... Cola light mag wel. ;-)Uiteraard. Als we bij dat handenschudden dan een biertje doen, of voor jou een cola, dan ben ik van de partij.
Ik moet om 14:30 uur fluiten, dus dan moeten we daarvoor maar wat afspreken. Zullen we een uur voor de wedstrijd in FunPlaza afspreken voor het podium? Is makkelijke plek om met onbekenden af te spreken, haha. Al heb ik PES5 alweer ruim een jaar of 6 geleden al eens gezien.Gezellig! Kijk rond 4 uur morgen voor het laatst op dit forum voor afspraken eventueel. Regel ik ondertussen de kaas voor Sc Heerenveen zondag!
Alsjeblieft geen cola ... Cola light mag wel. ;-)
Ik moet om 14:30 uur fluiten, dus dan moeten we daarvoor maar wat afspreken. Zullen we een uur voor de wedstrijd in FunPlaza afspreken voor het podium? Is makkelijke plek om met onbekenden af te spreken, haha. Al heb ik PES5 alweer ruim een jaar of 6 geleden al eens gezien.
Oh was jij dat ... Moet je nagaan, haha. Ok?, doen we 20:00 uur.Nee jong. Tijdje terug nog bij Excelsior. Uur van tevoren red ik niet. 20.00 wel.
O.a. EVV, JVC en Westlandia wisten wel te winnen. Het schuift dus weer wat meer in elkaar voor de laatste P/D plek.
O ja, klopt even verkeerd gekeken.
Je hebt meer dan 40 punten nodig om definitief veilig te zijn. Eigenlijk niet normaal.