Zondag derde divisie 2018/2019

Unregistere

Well-known member
jong Volendam gaat nog niet de piramide verlaten.
Wel gaan ze komend seizoen weer terug naar de derde divisie zaterdag.

https://www.voetbal247.nl/knvb-garandeert-jong-fc-volendam-terugkeer-naar-zaterdag/

Of naar de tweede divisie, want ze staan nog altijd bovenaan uiteraard.

Quick'20 heeft de vervanger van de ontslagen trainer Steggink binnen.
Het wordt Andr? Paus. Na zijn klusje in Cyprus zat hij even werkloos thuis. Nu dus tot einde van het seizoen op de bank om de Oldenzalers in de 3e divisie te houden.
Zondag is hij nog toeschouwer, vanaf dinsdag op het veld.

Andr? Tussenpaus! :heinz:
 

Fregge

Well-known member
Uiteraard. Als we bij dat handenschudden dan een biertje doen, of voor jou een cola, dan ben ik van de partij.

Gezellig! Kijk rond 4 uur morgen voor het laatst op dit forum voor afspraken eventueel. Regel ik ondertussen de kaas voor Sc Heerenveen zondag!
 

SC Heerenveen

Well-known member
Uiteraard. Als we bij dat handenschudden dan een biertje doen, of voor jou een cola, dan ben ik van de partij.
Alsjeblieft geen cola ... Cola light mag wel. ;-)
Gezellig! Kijk rond 4 uur morgen voor het laatst op dit forum voor afspraken eventueel. Regel ik ondertussen de kaas voor Sc Heerenveen zondag!
Ik moet om 14:30 uur fluiten, dus dan moeten we daarvoor maar wat afspreken. Zullen we een uur voor de wedstrijd in FunPlaza afspreken voor het podium? Is makkelijke plek om met onbekenden af te spreken, haha. Al heb ik PES5 alweer ruim een jaar of 6 geleden al eens gezien.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Alsjeblieft geen cola ... Cola light mag wel. ;-)

Ik moet om 14:30 uur fluiten, dus dan moeten we daarvoor maar wat afspreken. Zullen we een uur voor de wedstrijd in FunPlaza afspreken voor het podium? Is makkelijke plek om met onbekenden af te spreken, haha. Al heb ik PES5 alweer ruim een jaar of 6 geleden al eens gezien.

Nee jong. Tijdje terug nog bij Excelsior. Uur van tevoren red ik niet. 20.00 wel.
 

De Groene Scout

Well-known member
OJC gaat er niet uit volgens de spelers en staf, toch wel weer met 0-3 achter tegen Jong Volendam. P/D lijkt maximaal haalbare.
Volendam blijft dus ook na dit weekend de koploper.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, Dani van der Moot was weer op dreef. Vijf treffers... Hij hakte OJC in mootjes en zal vast weer speler van de week worden!
 

De Groene Scout

Well-known member
De verwachte nederlaag kwam er inderdaad. Kansloos eraf met 4-0 (dat was het halverwege al).
Ging ook even te goed met HSC, 3x achter elkaar gewonnen dan de vrijdagtraining er maar uitgooien in ruil voor een zuipfeestje. Hoort wel een beetje bij HSC'21.
Uitslagen deels positief, maar toch ook enkele vervelende ertussen. O.a. EVV, JVC en Westlandia wisten wel te winnen. Het schuift dus weer wat meer in elkaar voor de laatste P/D plek.

Het schokeffect bij Quick'20 en HBS blijft voorlopig nog even uit.
 

Unnekuukse

Active member
O.a. EVV, JVC en Westlandia wisten wel te winnen. Het schuift dus weer wat meer in elkaar voor de laatste P/D plek.

Was het waar! Bij JVC Cuijk zit de druk er na de last-minute nederlaag bij EVV (3-2) vol op. Zeker als je bedenkt dat JVC Cuijk in de laatste zes wedstrijden nog vier ploegen uit de top-5 tegenkomt. Kortom, de eerstvolgende thuiswedstrijd tegen HBS m?et worden gewonnen, wil JVC Cuijk niet in nog grotere degradatienood komen.

Overigens is JVC Cuijk hard op weg om de eerste -en waarschijnlijk enige- derde divisionist te worden die een heel seizoen lang niet ??n keer in dezelfde basisopstelling aan de wedstrijd begint.
 

Unregistere

Well-known member
TEC is het ook aardig kwijt. Vandaag verloren van Westlandia (0-2) en dus is nu UNA (1-2 bij Dongen) de voornaamste achtervolger van Jong FC Volendam. OFC klom naar plek drie door de ruime zege op de mannen van Waan en Groene. Ook OSS '20 blijft meedraaien bovenin na de 2-3 winst bij HBS.

Geen schokeffect bij de Hagenaars dus. Bij Quick '20 evenmin, want die verloren met 2-4 van ADO '20.

De boys van Fregge kregen een fikse oorwassing van Quick: 0-5.

En GOES blijft lekker draaien deze periode. Rogier en zijn mannen wonnen met 3-1 van Hercules.
 
Bovenaan