Zondag derde divisie 2018/2019

Unregistere

Well-known member
8.11 als in een schaal van 1-10? Lijkt mij netjes hoor. Of word jij ook beoordeeld op een aantal onderdelen, zoals bij scheidsrechters? Heb ik wel eens gehoord van een rapporteur in de bestuurskamer, die zich herinnerde dat hij de te beoordelen scheids de vorige keer een goed cijfer had gegeven op het onderdeel 'volgen'.

Als Fregge er toch niet is, kun je trouwens net zo goed een beetje in het voordeel van die deftige Hagenaars van Quick vlaggen. :p
 

JMD

Well-known member
Op de site van Volendam staat dinsdag 9 april. Maar op voetbal.nl staat het vreemd genoeg nog niet.
Nu ook op voetbal.nl.

Dus dit is het lijstje:
Nog in te halen:
15e speeldag:
Hercules - GOES (22/4)
16e speeldag:
Quick'20 - Hercules (28/4)
OJC Rosmalen - HSC '21 (22/4)
EVV - ADO'20 (22/4)
TEC - Quick (22/4)
HBS - JVC Cuijk (22/4)
21e speeldag:
Jong Volendam - Quick gest. 0-1 (9/4)
24e speeldag:
EVV - Quick (28-4)
Hercules - Westlandia (2-5)
 

Fregge

Well-known member
De kopstoot die Yorrit Kanters van JVC gaf aan eigen ploeggenoot is hem fataal geworden bij de club. De keeper is niet meer welkom.
 

SC Heerenveen

Well-known member
8.11 als in een schaal van 1-10? Lijkt mij netjes hoor. Of word jij ook beoordeeld op een aantal onderdelen, zoals bij scheidsrechters? Heb ik wel eens gehoord van een rapporteur in de bestuurskamer, die zich herinnerde dat hij de te beoordelen scheids de vorige keer een goed cijfer had gegeven op het onderdeel 'volgen'.

Als Fregge er toch niet is, kun je trouwens net zo goed een beetje in het voordeel van die deftige Hagenaars van Quick vlaggen. :p
Je begint op 8 en wanneer een onderdeel extra goed beoordeeld wordt kun 8.5 scoren (of zelfs 9), wanneer iets minder goed beoordeeld wordt scoor je daar een 7.5 (of een 7).

Wij worden beoordeeld op Communicatie (duidelijkheid en uitstraling), Fysieke conditie (positie kiezen, volgen en lijnbewaking), Mentale conditie (concentratie en stressbestendigheid), Samenwerking (samenwerking en afstemming), Toepassing overige spelregels (overtredingen, inworp, doelschop en hoekschop) en Buitenspel.

6 onderdelen dus, waarbij de score van Buitenspel 3x mee telt (toch de belangrijkste taak als ASR) en van Fysieke conditie 2x. Met de 8.5 op Fysieke conditie kom ik dan op 73 punten : 9 = 8.11

En dan wordt uiteindelijk bij elke rapporteur gekeken wie daar de beste score heeft gehaald, die krijgt dan 100 punten, de nummer 2 krijgt 90 punten, nummer 3 80 punten, 4 70 punten, etc. etc. En dan gemiddelde van die scores bij al je rapporteurs is je eindscore, daarbij telt de score van de spelregels in augustus ook nog een klein gedeelte mee.

Sorry, ik heb het niet zo op deftig.
 

Joost

Well-known member
Wat ik me dan afvraag; rent zo'n controleur met je mee om te bepalen of je juist zit bij het buitenspel?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nee die kijken naar Fregge of De Groene Scout op zo'n moment. Verslikken die zich in hun gehaktbal, dan zat SCHeerenveen fout en kauwen ze rustig verder, dan zat ie goed.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Rapporteur staat of tegenover mij of achter mij, op een plek waarin hij ook buitenspelsituaties kan zien. Hij blijft op dezelfde plek staan. En kan alleen oordelen over situaties die hij zelf heeft kunnen waarnemen. Als ik dus precies tegenover hem een scherpe buitenspelsituatie goed beoordeel, heb je goede kans dat dit extra beloond wordt.
 

Unregistere

Well-known member
Dank voor de uitleg, SC Heerenveen. Nooit geweten dat het zo werkte, leuk om nu te weten. Zo steken we nog eens iets op in dit topic. :duim:

En tussendoor dan weer een rondje statistieken:

Speelronde 25 + inhaalduel

OSS '20 - UNA 1-1
Blauw Geel '38 - Quick '20 3-0
Dongen - JVC Cuijk 0-2
GOES - OJC Rosmalen 4-1
HSC '21 - HBS 3-2
Jong FC Volendam - UNA 1-2
OFC - EVV 1-0
Quick - ADO '20 1-1
TEC - Hercules 0-2
Westlandia - OSS '20 3-2

STAND

1. Jong FC Volendam 24-48
2. TEC 24-47
3. OFC 25-46
4. UNA 25-45
5. OSS '20 25-44
6. ADO '20 24-37
7. GOES 24-36
8. Quick 22-33
9. Westlandia 24-32 (-6)
10. HSC '21 24-32 (-10)
11. JVC Cuijk 24-32 (-15)
12. Dongen 25-32
13. Hercules 22-30
14. Blauw Geel '38 25-30
15. EVV 23-27
16. OJC Rosmalen 24-21
17. Quick '20 24-20
18. HBS 24-19

EVV ??n winstpunt in mindering

Topscorers:

1. Reda Kharchouch (OFC) 18
2. Serhat Ko? (TEC) 17
3. Jesper de Vr? (ADO '20) 16
4. Tony de Groot (OSS '20) 15
=. Derry John Murkin (Jong FC Volendam) 15
=. Giovialli Serbony (Westlandia) 15
7. Marc Boshoff (Quick) 13
=. Rick Polman (Blauw Geel '38) 13
=. Wessel Witbreuk (HSC '21) 13
10. Brian Boogers (UNA) 12
=. Martijn Kaars (Jong FC Volendam) 12
=. Jelle Schijvenaars (UNA) 12
=. Rob van Sonsbeek (OSS '20) 12
14. Erwin Franse (GOES) 11
15. Wesley Meeuwsen (OJC Rosmalen) 10
=. Jos Peltzer (OSS '20) 10

Vlissingen-legt-spelers-langer-vast-en-haalt-De-Kroo-foto-Omroep-Zeeland.jpg

Mart de Kroo was met twee treffers namens GOES belangrijk tegen OJC Rosmalen
 

Fregge

Well-known member
De eerste wedstrijd in de competitie is al voorbij. Jong Volendam wint in Cuijck van JVC met 2-3. OJC - Dongen staat met rust nog 0-0.
 
Bovenaan