Zondag derde divisie 2018/2019

Jacco

Well-known member
oh dan is het duidelijk; dacht dat het om de nr7 ging.

edit: is natuurlijk ook goed aan de houding te zien van degene die de pass geeft, dat hij over de hele gaat, maar dat is achteraf.
 
Laatst bewerkt:

Fregge

Well-known member
Ja, eens. Hartstikke duidelijk. 3 meter buitenspel. Doelpunt in laten trekken. Eindstand gelijkspel. Lijkt me voor iedereen beter.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Onbegrijpelijk dat ik hier enige twijfel over had, haha. Is gewoon dik geen buitenspel. Ook de nummer 7 staat trouwens geen buitenspel.
 

Unregistere

Well-known member
Lijkt mij dus prima gevlagd, SC Heerenveen!

Was de rapporteur ook tevreden?

En we kunnen stemmen op een Blauw Geel-man als speler van de week. Fregge doet niet aan promotie, maar hierbij alsnog. U heeft nog enkele uren de kans!!
 

de waan

Well-known member
Die strafschopsituatie. Ik vond het in het veld geen 100% geval. Na afloop met de beelden neig ik naar strafschop, maar was daarop lastig te zien of bal nog gespeeld werd. Maar ik ben benieuwd in hoeverre de rapporteur mij de 'gemiste' (want dat is dus niet zeker) strafschop kwalijk neemt. Ik had waarschijnlijk wel het beste zicht, maar scheidsrechter stond er vlakbij.

Ik heb de beelden net even terug gekeken. Hij valt al voorover vanwege een duwtje in de rug zo lijkt het. Dan moet dat de overtreding geweest zijn. Twijfelgevalletje.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Lijkt mij dus prima gevlagd, SC Heerenveen!

Was de rapporteur ook tevreden?
Ik heb nog niets binnen, maar wacht wel in spanning af kan ik je zeggen.
Ik heb de beelden net even terug gekeken. Hij valt al voorover vanwege een duwtje in de rug zo lijkt het. Dan moet dat de overtreding geweest zijn. Twijfelgevalletje.
Als het een twijfelgevalletje is hebben we dus goed beslist, want bij twijfel doorgaan.

Maar is dat duwtje zo ernstig dat hij echt evenwicht verliest, of dat niet? Of krijgt hij echt een duw met enige kracht? Blijft op beeld wat ik heb lastig te zien. Heb jij het misschien goed op beeld voor ons? :)
 

JMD

Well-known member
Even een update qua inhalen:
Nog in te halen:
15e speeldag:
Hercules - GOES (22/4)
16e speeldag:
Quick'20 - Hercules (28/4)
OJC Rosmalen - HSC '21 (22/4)
EVV - ADO'20 (22/4)
TEC - Quick (22/4)
HBS - JVC Cuijk (22/4)
21e speeldag:
Jong Volendam - Quick gest. 0-1 (geen idee wanneer er ingehaald wordt)
24e speeldag:
EVV - Quick (28-4)
Hercules - Westlandia (2-5)

Opvallend dat er voor Jong Volendam - Quick nog geen datum geprikt is.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Nee, helaas. Ik krijg altijd een linkje naar de hele wedstrijd, maar het is geloof ik niet de bedoeling dat ik dat deel.

Ik heb geprobeerd mijn clubbril af te zetten bij de beoordeling. Bij HBS vonden ze het in ieder geval w?l een pingel. :D

https://twitter.com/HBSFANZONE/status/1107294202122194951
Ok?, die heb ik ook. Moet ik het daarmee doen dus, haha. Maar als jij het zonder clubbril twijfelachtig vind, dan valt er dus wat voor te zeggen dat de bal niet op de stip kwam.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Rapport binnen! Ik ben tevreden, een 8.11. Al zal jullie dat weinig zeggen. Ik was ontspannen, rustig, zelfverzekerd en gedreven, haha. Fysieke conditie een bonus gescoord en de rest was gewoon normaal goed.

31 maart ??n van de 2 clubs die ik dit seizoen nog niet gehad heb. Ik mag namelijk naar Veghel voor Blauw Geel '38 - Quick. Kom ik dan weer leden van hier tegen?
 
Bovenaan