Als ik het zo zie, sta ik er misschien maximaal ??n meter achter. Acceptabel dus.Sta je wel op 1 lijn met de laatste verdediger? Lijkt van niet als ik zo bekijk?
Die strafschopsituatie. Ik vond het in het veld geen 100% geval. Na afloop met de beelden neig ik naar strafschop, maar was daarop lastig te zien of bal nog gespeeld werd. Maar ik ben benieuwd in hoeverre de rapporteur mij de 'gemiste' (want dat is dus niet zeker) strafschop kwalijk neemt. Ik had waarschijnlijk wel het beste zicht, maar scheidsrechter stond er vlakbij.
Ik heb nog niets binnen, maar wacht wel in spanning af kan ik je zeggen.Lijkt mij dus prima gevlagd, SC Heerenveen!
Was de rapporteur ook tevreden?
Als het een twijfelgevalletje is hebben we dus goed beslist, want bij twijfel doorgaan.Ik heb de beelden net even terug gekeken. Hij valt al voorover vanwege een duwtje in de rug zo lijkt het. Dan moet dat de overtreding geweest zijn. Twijfelgevalletje.
Daar heb ik toch een datum voor langs zien komen volgens mij.
Ok?, die heb ik ook. Moet ik het daarmee doen dus, haha. Maar als jij het zonder clubbril twijfelachtig vind, dan valt er dus wat voor te zeggen dat de bal niet op de stip kwam.Nee, helaas. Ik krijg altijd een linkje naar de hele wedstrijd, maar het is geloof ik niet de bedoeling dat ik dat deel.
Ik heb geprobeerd mijn clubbril af te zetten bij de beoordeling. Bij HBS vonden ze het in ieder geval w?l een pingel.
https://twitter.com/HBSFANZONE/status/1107294202122194951