Zondag derde divisie 2018/2019

JMD

Well-known member
Aangepast lijstje:
Nog in te halen:
15e speeldag:
Hercules - GOES (22/4)
16e speeldag:
Quick'20 - Hercules (28/4)
OJC Rosmalen - HSC '21 (22/4)
EVV - ADO'20 (22/4)
TEC - Quick (22/4)
HBS - JVC Cuijk (22/4)
21e speeldag:
Jong Volendam - Quick gest. 0-1 (geen idee wanneer er ingehaald wordt)
24e speeldag:
EVV - Quick
Hercules - Westlandia
OSS '20 - UNA gest. 0-0
 

De Groene Scout

Well-known member
Spannend middagje op twitter.
HSC'21 komt kwartier voor tijd op 0-1 via Witbreuk
Quick'20 staat 1-3 achter en OJC met 1-2 achter tegen 10 man van TEC.
 

De Groene Scout

Well-known member
Gunstige uitslagen ook voor HSC'21. Naast OJC en Quick'20 verloor ook Blauw Geel op het nippertje van Goes.
Van plek 16 sta je nu ineens op plek 11, om maar aan te geven hoe dicht het bij elkaar zit. Mogen ook nog wat ploegen inhalen.
Maar deze 3 punten (eindelijk een keer uit!!!) zijn meer dan welkom.
 

Unnekuukse

Active member
Haha, uitgerekend Bas Postma gooit de wedstrijd in het slot. HSC'21 wint met 0-2!!!!

Proficiat!
Mag duidelijk zijn dat de gelukkigste heeft gewonnen. Zou ook het geval zijn geweest als JVC Cuijk per ongeluk een doelpunt had gemaakt.
De wind maakte niet alleen goed voetbal onmogelijk, het maakte grote delen van de wedstrijd zelfs voetbal onmogelijk.
Volstrekt zinloos om onder dit soort omstandigheden wedstrijden te spelen. En dat vind ik niet alleen omdat JVC Cuijk nu toevallig -want meer was het niet- aan het kortste eind heeft getrokken.
 

Unregistere

Well-known member
Mooi, GOES gewonnen na een achterstand (sorry Fregge). Leuk voor Rogier en zijn mannen. Fraaie streep van Hiep Nguyen bij de 2-1. Die punten konden ze ook goed gebruiken.

TEC zet de opmars van OJC Rosmalen stil en wint met 1-3, waardoor de oranjehemden bij blijven bij die andere oranjehemden, die het allemaal zo makkelijk vinden in deze afdeling.

OFC wint met 1-3 bij Quick '20 en klimt daardoor naar plek vier. ADO '20 verloor met 1-2 van Dongen.
 

Fregge

Well-known member
Weer teruggewaaid vanuit Zeeland. 2 keer moeten stoppen omdat de klep van de bus openwaaide. Prima potje voetbal, GOES terechte winnaar. We maakten het ons zelf moeilijker dan nodig.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Gisteren kwam ik niet in actie. Op m'n 28e verjaardag ga ik niet het hele land door voor een wedstrijd. Zondag mag ik weer los, zoals bekend bij HSC '21 tegen HBS.
 
Bovenaan