Zondag derde divisie 2018/2019

Fregge

Well-known member
Het gaat er niet om hoeveel mensen achter je staan, het gaat er om dat de juiste mensen achter je staan.
 

Unregistere

Well-known member
GOES heeft verlengd met een negental selectiespelers. Jesse Bank, Ruben Besuyen, Jop Dekker, Ruben Hollemans, Jelle Klap, Hiep Nguyen, Remon de Vlieger, Tim de Winter en Dani?l Wissel blijven bij de Zeeuwen. Laatstgenoemde revalideert momenteel nog van een kruisbandblessure.
 

De Groene Scout

Well-known member
De spits waarvan velen dachten dat hij zou vertrekken blijft toch nog een jaar. Bas Postma heeft verlengd. Selectie van HSC'21 staat nu op 21 man.
 

de waan

Well-known member
O, een icoontje van de telefoon die niet werkt op een desktop.

Ik vind het een vreemde verlenging. Hij komt zelf al jaren amper aan spelen toe, omdat hij simpelweg (heel veel) tekort komt voor het niveau. Ik snap dus zowel vanuit hemzelf als de club niet waarom hij toch nog weer blijft.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik vind het een vreemde verlenging. Hij komt zelf al jaren amper aan spelen toe, omdat hij simpelweg (heel veel) tekort komt voor het niveau. Ik snap dus zowel vanuit hemzelf als de club niet waarom hij toch nog weer blijft.

Deze volzin probeerde in samen te vatten met mijn 'tja...'
 

De Groene Scout

Well-known member
HBS houdt het lang vol tegen Jong Volendam. Nog 20 minuten op de klok en het is 1-1.

edit: teletekst loopt een kwartiertje achter; het is gelukkig 1-2.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member

De Groene Scout

Well-known member
Deze week verlengd en direct maar een plek in de basis gekregen.
Bas Postma vanmiddag dus in de spits, daardoor verhuisd Witbreuk naar links en Ottink naar rechts en mag v.d. Weide een keer vanaf de bank toekijken.
Op rechtsachter opnieuw de voorkeur voor Veensma i.p.v. Boelema.

HUP HSC!!!!
 

JMD

Well-known member
EVV - Quick is ter elfder ure afgelast omdat er een lichtmast is omgewaaid. En men niet kan garanderen dat de anderen niet omvallen.

Ook Quick nu dus 3 duels achter.
 

De Groene Scout

Well-known member
Bah, trekt het weer behoorlijk scheef. Zijn dus enkele clubs die even mooi de kat uit de boom kunnen kijken.
HSC staat na een half uur spelen nog op 0-0 bij JVC
 

JMD

Well-known member
Bah, trekt het weer behoorlijk scheef. Zijn dus enkele clubs die even mooi de kat uit de boom kunnen kijken.
HSC staat na een half uur spelen nog op 0-0 bij JVC

Het trekt weer scheef??? Het staat al weken verschrikkelijk scheef... :)

Nog in te halen:
15e speeldag:
Hercules - GOES (22/4)
16e speeldag:
Quick'20 - Hercules (28/4)
OJC Rosmalen - HSC '21 (22/4)
EVV - ADO'20 (22/4)
TEC - Quick (22/4)
HBS - JVC Cuijk (22/4)
21e speeldag:
Jong Volendam - Quick gest. 0-1 (geen idee wanneer er ingehaald wordt)
24e speeldag:
EVV - Quick
Hercules - Westlandia
 

De Groene Scout

Well-known member
OSS - UNA is tijdelijk gestaakt. De wind maakt voetballen onmogelijk. In Goes wordt nog wel gespeeld, maar vliegen de reclameborden door de lucht. Bij EVV waaide dus een lichtmast om.
Beter was het geweest met deze wind helemaal niet te beginnen.
 

JMD

Well-known member
OSS - UNA is tijdelijk gestaakt. De wind maakt voetballen onmogelijk. In Goes wordt nog wel gespeeld, maar vliegen de reclameborden door de lucht. Bij EVV waaide dus een lichtmast om.
Beter was het geweest met deze wind helemaal niet te beginnen.

Waar lees of hoor je dat onderstreepte? Noch het twitterkanaal van GOES, noch die van Blauw Geel (beiden actief twitterend) maken melding van vliegende reclameborden.
 
Bovenaan