Zondag derde divisie 2018/2019

de waan

Well-known member
Maar gezien de inhaalrace van OJC wordt dat ook een serieuze concurrent.

Dat wordt weer nagelbijten de komende tijd.
 

Unregistere

Well-known member
GOES staat halverwege achter tegen Quick. Wedstrijd gaat zowel volgens Zeeuwse als Haagse twitteraars vrij gelijk op, maar Quick vond het doel wel. Hup GOES, zet dit recht in de tweede helft! Ray Kroon is ingevallen om de voorhoede te versterken in elk geval.

Westlandia kijkt bij OFC al vlot tegen een 2-0 achterstand aan.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zo, werd nog 5-0 voor Hercules tegen HBS.
Quick won van Goes en hierdoor blijft Goes op 30 punten staan op plek 8. Dat is maar 4 punten meer dan de nummer 15 op de P/D plek.
Om maar aan te geven dat het heel dicht bij elkaar zit in de middenmoot t/m de beruchte streep.
OFC wint met 3-0 van Westlandia; laatstgenoemde staat ook bij de grote groep die moet blijven bibberen.
 

Unregistere

Well-known member
OFC wint met 5-0 zelfs. Tenminste, volgens het Twitter-account van Westlandia. OFC blijft vijfde, maar doet met wat fantasie nog wel mee om de titel.

Zonde van GOES. Kwamen gelijk, maar daarna besloot doelman Meulmeester om de unieke reeks zonder remises in stand te houden middels een afgrijselijke blunder.
 

Unregistere

Well-known member
Nog even alles op een rijtje dan maar:

Inhaalronde

GOES - Quick 1-2
Hercules - HBS 5-0
OFC - Westlandia 5-0
Quick '20 - OSS '20 0-3

STAND

1. Jong FC Volendam 22-45
2. TEC 22-44
3. OSS '20 23-43
4. UNA 23-41
5. OFC 23-40
6. ADO '20 22-36
7. Quick 21-32
8. GOES 22-30
9. JVC Cuijk 22-29
10. Westlandia 23-29 (-7)
11. Dongen 23-29 (-9)
12. Hercules 21-27
13. EVV 22-27
14. Blauw Geel '38 23-27
15. HSC '21 22-26
16. OJC Rosmalen 22-21
17. Quick '20 22-20
18. HBS 22-19

EVV ??n winstpunt in mindering

Topscorers:

1. Reda Kharchouch (OFC) 18
2. Serhat Ko? (TEC) 17
3. Derry John Murkin (Jong FC Volendam) 15
4. Tony de Groot (OSS '20) 14
=. Giovialli Serbony (Westlandia) 14
=. Jesper de Vr? (ADO '20) 14
7. Marc Boshoff (Quick) 13
=. Rick Polman (Blauw Geel '38) 13
9. Jelle Schijvenaars (UNA) 12
=. Wessel Witbreuk (HSC '21) 12
11. Brian Boogers (UNA) 11
=. Erwin Franse (GOES) 11
=. Martijn Kaars (Jong FC Volendam) 11
=. Rob van Sonsbeek (OSS '20) 11
15. Wesley Meeuwsen (OJC Rosmalen) 10
=. Jos Peltzer (OSS '20) 10
 

SC Heerenveen

Well-known member
Volgens mij ga ik De Groene Scout tegen komen op 17 maart. De groene Sinterklaas denk ik trouwens deze keer niet. Ik heb in ieder geval de wedstrijd HSC '21 tegen HBS.
 

Eef de Kip

Well-known member
Als je je kaarten nou goed uit speelt denk ik dat je zomaar na afloop vrijgehouden wordt door Waan en de Groene Scout. Denk er maar goed over na, onbeperkt frikadellen en kroketten, ik zou het wel weten.
 

De Groene Scout

Well-known member
Volgens mij ga ik De Groene Scout tegen komen op 17 maart. De groene Sinterklaas denk ik trouwens deze keer niet. Ik heb in ieder geval de wedstrijd HSC '21 tegen HBS.
Ik ben er zeker en de groene Sinterklaas ook wel. Die zal alleen in burger verschijnen.
Een hele belangrijke, dus laat ons niet in de steek. ;)
 

SC Heerenveen

Well-known member
Met frikandellen en kroketten verleid je mij niet mee. Van (jonge) kaas ben ik groot liefhebber van, maar helaas ... Elke scheidsrechter is denk ik wel be?nvloedbaar maar zeker niet omkoopbaar. ;-)
 

Unregistere

Well-known member
Dat is de spirit Groene! En je hebt gelijk ook, HBS scoort toch niet. Minst scorende ploeg van alle clubs in de tweede en derde divisie.
 
Bovenaan