Een stuk of 4 geloof ik. De oma achter de bar wilde mij een gewone cola aansmeren, maar dat zag ik. Ze dacht dat het niet uitmaakte. Nou, voor iemand met diabetes maakt dat heel veel uit.Zeg SC Heerenveen, hoeveel bestuursleden waren er na de wedstrijd in de bestuurskamer om je op te vangen en te bedanken voor het vlaggen?
Een stuk of 4 geloof ik.
Ik had om light/zero gevraagd. Misschien is het dan wat duidelijker, haha.Dat is interessant. "Goed vlaggen, anders krijg je gewone cola he!"
Goh, vorige week zaten er nog 20 in het bestuur. Zo zijn ze dus. Vreselijk volk is het.
Zeg SC Heerenveen, hoeveel bestuursleden waren er na de wedstrijd in de bestuurskamer om je op te vangen en te bedanken voor het vlaggen?
Goh, vorige week zaten er nog 20 in het bestuur. Zo zijn ze dus. Vreselijk volk is het.
Wat is er eigenlijk ooit gebeurt bij je Oldenzaalse vrienden dat je er zo'n enorme hekel aan hebt? Ik kan me nl. niet voorstellen dat het aangeboren is.Goh, vorige week zaten er nog 20 in het bestuur. Zo zijn ze dus. Vreselijk volk is het.
Die snap ik even niet....... "Geluk hebben dat je in een grote plaats zit"?Dit is iets wat bij meer clubs voorkomt............of vergeten, dat je als club domweg geluk hebt, dat je in een grote plaats of wijk zit met veel jeugd.
Dat er meer jeugd rond loopt waar je uit kunt kiezen.
Lijkt mij onzin aangezien er ook meer clubs zijn waardoor er meer kapers op de kust zijn.
Wanneer je een stuk of 8 pupillenteams hebt in elke leeftijdscategorie en een stuk of 4 juniorenteams bij de C's en B's , zou je bijna gestraft moeten worden als je er niet in slaagt elk geselecteerd standaardteam op een behoorlijk niveau te krijgen.
Want?Wanneer je een stuk of 8 pupillenteams hebt in elke leeftijdscategorie en een stuk of 4 juniorenteams bij de C's en B's , zou je bijna gestraft moeten worden als je er niet in slaagt elk geselecteerd standaardteam op een behoorlijk niveau te krijgen.
Hoe worden die elftallen dan extra beloont volgens jou?....
De KNVB doet het omgekeerde .
Die beloont het eerste elftal van zulke clubs nog eens extra,.....
Daar is namelijk geen kunst aan. Als je uit zoveel jeugd kunt kiezen en de besten bij elkaar zoekt, is het logisch als je daarmee behoorlijk kunt presteren.
De KNVB doet het omgekeerde .
Die beloont het eerste elftal van zulke clubs nog eens extra, terwijl ze al van geluk mogen spreken, dat ze over zoveel jeugd kunnen beschikken. ( inclusief de hogere contributie-inkomsten en overige inkomsten )