Van Goes (nummer 7) tot HBS (nummer laatst) kan er volgens mij nog niemand rustig achterover leunen. Is ook geen touw aan vast te knopen de laatste weken.
De gunfactor kon de laatste 5 speelrondes ook nog wel eens mee gaan spelen.
Ik ben altijd de goedlachse (assistent) scheidsrechter. Maar vaak wekt dat als assistent alleen maar meer frustratie op bij supporters, haha.Je hebt hem, ondanks zijn afwijkende accent, blijkbaar wel goed verstaan...
Toch leuk dat wij zelfs bij Friezen een glimlach om de mond kunnen toveren.
Al die presentjes? Noem je een bal gehakt ook al een presentje? Dit is volgens mij nog maar de eerste keer dit seizoen, haha. Jammer genoeg hoef ik zelf geen wijn, maar daar kan ik de visite binnenkort op m'n verjaardag vast wel blij mee maken.Jij loopt maar binnen met al die presentjes. Hopelijk promoveer je, kun je bij Spakenburg mooi een kistje vis incasseren na de wedstrijd.
Zat nog te loeren of ik je kon ontdekken op de beelden van TV West, maar ben er niet helemaal uit.
SJC had even een aardige periode, maar als die al van De Dijk gaan verliezen, wordt het een vrij kansloze missie lijkt me.
Al die presentjes? Noem je een bal gehakt ook al een presentje? Dit is volgens mij nog maar de eerste keer dit seizoen, haha. Jammer genoeg hoef ik zelf geen wijn, maar daar kan ik de visite binnenkort op m'n verjaardag vast wel blij mee maken.
Dan hoop ik dat het om kibbeling gaat, want voor de rest ben ik niet zo'n visliefhebber haha.
En je Feyenoord hart niet te vergeten en de diepgegronde hekel aan p.s.vBedankt voor je verslag Scout. Ook nog een penalty gemist dus. Alsof het al niet zuur genoeg was.
Wel ??n van de leuke dingen van dit forum, dat je in de voetbalnoord app ook altijd even kijkt hoeveel het bij ASWH en HSC21 staat. En tevreden glimlachend aan jou en de waan denkt als je 2-0 ziet staan. Of wotdafok mompelt als je een half uur later de eindstand ziet.
En op zaterdag natuurlijk ook bij ASWH. En oh ja, ik kijk ook altijd even hoe het met het blauw gele voetbalhumeur van onze Ajax vriend fregge staat.
Staat dan weer tegenover dat ik dankzij dit forum soms inmiddels bijna meer sympathie voor Heerenveen heb dan voor Cambuur.
Het Bernardo vs SC Heerenveen effect zullen we maar zeggen.
En oh ja, ik kijk ook altijd even hoe het met het blauw gele voetbalhumeur van onze Ajax vriend fregge staat.
Haha, bespaar je de moeite. Vorig jaar heb ik voor m'n verjaardag in maart een pakketje speciaalbier gekregen en het staat er nog. Heb thuis al vaker bier moeten weg gooien, omdat de THT ruim verstreken was haha. Ik ben meer een kaasliefhebber, mijn positie in de bestuurskamer bepaal ik vooral hierop.Genoteerd. Als SC Heerenveen komt vlaggen, even zorgen voor een bierpakketje. Pas na de wedstrijd geven. Of tactisch neerzetten in het kleedlokaal.
Overigens dit seizoen 2 clubs nog niet gehad in de derde divisie, TEC en ... Blauw Geel.
Altijd leuk, maar helaas heb ik niet in de hand waar ik heen gestuurd wordt. ;-)Dan kom je met Pasen toch gewoon? Dan komen ze naar ons.
Tja, hij stond tegen de Nigeriaanse testspeler Ten Ton. Kom daar maar eens langs.
Ik zie dat Witbreuk in de opstelling staat van een oefenwedstrijd van Jong Twente tegen Heerenveen / Jong Heerenveen.