Zondag derde divisie 2018/2019

de waan

Well-known member
SJC had even een aardige periode, maar als die al van De Dijk gaan verliezen, wordt het een vrij kansloze missie lijkt me.
 

De Groene Scout

Well-known member
Van Goes (nummer 7) tot HBS (nummer laatst) kan er volgens mij nog niemand rustig achterover leunen. Is ook geen touw aan vast te knopen de laatste weken.
De gunfactor kon de laatste 5 speelrondes ook nog wel eens mee gaan spelen.
 

Unnekuukse

Active member
Van Goes (nummer 7) tot HBS (nummer laatst) kan er volgens mij nog niemand rustig achterover leunen. Is ook geen touw aan vast te knopen de laatste weken.
De gunfactor kon de laatste 5 speelrondes ook nog wel eens mee gaan spelen.

Zo beschouwd is het jammer dat jullie al over twee weken tegen ons spelen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Je hebt hem, ondanks zijn afwijkende accent, blijkbaar wel goed verstaan...
Toch leuk dat wij zelfs bij Friezen een glimlach om de mond kunnen toveren. :eek:
Ik ben altijd de goedlachse (assistent) scheidsrechter. Maar vaak wekt dat als assistent alleen maar meer frustratie op bij supporters, haha.

Tuurlijk moet ik overal doof voor zijn, maar ik hoor natuurlijk alles. Deze man was gewoon zo grappig.
Jij loopt maar binnen met al die presentjes. :p Hopelijk promoveer je, kun je bij Spakenburg mooi een kistje vis incasseren na de wedstrijd.

Zat nog te loeren of ik je kon ontdekken op de beelden van TV West, maar ben er niet helemaal uit.
Al die presentjes? Noem je een bal gehakt ook al een presentje? Dit is volgens mij nog maar de eerste keer dit seizoen, haha. Jammer genoeg hoef ik zelf geen wijn, maar daar kan ik de visite binnenkort op m'n verjaardag vast wel blij mee maken.

Dan hoop ik dat het om kibbeling gaat, want voor de rest ben ik niet zo'n visliefhebber haha.
 

Fregge

Well-known member
Genoteerd. Als SC Heerenveen komt vlaggen, even zorgen voor een bierpakketje. Pas na de wedstrijd geven. Of tactisch neerzetten in het kleedlokaal.
 

Unregistere

Well-known member
SJC had even een aardige periode, maar als die al van De Dijk gaan verliezen, wordt het een vrij kansloze missie lijkt me.

Precies, daardoor is de situatie in de derde divisie zaterdag dus flink anders. Hier kan het, zoals Groene ook al schreef, inderdaad nog alle kanten op vanaf plek zeven.

Al die presentjes? Noem je een bal gehakt ook al een presentje? Dit is volgens mij nog maar de eerste keer dit seizoen, haha. Jammer genoeg hoef ik zelf geen wijn, maar daar kan ik de visite binnenkort op m'n verjaardag vast wel blij mee maken.

Dan hoop ik dat het om kibbeling gaat, want voor de rest ben ik niet zo'n visliefhebber haha.

Een bal gehakt kan in zekere zin ook best een cadeautje zijn, haha.
 

Abubakari

Well-known member
Bedankt voor je verslag Scout. Ook nog een penalty gemist dus. Alsof het al niet zuur genoeg was.

Wel ??n van de leuke dingen van dit forum, dat je in de voetbalnoord app ook altijd even kijkt hoeveel het bij ASWH en HSC21 staat. En tevreden glimlachend aan jou en de waan denkt als je 2-0 ziet staan. Of wotdafok mompelt als je een half uur later de eindstand ziet.
En op zaterdag natuurlijk ook bij ASWH. En oh ja, ik kijk ook altijd even hoe het met het blauw gele voetbalhumeur van onze Ajax vriend fregge staat.

Staat dan weer tegenover dat ik dankzij dit forum soms inmiddels bijna meer sympathie voor Heerenveen heb dan voor Cambuur. :oops:
Het Bernardo vs SC Heerenveen effect zullen we maar zeggen. :D
 

Hankie

Well-known member
Bedankt voor je verslag Scout. Ook nog een penalty gemist dus. Alsof het al niet zuur genoeg was.

Wel ??n van de leuke dingen van dit forum, dat je in de voetbalnoord app ook altijd even kijkt hoeveel het bij ASWH en HSC21 staat. En tevreden glimlachend aan jou en de waan denkt als je 2-0 ziet staan. Of wotdafok mompelt als je een half uur later de eindstand ziet.
En op zaterdag natuurlijk ook bij ASWH. En oh ja, ik kijk ook altijd even hoe het met het blauw gele voetbalhumeur van onze Ajax vriend fregge staat.

Staat dan weer tegenover dat ik dankzij dit forum soms inmiddels bijna meer sympathie voor Heerenveen heb dan voor Cambuur. :oops:
Het Bernardo vs SC Heerenveen effect zullen we maar zeggen. :D
En je Feyenoord hart niet te vergeten en de diepgegronde hekel aan p.s.v
 

Unregistere

Well-known member
Dan maak ik maar gebruik van het moment om even alles op een rijtje te zetten:

Speelronde 23

Blauw Geel ’38 – OJC Rosmalen 1-5
Dongen – EVV 0-1
HSC ’21 – Quick ’20 2-4
Jong FC Volendam – Hercules 5-1
OFC – HBS 0-0
Quick – OSS ’20 0-1
TEC – GOES 0-1
UNA – ADO ’20 1-1
Westlandia – JVC Cuijk 3-4

STAND

1. Jong FC Volendam 22-45
2. TEC 22-44
3. UNA 23-41
4. OSS '20 22-40
5. OFC 22-37
6. ADO '20 22-36
7. GOES 21-30
8. Quick 20-29
9. Westlandia 22-29 (-2)
10. JVC Cuijk 22-29 (-15)
11. Dongen 23-29
12. EVV 22-27
13. Blauw Geel '38 23-27
14. HSC '21 22-26
15. Hercules 20-24
16. OJC Rosmalen 22-21
17. Quick '20 21-20
18. HBS 21-19

EVV ??n winstpunt in mindering

Topscorers:

1. Reda Kharchouch (OFC) 18
2. Serhat Ko? (TEC) 17
3. Derry John Murkin (Jong FC Volendam) 15
4. Giovialli Serbony (Westlandia) 14
=. Jesper de Vr? (ADO '20) 14
6. Rick Polman (Blauw Geel '38) 13
7. Marc Boshoff (Quick) 12
=. Tony de Groot (OSS '20) 12
=. Jelle Schijvenaars (UNA) 12
=. Wessel Witbreuk (HSC '21) 12
11. Brian Boogers (UNA) 11
=. Erwin Franse (GOES) 11
=. Martijn Kaars (Jong FC Volendam) 11
14. Wesley Meeuwsen (OJC Rosmalen) 10
=. Jos Peltzer (OSS '20) 10
=. Rob van Sonsbeek (OSS '20) 10

14-aug-2018_7606-e1534363444952.jpg

Jeroen van Schoonhoven maakte twee van de vier doelpunten van JVC Cuijk in Naaldwijk, waardoor er een belangrijke zege werd geboekt op Westlandia
 

SC Heerenveen

Well-known member
Genoteerd. Als SC Heerenveen komt vlaggen, even zorgen voor een bierpakketje. Pas na de wedstrijd geven. Of tactisch neerzetten in het kleedlokaal.
Haha, bespaar je de moeite. Vorig jaar heb ik voor m'n verjaardag in maart een pakketje speciaalbier gekregen en het staat er nog. Heb thuis al vaker bier moeten weg gooien, omdat de THT ruim verstreken was haha. Ik ben meer een kaasliefhebber, mijn positie in de bestuurskamer bepaal ik vooral hierop.

Overigens dit seizoen 2 clubs nog niet gehad in de derde divisie, TEC en ... Blauw Geel.
 

Jacco

Well-known member
Ik zie dat Witbreuk in de opstelling staat van een oefenwedstrijd van Jong Twente tegen Heerenveen / Jong Heerenveen.
 

Jacco

Well-known member
Adnan Bajic stopt direct bij Westlandia. Hij heeft het druk met zijn opleiding en is zijn basisplaats kwijt.
Een van de betere voetballers van de derde divisie, scoorde een mooi doelpunt tegen Quick'20.
 
Bovenaan