Zondag derde divisie 2018/2019

Unregistere

Well-known member
De boys van Fregge stonden toen wel met negen man na rode kaarten voor topscorer Polman en keeper Zaari. Ik vermoed dat OJC daar wel enig voordeel van had.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Straks gaat de reis naar Naaldwijk voor Westlandia tegen JVC Cuijk. En m'n coach gaat ook gezellig mee. Fijne voetbalzondag en succes voor de fans onder ons.
 

Unregistere

Well-known member
Spanning doet wat met een mens; vanochtend al 3x op de pot zitten schijten. Pfff, was het maar half 5 en met 3 punten op zak.

Als het maar geen zeven kleuren waren... Veel succes gewenst alvast!

Straks gaat de reis naar Naaldwijk voor Westlandia tegen JVC Cuijk. En m'n coach gaat ook gezellig mee. Fijne voetbalzondag en succes voor de fans onder ons.

Mooi sportpark altijd daar. Zeker met het zonnetje vandaag moet dat voor jou een leuke middag kunnen worden!

Trainer Niels van Casteren was voor de verandering weer eens verbolgen:
https://www.kliknieuws.nl/regio/maa...door-rode-kaarten-ojc-rosmalen-wint-gem?redir

Ik ben benieuwd naar het ooggetuigenverslag van Fregge. Wel flauw dat die scheids over carnaval begint.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Oei oei oei oei oei oei, hoe moeten Waan en Groene zich nu voelen... Er leek niets aan de hand voor HSC '21 in de derby tegen Quick '20, maar uiteindelijk werd het een 2-4 nederlaag.

SC Heerenveen zag lekker veel goals in Naaldwijk, waar JVC Cuijk met 3-4 won van Westlandia. Da's mooi voor Unnekuukse.

Het GOES van onze nieuwe trainer haalde een lekkere stunt uit bij TEC: 0-1. De mannen uit Tiel lijken het wat kwijt, Jong FC Volendam dus weer bovenaan. UNA profiteert half van de misser van TEC door een remise tegen ADO '20 (1-1), maar OSS '20 komt door een 0-1 zege bij Quick wel in de buurt.

HBS sprokkelt onderin een puntje bij het grillige OFC, maar is door de zeges van de concurrentie wel de nieuwe hekkensluiter.

Ook EVV deed goede zaken door een 0-1 zege bij Dongen. Het is lekker spannend, zowel bovenin als onderin, waar vanaf plek zeven zo'n beetje iedereen nog in problemen kan belanden.
 

Fregge

Well-known member
De boys van Fregge stonden toen wel met negen man na rode kaarten voor topscorer Polman en keeper Zaari. Ik vermoed dat OJC daar wel enig voordeel van had.

Man of the match was toch wel de scheidsrechter hoor. Staat heel de wedstrijd eigenlijk best prima te fluiten maar weet toch heel de wedstrijd in 1 minuut te beslissen. Ik hoorde dat Zaari rood kreeg omdat hij eerst commentaar had op de leiding (kreeg daarvoor geel) en daarna zei: "Maar ik mag dat toch, ik ben toch aanvoerder?". Kreeg zo direct rood. Durfde overigens ook niet meer van het veld af.
 

SC Heerenveen

Well-known member
7 goals inderdaad, het was weer een waar spektakel. Westlandia deed zichzelf ernstig tekort en had deze nederlaag aan zichzelf te wijten. Zelf de vele kansen niet weten te benutten, of de uitblinkende goalie van JVC Cuijk zien redden, en de tegenstander dat met uiterste precisie wel zien doen.

2 strafschoppen gegeven door de scheidsrechter, beide kregen er eentje na een handsbal. Op beide was natuurlijk enig commentaar.

In de tweede helft had ik een supporter van Cuijk achter mij, die mij echt deed lachen. Niet alleen om z'n accent, maar ook vanwege het feit dat ik volgens hem bijna elke minuut buitenspel gemist had.

Na afloop nog wel keurig een flesje rode wijn mee gekregen. En mijn coach, die zag dat het goed was. Op ??n buitenspelsituatie in de eerste helft en een tweetal scherpe situaties in de tweede helft na, was het niet een al te moeilijke wedstrijd voor de vlaggers.

Op naar donderdag, Quick '20 tegen OSS 1920.
 

Jacco

Well-known member
Ik keek om vijf voor vier voor het eerst naar de tussenstand van de wedstrijd, 2-1 voor HSC'21 was het toen.

Op andere wedstrijddagen heb ik weleens langere tijd via Twitter een wedstrijd gevolgd. Steeds weer op F5 drukken ondanks dat je weet dat de pagina toch wel vanzelf ververst. Meestal lopen van wedstrijden Quick'20 niet goed af als ik dat doe. Dat schoot me te binnen. Ik ben toen maar gaan hardlopen.

Een uurtje later enorm blij verrast door de uitslag! ;-)
 

De Groene Scout

Well-known member
Zoveel dramatiek, dat vraagt om een uitgebreider terugblik. Laat je forum vrienden niet zakken Scout.

Nou vooruit dan maar. Er leek niet zo gek veel aan de hand, als je kort na rust op 2-0 voorsprong komt. Toen liep het echter anders.
Spel was van beide kanten al niet best (voor rust wilde Quick'20 niet en kon HSC er niet goed doorkomen), maar na de 2-0 ging HSC ineens weer achteruitlopen en kwam bij Quick juist meer inzet/beleving in de ploeg.
Beetje gelukkig kwamen ze op 2-1 na een van richting veranderde bal. Dit zorgde voor nog meer paniek bij HSC. Doelman liep onder een corner door die vervolgens werd breed gekopt en binnen werd getikt.
Na de 2-2 zag je dat HSC weer meer wilde en nam weer iets meer het initiatief, echter zo vaak vergeet men dan een goede organisatie achter te laten. Zo ook bij de 2-3. HSC in de aanval, balverlies en via een snelle counter staat een verdediger aan de verkeerde kant te dekken en zag je de duikeling die leidde tot een pingel aankomen.
Hierna ging HSC nog op zoek naar de gelijkmaker en kreeg ook vanaf 11 meter de kans op de 3-3. Zwak ingeschoten penalty en kort erop via de counter de 2-4. Over en uit.

Over de beginopstelling en de toepaste wissels was na afloop veel discussie. Spelers die het goed doen zitten ineens zonder uitleg weer op de bank en verdedigers of aanvallers moeten op het middenveld omdat we geen vertrouwen hebben in de middenvelders die we achter Uguz (ziek) en Screever (geblesseerd) over hebben. Brent Schutte mocht ook vandaag weer 90 minuten de bank warm houden. Je vraagt je af hoeveel spelers er afwezig moeten zijn voordat die jongen wel een keer mee mag doen.

O ja, tot slot uiteraard weer flink op zitten vreten in de bestuurskamer waar ineens 20 man in het bestuur van QuIck'20 bleek te zitten. Daar waar ze normaal even 1 elftalleider naar binnen sturen (na een nederlaag), lopen ze bij een overwinning massaal de polonaise naar binnen. Bah, wat een vervelend arrogant rotvolk is en blijft het toch ook. Zo dat is er weer uit.

Lekker bier gedronken, hapje gegeten, op tijd naar bed en nu weer fris en fruitig achter het bureau. Ik ben weer rustig.
 

Unnekuukse

Active member
In de tweede helft had ik een supporter van Cuijk achter mij, die mij echt deed lachen. Niet alleen om z'n accent, maar ook vanwege het feit dat ik volgens hem bijna elke minuut buitenspel gemist had.

Je hebt hem, ondanks zijn afwijkende accent, blijkbaar wel goed verstaan...
Toch leuk dat wij zelfs bij Friezen een glimlach om de mond kunnen toveren. :eek:
 

de waan

Well-known member
Toen ik gisteren de 2-1 binnen zag komen vreesde ik al het ergste, gezien onze recente geschiedenis tegen Quick'20. En jawel hoor, toen ik klaar was met wat ik moest doen, kwam de ontnuchterende eindstand door. Best wel ziek van en dat was best wel even geleden. Heel apart dat elke keer als je denkt een beetje lucht te kunnen krijgen er weer een gigantische domper volgt. Laatst al tegen Blauw Geel, nu weer tegen Quick. Het wordt dus gewoon weer sidderen tot het bittere eind waarschijnlijk dit seizoen.

En in de categorie ergerniswekkend Quick-gedrag nog even deze van het offici?le twitteraccount. Die zelf tijdens de wedstrijd welgeteld NUL tweets verstuurde, maar wel even bijdehand gaat doen naar een amateurjournalist.

https://twitter.com/kvvquick20/status/1099698876821458946
 

Unregistere

Well-known member
En in de categorie ergerniswekkend Quick-gedrag nog even deze van het offici?le twitteraccount. Die zelf tijdens de wedstrijd welgeteld NUL tweets verstuurde, maar wel even bijdehand gaat doen naar een amateurjournalist.

https://twitter.com/kvvquick20/status/1099698876821458946

Da's inderdaad wel heel sneu. Zag dat een andere Waan al gereageerd had. En terecht!

Extreem zuur wedstrijdverloop trouwens, als ik dat verslag van Groene zo lees.

Na afloop nog wel keurig een flesje rode wijn mee gekregen. En mijn coach, die zag dat het goed was. Op ??n buitenspelsituatie in de eerste helft en een tweetal scherpe situaties in de tweede helft na, was het niet een al te moeilijke wedstrijd voor de vlaggers.

Jij loopt maar binnen met al die presentjes. :p Hopelijk promoveer je, kun je bij Spakenburg mooi een kistje vis incasseren na de wedstrijd.

Zat nog te loeren of ik je kon ontdekken op de beelden van TV West, maar ben er niet helemaal uit.
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Zeker als je de volgende competitiewedstrijd ook verliest... :eek:

Bij elke wedstrijd is de kans dat we verliezer groter dan dat we winnnen, dus dat kan maar zo.

Veertig punten heb je wel nodig dit seizoen vrees ik, dus dan zijn er nog 14 te gaan in 12 wedstrijden.
 

Fregge

Well-known member
Het wordt ook krap voor ons. Ik zie wel dat de wedstrijd tegen UNA voor ons heel gunstig ligt. Misschien (/ waarschijnlijk) hoeft UNA nergens meer om te spelen. Hopelijk komt er bij OSS ook de dip in en kunnen we een keer winnen op een zaterdagavond wedstrijd.
 

Unregistere

Well-known member
In deze afdeling zijn er ook niet een paar die duidelijk minder zijn, dat is een nadeel natuurlijk. In de zaterdagafdeling moet het vreemd lopen als ??n van de onderste drie zich nog veilig speelt, terwijl de nummer vijftien ook al redelijk ver op achterstand staat. Dat is toch iets geruststellender. Hoewel je ook daar volgens mij wel 40 punten nodig hebt om echt zeker te kunnen zijn.
 
Bovenaan