Zondag derde divisie 2018/2019

Jacco

Well-known member
Vanavond Quick'20-Oss'20, voor beide ploegen belangrijk. In Oldenzaal wordt principieel niet gevoetbald met carnaval, vandaar de avondwedstrijd.

Oss'20 presteert opvallend goed de laatste weken, ze zijn de koppositie genaderd tot slechts 5 punten. Quick'20 zal graag een goed vervolg geven aan de spectaculaire overwinning op HSC'21 en heeft de punten hard nodig in de degradatiestrijd. Bij Quick'20 is Frank Eulderink geschorst en dat is wel een gemis.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Adnan Bajic stopt direct bij Westlandia. Hij heeft het druk met zijn opleiding en is zijn basisplaats kwijt.
Een van de betere voetballers van de derde divisie, scoorde een mooi doelpunt tegen Quick'20.

Na zijn vertrek naar Capelle en snelle terugkeer naar Westlandia nooit meer onomstreden geweest in Naaldwijk, volgens mij. Scoort ook vrijwel niet meer, denk dat de goal tegen Quick '20 zelfs zijn enige is geweest deze competitie. Zonde, want in potentie inderdaad een erg goede speler.

Behalve de pot van vanavond wordt er zondag ook ingehaald:

GOES - Quick
Hercules - HBS
OFC - Westlandia

Vooral Hercules - HBS is als degradatiekraker van groot belang.
 

Fregge

Well-known member
Hup OSS en verder Hup 'maakt me geen ruck uit, want we moeten zelf eens iets meer gaan winnen'

Wij beginnen met een gelijkspelletje bij GOES. Best een goed resultaat, en dan is GOES niet meer de enige ploeg die niet gelijk heeft gespeeld van de 309 hoogste standaardteams.
 

Unregistere

Well-known member
Hmm, bij winst kan OSS'20 blijkbaar periodekampioen worden. Dat zit niet mee voor Quick'20.

Moeten winnen inderdaad en dan zijn ze er, zie ik. Bij een gelijkspel kan Quick nog roet in het eten gooien. Dus OSS '20 gaat er waarschijnlijk vol voor vanavond!

Wij beginnen met een gelijkspelletje bij GOES. Best een goed resultaat, en dan is GOES niet meer de enige ploeg die niet gelijk heeft gespeeld van de 309 hoogste standaardteams.

Zou zonde zijn, die reeks moet in stand blijven tot het einde.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Eindelijk! Ik lig ...

Matig potje met OSS als dik verdiende winnaar. Sportieve pot, toch 5 kaarten. OSS stichtte het meeste gevaar, Quick '20 was op de beginfase van de tweede helft na niet erg gevaarlijk.

Voor mij geen moeilijke wedstrijd. Over de voorbereiding hebben we het maar niet, want daar maakte deze scheidsrechter niet populair mee.

Na afloop nog lang op een gehaktbal moeten wachten, die ook nog eens koud was. En van het barpersoneel hoefden we niet te hoge verwachtingen hebben, zoals ze er uit zagen zo bedienden ze ook. Traag en sloom. Maar toch, het zijn vrijwilligers dus het is mooi dat ze het doen. Maar je moet er toch niet aan denken dat ze ineens 50 supporters over de vloer krijgen. Gelukkig mezelf nog wat wakker kunnen houden onderweg naar Frysl?n. Welterusten ...
 

Unregistere

Well-known member
Koude gehaktballen. Dat doen ze erom, die boeskooltjes. :p

Knappe prestatie van OSS '20 inderdaad. Vorig seizoen vond ik ze vooral degelijk ogen, maar dat ze een niveautje hoger zo goed mee zouden draaien, zag ik er toen niet direct aan af. Zeker niet nadat ze ook nog wat spelers verloren aan andere clubs. Wel een goede voorhoede natuurlijk, die maken best wat goals zo samen.
 
Bovenaan