Iedereen heeft wel z'n mindere wedstrijden h?. Ik was zondag ook niet top, maar had tweede gedeelte van de eerste helft ook last van een hypo.
Snap ik, maar ik zie er toch wel een paar die ik standaard niet zo best vind. Geldt ook voor scheidsrechters. Vandaag hadden we ook weer die grens die we al vaker gehad hebben. Een heel wazige jongen met een baard. Wij noemen hem altijd 'de hipstergrens' en verdenken hem er altijd van dat hij in de rust aan de kruidenthee zit met een incamuts op en muziek van een hipsterbandje in zijn oortjes. Vandaag deed hij ook weer een paar vreemde dingen. Wel altijd beide kanten op overigens, dus dat is dan wel weer okee.
Maar goed, ik neem aan dat zijn rapporteur hem dan ook geen hoge cijfers zal geven, dus wellicht verdwijnt hij weer van het toneel. En het blijft natuurlijk subjectief.
Jong FC Volendam haalde trouwens vanmiddag al even lekker uit: 5-1 tegen Hercules.
Blauw Geel '38 en OJC Rosmalen zijn nu aan het voetballen. Halverwege staat OJC met 0-1 voor. Dat had unnekuukse wel echt goed gezien enkele weken geleden, OJC lijkt aan een serieuze opmars bezig.