Zondag derde divisie 2018/2019

SC Heerenveen

Well-known member
De KNVB stuurt mij graag naar de regio Den Haag, haha. Na afgelopen zondag HBS en komende zondag Quick mag ik 24 februari naar Westlandia tegen JVC Cuijk.
 

Unregistere

Well-known member
Heb je goed gedaan dan, mede daardoor is Stef natuurlijk genomineerd door Voetbal247!

Hoeveel zitten er in die commissie? Bij ons komen ze het tegenwoordig ook aan de trainer(s) vragen, vind ik nooit zo handig. Die kiezen soms ook een beetje met een achterliggende politieke gedachte.
 

De Groene Scout

Well-known member
We zitten erin met 5 man, waarvan er 1 slechts de initiatiefnemer/sponsor van het clubje is. Mocht er te veel discussie zijn wordt soms een TC-lid geraadpleegd.
Trainers vragen we niet.
 

Fregge

Well-known member
Wij hebben er met de supportersclub 1. Je schrijft de top 3 van de wedstrijd op. Daar wordt ook speler van het jaar uit bepaald. Toevallig weet ik ook dat er iets is bij het eerste elftal zelf. Maar vanuit wie dat komt weet ik niet.
 

Unregistere

Well-known member
Is inderdaad wel handig om zo'n comit? niet te groot maken, dan komen er veel te veel suggesties uit.

Speler van het jaar staat bij ons dan weer los van de man van de wedstrijd verkiezing. Voor speler van het jaar hebben we altijd een groep supporters die cijfers geeft en daar rolt dan een gemiddelde uit.
 

De Groene Scout

Well-known member
Mike de Geer sluit weer aan bij de selectie van HBS. Hij stopte eind vorig seizoen met prestatievoetbal en deed een stapje terug.
De nood is hoog bij HBS en ze kunnen wel wat extra kwaliteit gebruiken in de selectie en dus is hij gevraagd het seizoen bij het 1e af te maken.
Zaterdagavond direct inzetbaar bij de degradatiekraker in Oldenzaal tegen Quick'20.
 

Unregistere

Well-known member
Voor we verder gaan ook even alles op een rijtje:

Speelronde 21

Dongen – Blauw Geel '38 2-2
HBS – OJC Rosmalen 0-3
HSC '21 – TEC 4-1
JVC Cuijk – Hercules 1-2
OFC – GOES 4-0
OSS '20 – EVV 0-1
UNA – Quick '20 3-1
Westlandia – ADO '20 1-0

Jong FC Volendam – Quick werd na minuten bij een 0-1 stand gestaakt wegens een blessure bij de scheidsrechter en het niet tijdig kunnen vinden van een vervanger

STAND

1. Jong FC Volendam 20-42
2. TEC 20-41
3. UNA 21-40
4. OFC 20-35
5. OSS '20 20-34
6. ADO '20 20-32
7. Quick 18-28
8. Westlandia 20-28
9. Dongen 21-28
10. GOES 19-27
11. Blauw Geel '38 21-26
12. HSC '21 20-25
13. Hercules 18-24
14. EVV 20-23 (-6)
15. JVC Cuijk 20-23 (-17)
16. HBS 19-18
17. OJC Rosmalen 20-17
18. Quick '20 19-14

EVV ??n winstpunt in mindering

Topscorers:

1. Reda Kharchouch (OFC) 18
2. Serhat Ko? (TEC) 17
3. Derry John Murkin (Jong FC Volendam) 13
=. Rick Polman (Blauw Geel '38) 13
=. Giovialli Serbony (Westlandia) 13
6. Marc Boshoff (Quick) 12
=. Jelle Schijvenaars (UNA) 12
=. Jesper de Vr? (ADO '20) 12
9. Brian Boogers (UNA) 11
=. Erwin Franse (GOES) 11
=. Tony de Groot (OSS '20) 11
=. Wessel Witbreuk (HSC '21) 11
13. Martijn Kaars (Jong FC Volendam) 10
=. Jos Peltzer (OSS '20) 10

freek-grondman-hsc211.jpg

Freek Grondman leidde de fantastische comeback van HSC '21 tegen titelkandidaat TEC in met zijn eerste treffer van de competitie
 

SC Heerenveen

Well-known member
Na HBS strijken we zondag 200 meter verderop neer bij Quick, voor hun thuiswedstrijd tegen Dongen. Plezierig voetbalweekend!
 

De Groene Scout

Well-known member
Degradatiekraker tussen Quick'20 en HBS wordt beslist in het voordeel van de Oldenzalers. 3-1 winst voor de thuisploeg.

Zojuist belden de Boeskooltjes op om volgende week opnieuw op zaterdag te mogen spelen tegen HSC'21.
Heel vreemd., HSC'21 had het voorgesteld, maar Quick'20 wilde niet. Nu ineens wel. Blijft een bijzondere club.
 

De Groene Scout

Well-known member
We komen even een keer sterk terug in een uitwedstrijd.
Van 2-0 achter bij EVV via Bast ter Hogt 2-1 en 2 minuten voor tijd via Cenk Uguz 2-2.
 

Unregistere

Well-known member
Netjes hoor! Sowieso wel een redelijk weekend voor onze forumleden, want het JVC van Unnekuukse wint met 0-1 bij GOES. Zonde voor de mannen van Rogier, die nu toch ook naar onderen moeten kijken. GOES loopt een beetje tegen het probleem van een te krappe selectie aan momenteel. De boys van Fregge houden OFC op 0-0.

Verder zet OJC de opmars voort door een 1-1 tegen Westlandia, al viel de gelijkmaker van de ploeg uit Rosmalen pas erg laat.

Koploper Jong FC Volendam kreeg een pak slaag bij ADO '20 (4-0) en dus is TEC na een zege op nummer drie UNA (2-1) nu weer de nummer ??n.

OSS '20 komt op plek vier door een simpele zege bij Hercules (0-3), heel knap van de promovendus.

Dongen herhaalt het kunststukje van een week eerder door in de extra tijd gelijk te maken tegen Quick. Deze keer niet door de keeper, volgens mij.
 
Bovenaan