Zondag derde divisie 2018/2019

Unregistere

Well-known member
Nee toch? Alleen JVC en Hercules kunnen Blauw Geel voorbij. Of HSC '21 moet die inhaalpot met 14-0 winnen, maar dat lijkt me niet heel realistisch.

Maar hoe dan ook, die scheve stand is wel vervelend inderdaad.
 

De Groene Scout

Well-known member
Duel Jong Volendam - Quick is vanmiddag bij een 0-1 ruststand gestaakt. Scheidsrechter Collin Prooi kon niet verder vanwege een blessure. Er kon geen vervanger gevonden worden in Volendam.
 

Unregistere

Well-known member
Arme Colin, moet je helemaal vanuit Hellevoetsluis naar Volendam en dan loop je een blessure op. Wel een knappe tussenstand van Quick, die zijn toch goed in vorm de laatste tijd.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, ik dacht dat jullie die driepunter wel binnen hadden. Balen man!

Verder groot feest bij Waan en Groene, want HSC '21 sloopt koploper TEC even met 4-1. Die dansen nog de polonaise in Haaksbergen denk ik. Klasse! :duim:

JVC Cuijk ging, helaas voor Unnekuukse, onderuit tegen Hercules. Zijn voorspelling over OJC wordt met de week beter, want die zijn los. Wonnen vandaag met 0-3 bij HBS en krijgen dus weer uitzicht op handhaving, al dan niet via de nacompetitie.

Quick '20 laatste na een nederlaag bij UNA (3-1). Westlandia zet de opmars voort door een 1-0 overwinning op ADO '20, EVV wint met 0-1 bij OSS '20 en GOES gaat er dik op in Oostzaan bij OFC (4-0). Sprak de trainer donderdag nog en toen zei hij al dat OFC in zijn ogen individueel de beste ploeg heeft, maar dat je altijd moet afwachten hoe het met de vorm van de dag is bij dat team. Die was vandaag denk ik goed.
 

De Groene Scout

Well-known member
Verder groot feest bij Waan en Groene, want HSC '21 sloopt koploper TEC even met 4-1. Die dansen nog de polonaise in Haaksbergen denk ik. Klasse! :duim:

Klopt, mooi feestje hoor vandaag. Eerste kwartier niets te vertellen en een echte hele goede ploeg (TEC dus) gezien. Door 3 geweldige reddingen van doelman Brammer bleef het 0-0.
Daarna kwam het duel iets meer in balans, maar bleef TEC toch wel iets beter. Met 0-0 naar de thee was echt het maximale voor HSC.'21.

Na de pauze leek het of de HSC'ers elkaar eens diep in de ogen hadden gekeken en kwam er een drive en beleving naar voren die je nog niet vaak bij de groep hebt gezien. Er werd gevochten voor elke meter en de uiteindelijke 4-1 was op basis van de tweede helft ook zeker niet gestolen.

Blij. :duim:

:proost:
 

Unnekuukse

Active member
JVC Cuijk ging, helaas voor Unnekuukse, onderuit tegen Hercules. Zijn voorspelling over OJC wordt met de week beter, want die zijn los. Wonnen vandaag met 0-3 bij HBS en krijgen dus weer uitzicht op handhaving, al dan niet via de nacompetitie.

:eek:

JVC Cuijk had een puntje verdiend, maar het mocht niet zo zijn. Inmiddels plaats 15. Gevarenzone dus.
 

SC Heerenveen

Well-known member
HBS - OJC Rosmalen. Uitslag: 0-3.

En dat was terecht. Uit een vrije schop waar ik nog mooi voor gewapperd had, maakte OJC op schitterende wijze de 0-2. Hierna bleef OJC de sterkere.

Hele middag in de regen gestaan, maar ondanks dat prima prestatie door ons als trio. Scheidsrechter was Cairo. Persoonlijk ??n van m'n betere wedstrijden dit seizoen, nu maar hopen dat mijn vrouwelijke (!) rapporteur, die als streng bekend staat, ook tevreden is.

Wel gezellig na afloop in de bestuurskamer, lekkere balletje nog gehad. Helaas geen kaasblokjes kunnen pakken, dus dat is nog een verbeterpuntje. Is dus ook de club van Dick Jol, en ook aanwezig.
 

de waan

Well-known member
Verder groot feest bij Waan en Groene, want HSC '21 sloopt koploper TEC even met 4-1. Die dansen nog de polonaise in Haaksbergen denk ik. Klasse! :duim:

Na mijn eigen wedstrijd het laatste kwartier met Radio Oost in de auto geluisterd en een priv? feestje gevierd op weg naar Enschede. Mag dat ook?

De ambitieuze clubs zijn toch aardig op de koffie gekomen dit weekend zo. :duim:
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ah, Cairo. Da's een mannetje hoor. Draaide hij nog Nederlandstalige rap na afloop?
Haha, nee hoor. Was tijdens de wedstrijd wel prettig communiceren met hem en zijn andere manier van leidinggeven werd wel gewaardeerd door de spelers, want anders waren ze niet alle 22 gekomen. Ik heb liever zo'n type dan zo'n hele serieuze waar geen lolletje af kan.
 

Unregistere

Well-known member
Na mijn eigen wedstrijd het laatste kwartier met Radio Oost in de auto geluisterd en een priv? feestje gevierd op weg naar Enschede. Mag dat ook?

Dat mag zeker!! Zijn de leukste ritjes.

Haha, nee hoor. Was tijdens de wedstrijd wel prettig communiceren met hem en zijn andere manier van leidinggeven werd wel gewaardeerd door de spelers, want anders waren ze niet alle 22 gekomen. Ik heb liever zo'n type dan zo'n hele serieuze waar geen lolletje af kan.

Dan heb je geluk, want toen wij hem hadden bij Achilles '29 zat hij naast onze kleedkamer en draaide alleen maar Lil Kleine na afloop.

Ik vind het overigens ook een prima scheidsrechter, maar het is wel een mannetje. Vorig jaar nog tegen Capelle, toen was hun spits Olaf van der Sande een beetje vervelend aan het doen tegen spelers van ons. Zei Cairo: ,,Sla hem dan nu gewoon als je zo'n grote vent bent." Wel mooi op zich. En zijn tweetjes in de rust zijn ook leuk, als hij een lekker taartje heeft gekregen of zo.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Al lang op gestemd. Hij heeft ook gewonnen!

Maar hierin moeten Groene Scout en Waan ook wat scherper zijn hoor. :p
 
Bovenaan