Zondag derde divisie 2018/2019

Fregge

Well-known member
Ik snap dat wel. We hebben niet echt 1 echte topspelers die er altijd bovenuit steken. De in mijn ogen beste voetballer van Blauw Geel is net zo constant als noord-ooster pro-mixen is. Voor de rest is het meer het collectief wat staat in plaats van afhankelijk zijn van bepaalde spelers. Zie je wel in het aantal doelpuntenmakers wat we hebben. Volgens mij komt de topscorer net pas in het lijstje van Unregistere. Voor de rest is het redelijk verdeeld.
 

Fregge

Well-known member
Op de instagram-story hebben ze een foto van Sander Egmond gepakt, maar Sjaak Egmond getagged haha
 

Unregistere

Well-known member
Lijken ze zo erg op elkaar dan??

Ik verwacht stiekem nu van jou ook wel een stem terug op Fabian trouwens, in de zaterdagverkiezing. :p
 

SC Heerenveen

Well-known member
Toch wel terecht afgevlagd door jou hoor, want ik lees er niets over in het verslag van EVV. Dus ze zijn niet boos in Limburg. :duim:

Volgens EVV waren er 100 toeschouwers. Klopt dat ongeveer?
Haha ok?, valt mee dus. Het zal vooral de teleurstelling geweest zijn dat ik hem afkeurde.

Zat niet veel in het stadion inderdaad, denk dat EVV wel goed geteld heeft.
 

Fregge

Well-known member
Toen ik vorig jaar bij HBS stond stond er iemand achter de bar die direct van de hockeyvelden af kwam, had ik het idee. Vond ik geen frisse gedachte.
 

Unregistere

Well-known member
Toen ik vorig jaar bij HBS stond stond er iemand achter de bar die direct van de hockeyvelden af kwam, had ik het idee. Vond ik geen frisse gedachte.

Tja, moet je toch altijd maar afwachten in kantines. Bij Hoek heb je altijd oude vrouwtjes die boven de bakken patat staan te hoesten. Kun je beter een hockeymeisje hebben dat net heeft gesport.

Maar daar heeft SC Heerenveen toch geen last van, die zit netjes in de bestuurskamer lijkt mij. Met wat geluk inderdaad aan een Th? Dansant.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Tja, moet je toch altijd maar afwachten in kantines. Bij Hoek heb je altijd oude vrouwtjes die boven de bakken patat staan te hoesten. Kun je beter een hockeymeisje hebben dat net heeft gesport.

Maar daar heeft SC Heerenveen toch geen last van, die zit netjes in de bestuurskamer lijkt mij. Met wat geluk inderdaad aan een Th? Dansant.
Zeker netjes, keurig in het pak haha. Nog niet eerder bij HBS geweest, dus ben benieuwd. Moet iemand mij nog wel gaan uitleggen wat The Dansant inhoudt, haha.
 

Abubakari

Well-known member
Zeker netjes, keurig in het pak haha. Nog niet eerder bij HBS geweest, dus ben benieuwd. Moet iemand mij nog wel gaan uitleggen wat The Dansant inhoudt, haha.

Een danspartijtje voor daftige lieden met een kopje thee er bij.

Niks voor jou dus. Gewoon een koude klets en een schaal bitterballen & sat?kroketten opeisen.
 

de waan

Well-known member
Zeker netjes, keurig in het pak haha. Nog niet eerder bij HBS geweest, dus ben benieuwd. Moet iemand mij nog wel gaan uitleggen wat The Dansant inhoudt, haha.

Je valt bij HBS in ieder geval niet uit de toon als je netjes in pak bent. Prima club trouwens, hoor.
 

Unregistere

Well-known member
En nog even alles op een rijtje na de vorige speeldag:

Speelronde 18

Dongen - TEC 1-5
HBS - ADO '20 2-1
HSC '21 - Blauw Geel '38 0-5
Jong FC Volendam - EVV 3-1
JVC Cuijk - Quick '20 2-0
OFC - Quick 1-4
OSS '20 - OJC Rosmalen 2-0
UNA - Hercules 4-2
Westlandia - GOES 3-2

STAND

1. TEC 18-40
2. Jong FC Volendam 19-39
3. UNA 19-37
4. OSS '20 19-34
5. OFC 18-31
6. ADO '20 18-29
7. Dongen 19-27
8. Quick 17-25
9. Blauw Geel '38 19-25
10. GOES 17-24
11. JVC Cuijk 18-23
12. Westlandia 18-22 (-4)
13. HSC '21 18-22 (-13)
14. Hercules 17-21
15. EVV 18-20
16. HBS 18-18
17. Quick '20 18-14
18. OJC Rosmalen 18-11

EVV ??n winstpunt in mindering

Topscorers:

1. Reda Kharchouch (OFC) 18
2. Serhat Ko? (TEC) 15
3. Marc Boshoff (Quick) 12
=. Jelle Schijvenaars (UNA) 12
5. Brian Boogers (UNA) 11
=. Tony de Groot (OSS '20) 11
=. Derry John Murkin (Jong FC Volendam) 11
=. Giovialli Serbony (Westlandia) 11
9. Erwin Franse (GOES) 10
=. Jos Peltzer (OSS '20) 10
=. Rick Polman (Blauw Geel '38) 10
=. Jesper de Vr? (ADO '20) 10
=. Wessel Witbreuk (HSC '21) 10

17fe7087-4ff0-46ea-9d8f-1e44335b034c.jpg

Rick Polman maakte er twee voor Blauw Geel '38, dat een ruime zege boekte op bezoek bij HSC '21
 

Unregistere

Well-known member
En ook nog trainersnieuws. GOES heeft de opvolger voor de naar ASWH vertrekkende Rogier Veenstra binnen. De ervaren Ruud Pennings komt over van hoofdklasser Halsteren. Daar was hij sinds 2017 actief. Eerder trainde Pennings onder meer Vlissingen (drie keer) en Hoek (twee keer).
 

SC Heerenveen

Well-known member
Een danspartijtje voor daftige lieden met een kopje thee er bij.

Niks voor jou dus. Gewoon een koude klets en een schaal bitterballen & sat?kroketten opeisen.
Precies, ik ga ook altijd zo dicht mogelijk bij de schaal met hapjes zitten. Kaas, worst en een bitterbal, dan ben ik diktevreden!
 

de waan

Well-known member
Ik zie nu dat EVV-Westlandia vanmiddag om drie uur begint. Bijzonder. We beginnen maar gewoon vast met weekendvoetbal?
 
Bovenaan