Zondag derde divisie 2018/2019

de waan

Well-known member
Kan De Groene Scout mij een beetje op de hoogte houden van de veldensituatie op het Scholtenhagen?
 

De Groene Scout

Well-known member
Kan De Groene Scout mij een beetje op de hoogte houden van de veldensituatie op het Scholtenhagen?

Nu nog compleet wit, maar de consul (of wedstrijdsecretaris) schat in dat het morgen met de dooi en vele regen ook snel weg zal zijn.
Als HSC'21 zelf graag zou willen, moet het haast mogelijk zijn zondag.
Ik neem zelf morgenmiddag wel even polshoogte.
 

De Groene Scout

Well-known member
De volgende vertrekker bij HSC'21 is bekend: Mark Engberink kan werk en voetbal niet meer combineren en stopt aan het einde van het seizoen.
Die zag ik zelf even niet aankomen; vervelend weer 1 uit de basis.
 

de waan

Well-known member
Jong Volendam is in ieder geval voor ??n dag weer koploper na de 3-1 winst op EVV. Weer eens twee treffers van Martijn Kaars. Dat de Limburgers verliezen komt ons dan weer niet slecht uit.
 

de waan

Well-known member
Nee, het aantal beloftenteams wordt gefixeerd. 4 in de Eerste Divisie en 2 in de Tweede Divisie en beide Derde Divisies.

Je kunt dus stoppen met huppen.
 

de waan

Well-known member
Lekker potje voebel kijken straks. Zinnaan. Nu maar hopen dat de mannen een beetje meewerken.
 

Unregistere

Well-known member
Jong Volendam is in ieder geval voor ??n dag weer koploper na de 3-1 winst op EVV. Weer eens twee treffers van Martijn Kaars. Dat de Limburgers verliezen komt ons dan weer niet slecht uit.

Was een tijdje geleden voor Kaars, goed dat hij het vuur om te scoren weer heeft hervonden.

Hopelijk voor jullie een lekker potje zo bij HSC. Ik verwacht uiteraard wel een uitgebreid verslag. ;)
 

Unnekuukse

Active member
Probleemloze overwinning voor JVC Cuijk op armoedig spelend Quick 20: 2-0. Doelpunten vielen al in de eerste helft. JVC Cuijk raakte daarna nog tweemaal de lat. Quick 20 kreeg een paar kansjes, maar maakte geen enkel moment de indruk tot het uiterste te willen gaan om klassebehoud veilig te stellen.

Voor Quick 20 en OJC Rosmalen lijkt het met de week lastiger te worden om degradatie te ontlopen, zeker nu andere ploegen onderin wel punten pakken. Al blijf ik toch ergens nog wel rekening houden met een revival van OJC...
Overigens zijn de puntenverschillen tussen de ploegen vanaf plek 7 dusdanig gering dat geen van die teams al lekker vrijuit kan gaan voetballen.
 

Fregge

Well-known member
0-5, Opmerkelijke uitslag.
Voor deze wedstrijd stond Blauw-Geel nog onder HSC '21.

Dan zie je maar wat de voordelen van het zondagvoetbal zijn he. Als ze dat nu eens gaan mixen met Zaterdag, heb je heel het weekend lang van dit soort mooie uitslagen!
 

Unregistere

Well-known member
De felicitaties gaan vandaag dus naar Unnekuukse en Fregge. Arme Waan en Groene, een baalmiddag voor hen... Benieuwd naar de verslagen.

Koploper TEC herstelt zich van de tik van vorige week en wint ruim bij Dongen (1-5). UNA won ook weer eens: 4-2 tegen Hercules. Verder pakken HBS (2-1 tegen ADO '20) en Westlandia (3-2 tegen GOES, dat jammer genoeg twee keer een voorsprong verspeelde, en nog moet gaan uitkijken als ze die inhaalduels niet gaan winnen) onderin belangrijke punten. OFC blijft grillig, ze verliezen nu met 1-4 van Quick.
 
Bovenaan