Zondag derde divisie 2018/2019

Fregge

Well-known member
Wel een nieuwe keeper gehaald, zag ik?

Yes! Mag ook wel. Tweede keeper was in de zomer al een prio, zodat de Schouwer minuten kon maken in het tweede.

De meningen waren na afloop verdeeld, maar het verslag van Peter Kuijpers, toch een erkende 'Blauw-Geel-man', op Kliksport https://www.kliknieuws.nl/regio/maasdriehoek/voetbal/147684/blauw-geel-38-jumbo-en-jvc-cuijk-krijgen-wat-hen-toekomt-veghelaren-eindig?redir is volgens mij wel re?el. Blauw Geel speelde zeker voor de rust prima, maar kwam in slotfase ook goed weg met schot op de paal van Jeroen van Schoonhoven. Vond eerlijk gezegd het commentaar van Ferdi Akakan ook wat re?ler dan dat van Niels van Casteren.
Als je laatstgenoemde moet geloven hebben we naar een wereldelftal gekeken. Dat was ook niet zo.

Ja, inmiddels wat meer gehoord. Scheen een wedstrijd te zijn zoals vorige week. Eerste helft 2 a 3 grote kansen gemist en dan loop je in de tweede helft wel achter de feiten aan. Alleen nu maakte de tegenstander hun kansen zelf ook niet af.

Overigens is het wel gewoon een wereldelftal ;)
 

Unnekuukse

Active member
Yes! Mag ook wel. Tweede keeper was in de zomer al een prio, zodat de Schouwer minuten kon maken in het tweede.



Ja, inmiddels wat meer gehoord. Scheen een wedstrijd te zijn zoals vorige week. Eerste helft 2 a 3 grote kansen gemist en dan loop je in de tweede helft wel achter de feiten aan. Alleen nu maakte de tegenstander hun kansen zelf ook niet af.

Overigens is het wel gewoon een wereldelftal ;)

Vooral een wereldkeeper.
 

De Groene Scout

Well-known member
Las net een beetje zuur verslag van de ADO'20 website. Er zou onterecht een doelpunt zijn afgekeurd. Volgens HSC-mensen was dat overduidelijk buitenspel en hielden daarom HSC'ers ook al op met voetballen, logisch dat je dan binnen kunt schieten zonder weerstand. Dus niet echt een buitenspeldoelpunt. Verder wordt het zuigen etc. van HSC'ers genoemd. Dat viel ook reuze mee (op de laatste 5 minuten na misschien), vond vooral dat de kleine mannetjes van ADO voortdurend duikelden en zich aanstelden. Dat HSC'21 een penalty moest krijgen (zuivere handsbal van een glijdende verdediger), ADO rood bespaart bleef na natrappen en dat Joost Screever uit de wedstrijd werd geschopt staat dan weer niet in het ADO-verslag. Tja, verliezen is nooit leuk.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ik denk dat hij mij bedoelt. Zou de vlagsignalen gaan turven, maar was me door de wedstrijdspanning ontschoten. Sowieso is er ??n vlagsignaal geweest en is er ??n vlagsignaal vergeten. ;)
Dan was jij het inderdaad.

Dat zijn er dus niet veel. Supporters bij mijn wedstrijd werden helemaal gek van ons gevlag. Heerlijk. Was die gemiste buitenspel met of zonder clubbril op? :p
 

Unregistere

Well-known member
Dan was jij het inderdaad.

Dat zijn er dus niet veel. Supporters bij mijn wedstrijd werden helemaal gek van ons gevlag. Heerlijk. Was die gemiste buitenspel met of zonder clubbril op? :p

Zonder. Want in de wedstrijd dacht ik dat het geen buitenspel was, alleen uit de beelden na afloop bleek van wel. Was bij de tweede goal van onze opponent. Zo zie je maar, het is vaak lastig te beoordelen. In totaal is er denk ik wel vaker gevlagd hoor, maar dit waren de twee opvallendste momenten.

Las net een beetje zuur verslag van de ADO'20 website. Er zou onterecht een doelpunt zijn afgekeurd. Volgens HSC-mensen was dat overduidelijk buitenspel en hielden daarom HSC'ers ook al op met voetballen, logisch dat je dan binnen kunt schieten zonder weerstand. Dus niet echt een buitenspeldoelpunt. Verder wordt het zuigen etc. van HSC'ers genoemd. Dat viel ook reuze mee (op de laatste 5 minuten na misschien), vond vooral dat de kleine mannetjes van ADO voortdurend duikelden en zich aanstelden. Dat HSC'21 een penalty moest krijgen (zuivere handsbal van een glijdende verdediger), ADO rood bespaart bleef na natrappen en dat Joost Screever uit de wedstrijd werd geschopt staat dan weer niet in het ADO-verslag. Tja, verliezen is nooit leuk.

Dan hoop ik niet dat de twee Quick Boys-aanwinsten ook meededen aan dat duikelen en aanstellen, want dan krijgen ze het nog zwaar in Katwijk.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Zonder. Want in de wedstrijd dacht ik dat het geen buitenspel was, alleen uit de beelden na afloop bleek van wel. Was bij de tweede goal van onze opponent. Zo zie je maar, het is vaak lastig te beoordelen. In totaal is er denk ik wel vaker gevlagd hoor, maar dit waren de twee opvallendste momenten.
Ok?, ik geloof je haha.

Ik zie op YouTube dat OFC ook de wedstrijd in z'n geheel plaatst, dus ik kan zelf nog mooi buitenspelsituaties terug kijken. Vooral wanneer de rapporteur het ergens niet eens is met mij.
 

Unregistere

Well-known member
Alles op een rijtje:

Speelronde 17

Blauw Geel '38 - JVC Cuijk 0-0
Dongen - Hercules 0-1
EVV - HBS 1-1
GOES - Jong FC Volendam 2-3
HSC '21 - ADO '20 3-2
OFC - UNA 3-0
OJC Rosmalen - Quick '20 2-0
Quick - Westlandia 0-1
TEC - OSS '20 1-6

STAND

1. TEC 17-37
2. Jong FC Volendam 18-36
3. UNA 18-34
4. OFC 17-31
5. OSS '20 18-31
6. ADO '20 17-29
7. Dongen 18-27
8. GOES 16-24
9. Quick 16-22
10. HSC '21 17-22
11. Blauw Geel '38 18-22
12. Hercules 16-21
13. EVV 17-20 (-3)
14. JVC Cuijk 17-20 (-16)
15. Westlandia 17-19
16. HBS 17-15
17. Quick '20 17-14
18. OJC Rosmalen 17-11

EVV ??n winstpunt in mindering

Topscorers:

1. Reda Kharchouch (OFC) 18
2. Serhat Ko? (TEC) 15
3. Jelle Schijvenaars (UNA) 11
=. Giovialli Serbony (Westlandia) 11
5. Brian Boogers (UNA) 10
=. Marc Boshoff (Quick) 10
=. Erwin Franse (GOES) 10
=. Tony de Groot (OSS '20) 10
=. Derry John Murkin (Jong FC Volendam) 10
=. Jos Peltzer (OSS '20) 10
=. Wessel Witbreuk (HSC '21) 10

Rob-van-Sonsbeek-OSS-20-OFC-Oostzaan-Nick-Zeijlmans.jpg

Rob van Sonsbeek (lichtblauw shirt) droeg met twee goals flink bij aan de sensationele overwinning van OSS '20 bij koploper TEC, waardoor hij zelf ook steeg op de topscorerslijst
 

Unregistere

Well-known member
Marcel Koning is volgend seizoen trainer van Westlandia. Hij volgt de naar Quick Boys vertrekkende Edwin Gr?nholz op. Koning is zelf dit seizoen nog trainer van HBS.
 

De Groene Scout

Well-known member
Quick'20 heeft een nieuwe trainer voor volgend seizoen. De vertrekkende Michel Steggink wordt opgevolgd door Steven Verheijen. De huidige trainer van DZC'68 heeft getekend voor 2 jaar. De eerste keus bij Quick'20 was Niek Loohuis, maar die zag er weinig heil in en blijft bij de jeugd van FC Twente werkzaam.
 

Fregge

Well-known member
De waan, Groene scout. Laat 't maar afgelasten voor zondag. Veel te gevaarlijk om de weg op te gaan joh. Plus ik kan zondag niet en het broodje bal beviel wel vorig jaar.
 

De Groene Scout

Well-known member
De waan, Groene scout. Laat 't maar afgelasten voor zondag. Veel te gevaarlijk om de weg op te gaan joh. Plus ik kan zondag niet en het broodje bal beviel wel vorig jaar.

Kans is wel aanwezig. Veld ligt nog altijd onder een laag sneeuw. Dat wordt de komende nacht ijs en dat blijft dan zeker tot zaterdag liggen. We mogen het er niet meer afhalen. Alleen als er zaterdag veel regen komt en de temperatuur ruim boven nul is (de weermannen geven dit wel aan), bestaat de kans dat het zondag mogelijk is.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ben benieuwd wat er door gaat. Voor mezelf natuurlijk Jong Volendam - EVV. Geen idee hoe normaal gesproken de staat is van het kunstgras in het Kras Stadion.
 

Unregistere

Well-known member
Velden in de stadions zijn doorgaans prima te bespelen, dus lijkt mij dat jouw wedstrijd zeker door zal gaan SC Heerenveen. Wij hebben er vorig jaar ook gespeeld in de vrieskou en dat had geen effect op het veld.
 
Bovenaan