Zondag derde divisie 2018/2019

Fregge

Well-known member
Kut, ik zag Polman te laat. Ach, Koc heb ik ook wel van kunnen genieten. Vind hem opvallend klein voor een spits zijnde.
 

Fregge

Well-known member
Altijd eerst even goed de opties checken. ;)

Wel eens met Polman of had je liever een andere speler van Blauw Geel gezien?

Had op dit moment geen andere kunnen bedenken. Nog een half jaartje van hem genieten, want ik verwacht dat hij naar een andere club gaat.
 

De Groene Scout

Well-known member
Dit geeft maar weer eens aan dat FC Twente een waardeloze scouting heeft. In de regio zitten al jaren tal van dergelijke spelers in de 2e / 3e klasse of desnoods nog bij de jeugdelftallen van grote clubs. Als Twente die nu oppikt als ze tussen de 15 en 18 jaar zijn, dan kunnen ze die nog wat kneden. Nu wachten ze eerst tot ze opvallen, met de kop in de krant staan en de hele regio het erover heeft en pas dan worden ze ook een keer uitgenodigd. Ook in de jongste categorie zijn ze heel passief en zitten ze ook achterover in de leunstoel te wachten tot voetbalscholen ze attenderen op talentjes. Als je het zo blijft doen, dan zullen er ook de komende jaren nog wel veel tropische gelukszoekers voorbij blijven komen.

O ja, Wessel zou op basis van inzet en gedrevenheid nog wel eens een heel eind kunnen komen. Meer drive dan Boere en Oosterwijk bij elkaar in ieder geval.
 

De Groene Scout

Well-known member
Beschikken alle thuisclubs over kunstgras? Lijkt mij namelijk dat je op gewoon gras toch niet kunt voetballen. Alles gaat nog door tot nu toe.

Quick - Westlandia
OJC Rosmalen - Quick'20
GOES - Jong Volendam
Dongen - Hercules
HSC'21 - ADO'20
EVV - HBS
Blauw Geel - JVC Cuijk
OFC - UNA
TEC - sv OSS 1920


Belangrijke speelronde met veel ploegen uit het rechterrijtje die het opnemen tegen elkaar. Worden onderin dus punten gepakt; HSC'21 moet dat eigenlijk ook doen. Ze spelen thuis, dus er is enige kans.
 

Unregistere

Well-known member
Alles staat nog steeds op doorgaan. Misschien nog een last minute afgelasting straks als de teams al aan de warming-up zijn begonnen? Niet alle thuisspelende clubs hebben immers kunstgras.
 

Jacco

Well-known member
Bepaald geen goede wedstrijd van Quick'20. Uitslag was terecht, had zelfs hoger kunnen uitvallen.
 

Unregistere

Well-known member
Veel verrassende uitslagen toch wel vandaag.

Koploper TEC wordt op eigen veld geslacht door OSS '20: 1-6. UNA weigert echter te profiteren, zij gaan er met 3-0 op bij OFC. Jong FC Volendam won wel, met 2-3 bij GOES, en is TEC nu tot op ??n punt genaderd. Wel met een wedstrijd meer.

Verder konden Waan en Groene juichen bij HSC '21 tegen ADO '20. Een mooie 3-2 overwinning op de subtopper.

De forumclash tussen het Blauw Geel van Fregge en het JVC van Unnekuukse eindigde in een doelpuntloos gelijkspel.

Westlandia en Hercules deden onderin goede zaken met overwinningen bij Quick en Dongen. Beide duels eindigden in 0-1.

Tot slot pakte HBS een puntje bij EVV: 1-1.
 

De Groene Scout

Well-known member
Heel blij met de 3 punten.
HSC'21 begon erg slordig kwam niet tot een fatsoenlijke opbouw. Door een black out van Cenk Uguz kwamen ze ook terecht achter. Via de sterk spelende Mark Engberink werd het kort erna ook weer 1-1. Tot aan de rust bleef het van beide kanten slordig en ondermaats.
Na de thee een iets beter HSC'21. Via fraaie treffers van Ottink en ter Hogt kwam HSC op voorsprong. Na opnieuw een grote fout op het middenveld werd het echter weer te snel 3-2 en was het weer billenknijpen tot ver in blessuretijd.

Het liep goed af en daardoor mochten we er weer 1 extra drinken. :proost:
 

Unnekuukse

Active member
Veel verrassende uitslagen toch wel vandaag.

Koploper TEC wordt op eigen veld geslacht door OSS '20: 1-6. UNA weigert echter te profiteren, zij gaan er met 3-0 op bij OFC. Jong FC Volendam won wel, met 2-3 bij GOES, en is TEC nu tot op ??n punt genaderd. Wel met een wedstrijd meer.

Verder konden Waan en Groene juichen bij HSC '21 tegen ADO '20. Een mooie 3-2 overwinning op de subtopper.

De forumclash tussen het Blauw Geel van Fregge en het JVC van Unnekuukse eindigde in een doelpuntloos gelijkspel.

Westlandia en Hercules deden onderin goede zaken met overwinningen bij Quick en Dongen. Beide duels eindigden in 0-1.

Tot slot pakte HBS een puntje bij EVV: 1-1.


Mooie, onvoorspelbare competitie, die 3e Divisie Zondag! Nog veel kampioens- ?n degradatiekandidaten.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Mooie competitie inderdaad!

Vandaag dus OFC - UNA. 3-0 en dat was terecht. Veel strijd gezien en veel vlagsignalen.

Jaja, we waren lekker op dreef. Tot grote frustratie van de trouwe OFC aanhang gooide eerst mijn collega assistent scheidsrechter de vlag regelmatig omhoog voor buitenspel in de eerste helft, in de tweede helft deed ik dat dunnetjes over. Opletten was niet de grootste kwaliteit van de OFC aanval.

Die overigens terecht wonnen. UNA nog niet eerder gehad, maar vandaag leek er weinig te lukken. Dat de wedstrijd zonder kaarten eindigde was aan het managen en persoonlijkheid van de scheidsrechter te danken, uitstekende prestatie. Natuurlijk ook in samenwerking met zijn assistenten, haha.

Nu afwachten of mijn rapporteur het eens is met mijn vele buitenspelsignalen of juist met daar waar ik niet vlagde. Persoonlijk ging het in ieder geval goed. Keer op 8 buitenspel denk ik, zal hetzelfde zijn dan totaal van laatste 5 wedstrijden haha.

De Groene Scout nog aan het turven geweest?
 

Fregge

Well-known member
Niks gezien, maar hoorde dat Blauw Geel de sterkere was. Of dat dan ook klopt weet ik niet. We missen gewoon scorend vermogen voorin.
 

de Kok

Member
Mooie, onvoorspelbare competitie, die 3e Divisie Zondag! Nog veel kampioens- ?n degradatiekandidaten.

Inderdaad boeiende competitie en vaak ook goede wedstrijden. Zo zag ik gisteren Quick tegen Westlandia. Een leuke wedstrijd met redelijk wat publiek. In mijn ogen won de gelukkigste.
 

Unregistere

Well-known member
Niks gezien, maar hoorde dat Blauw Geel de sterkere was. Of dat dan ook klopt weet ik niet. We missen gewoon scorend vermogen voorin.

Wel een nieuwe keeper gehaald, zag ik?

Help me even, wat zou ik bijhouden?

Ik denk dat hij mij bedoelt. Zou de vlagsignalen gaan turven, maar was me door de wedstrijdspanning ontschoten. Sowieso is er ??n vlagsignaal geweest en is er ??n vlagsignaal vergeten. ;)
 

Unnekuukse

Active member
Niks gezien, maar hoorde dat Blauw Geel de sterkere was. Of dat dan ook klopt weet ik niet. We missen gewoon scorend vermogen voorin.

De meningen waren na afloop verdeeld, maar het verslag van Peter Kuijpers, toch een erkende 'Blauw-Geel-man', op Kliksport https://www.kliknieuws.nl/regio/maasdriehoek/voetbal/147684/blauw-geel-38-jumbo-en-jvc-cuijk-krijgen-wat-hen-toekomt-veghelaren-eindig?redir is volgens mij wel re?el. Blauw Geel speelde zeker voor de rust prima, maar kwam in slotfase ook goed weg met schot op de paal van Jeroen van Schoonhoven. Vond eerlijk gezegd het commentaar van Ferdi Akakan ook wat re?ler dan dat van Niels van Casteren.
Als je laatstgenoemde moet geloven hebben we naar een wereldelftal gekeken. Dat was ook niet zo.
 
Bovenaan