Unregistere
Well-known member
Thanks, ik kon al niet op zijn naam komen.
Post jij daar ook ?
Ja, maar is zeker qua amateurvoetbal een stuk minder druk dan hier.
Thanks, ik kon al niet op zijn naam komen.
Post jij daar ook ?
Kut, ik zag Polman te laat. Ach, Koc heb ik ook wel van kunnen genieten. Vind hem opvallend klein voor een spits zijnde.
Altijd eerst even goed de opties checken.
Wel eens met Polman of had je liever een andere speler van Blauw Geel gezien?
fc twente?
Veel verrassende uitslagen toch wel vandaag.
Koploper TEC wordt op eigen veld geslacht door OSS '20: 1-6. UNA weigert echter te profiteren, zij gaan er met 3-0 op bij OFC. Jong FC Volendam won wel, met 2-3 bij GOES, en is TEC nu tot op ??n punt genaderd. Wel met een wedstrijd meer.
Verder konden Waan en Groene juichen bij HSC '21 tegen ADO '20. Een mooie 3-2 overwinning op de subtopper.
De forumclash tussen het Blauw Geel van Fregge en het JVC van Unnekuukse eindigde in een doelpuntloos gelijkspel.
Westlandia en Hercules deden onderin goede zaken met overwinningen bij Quick en Dongen. Beide duels eindigden in 0-1.
Tot slot pakte HBS een puntje bij EVV: 1-1.
De Groene Scout nog aan het turven geweest?
Mooie, onvoorspelbare competitie, die 3e Divisie Zondag! Nog veel kampioens- ?n degradatiekandidaten.
Niks gezien, maar hoorde dat Blauw Geel de sterkere was. Of dat dan ook klopt weet ik niet. We missen gewoon scorend vermogen voorin.
Help me even, wat zou ik bijhouden?
Niks gezien, maar hoorde dat Blauw Geel de sterkere was. Of dat dan ook klopt weet ik niet. We missen gewoon scorend vermogen voorin.