Zondag derde divisie 2018/2019

Bonehead

Well-known member
Hoop masr dat het goed komt na dat 1-6 verlies tegen een team dat twee divisies lager speelt

Mijn collega is een TVC man en is bij die wedstrijd geweest. Quick was onthutsend alhoewel als iets beter met de kansen waren gesprongen ze nog wel hadden gewonnen.

Het viel hem vooral op dat spelers en staf elkaar voortdurend de huid vol scholden. Het zat absoluut niet goed bij Quick was zijn oordeel.

Ps. Haribo heeft nog steeds alle snoepjes hoor. Verkrijgbaar bij ons. Helaas geen gemengd snoep meer. Te veel werk en te veel verlies...
 

Bonehead

Well-known member
Te veel toeschouwers verlies?

Nee hoor. We zijn erg tevreden. Wij hebben de meeste toeschouwers van onze klasse en nemen vaak meer volk mee dan de thuisclub.

Bij Quick'20 klaagden ze wel over de teruggang van toeschouwers bij hun eerste team om maar on-topic te blijven.
 

Unregistere

Well-known member
Bij Jong FC Volendam toch wel redelijk herkenbare namen voor het treffen met HSC '21:

DwyvmPgWkAEbekZ.jpg:large


En al in de vijfde minuut 1-0 door Murkin.
 

de waan

Well-known member
Murkin is de enige naam die me zo iets zegt, maar dat zegt niet zoveel, want ik zie daargaans niet veel meer dan de uitslag. Ik hoop wel dat Vasco No-Hing-Ling ooit nog doorbreekt.

Maar goed, we staan dus gewoon achter bij rust. En ook nog vrij beroerde tussenstanden elders.
 

Unregistere

Well-known member
Murkin is de enige naam die me zo iets zegt, maar dat zegt niet zoveel, want ik zie daargaans niet veel meer dan de uitslag. Ik hoop wel dat Vasco No-Hing-Ling ooit nog doorbreekt.

Veerman, Eerdhuijzen en de zeer taaie Lee hebben al eens gescoord dit seizoen. Ook Van der Moot heeft volgens mij al eerder meegedaan. Maar het werd dus geen succes, helaas voor HSC.

GOES boog op bezoek bij OSS '20 een achterstand om, maar verloor uiteindelijk toch met 3-2. Jammer.

Koploper TEC won de topper bij ADO '20 met 2-3, terwijl UNA verrassend met 0-3 verliest van EVV.

Quick was net iets quicker dan Quick '20 en won met 3-4 van de mannen van Jacco.

Hercules hield OFC op 2-2, best netjes.

HBS won verrassend van Dongen: 3-1. Heel veel goals voor een ploeg die normaal amper het net kan vinden.

Het bezoek aan Naaldwijk heeft Fregge geen zege opgeleverd. Westlandia - Blauw Geel '38 werd 1-0.

JVC zorgde er in elk geval voor dat OJC geen goede herstart had. 2-1 voor de boys van Unnekuukse, die ons ongetwijfeld meer gaat vertellen.
 

Unnekuukse

Active member
Als je ziet wat OJC Rosmalen op het veld brengt dan is het onbegrijpelijk dat ze met zo'n sterke en vooral ervaren selectie onderaan staan. Als je ze ziet voetballen begrijp je het beter. Het zijn individueel goede voetballers, maar het is geen team. En zolang ze dat niet worden krijgen ze het moeilijk zich te handhaven. Krijgt de nieuwe trainer Schenning het w?l aan de praat, dan spelen ze zich gegarandeerd nog veilig.
In die zin was de 2-1 overwinning van JVC Cuijk op OJC Rosmalen niet alleen leuk, maar zelfs noodzakelijk. JVC Cuijk staat door de winst nog steeds boven de streep en heeft de voorsprong op OJC Rosmalen vergroot. Na afloop riepen de OJC-supporters dat de nederlaag onterecht was. Zal best, maar uiteindelijk stond er wel 2-1 op het scorebord. Waarbij de winnende treffer twee minuten voor tijd werd gemaakt door invaller Ali Ozdemir, de topscoorder van het zaterdagteam van JVC Cuijk van vorig seizoen die nu zijn eerste doelpunt bij zondag 1 maakte.
 

Fregge

Well-known member
Shit zeg. Een best goede wedstrijd van Blauw Geel, zeker de eerste helft. 2 minuutjes niet opletten en de goal valt. Jammer.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Gelijk weer spektakel, 3-4, en dat terwijl Quick '20 driemaal op voorsprong kwam maar de wedstrijd uiteindelijk verloor door een strafschop in de 87e minuut. Leuke wedstrijd dus, die met tegenzin van de thuisclub toch gewoon op het hoofdveld met gras gespeeld werd.
 

Jacco

Well-known member
Onze grensrechter SC Heerenveen heeft in ieder geval veel doelpunten gezien waaronder twee strafschoppen.

IK ben er niet bij geweest. Heb wat Twitter gelezen.
Enorm balen dat de tegenstander uiteindelijk aan het laatste eind trok in een wedstrijd waarin Quick'20 drie keer op voorsprong kwam.
Helaas gebeurt het vaker dat Quick'20 een voorsprong niet vasthoudt. Aan de ander kant had ik eigenlijk geeneens verwacht dat deze wedstrijd spannend zou worden.Als ik zo de Twitter berichten van het Haagse Quick las, hadden ze steeds het vertrouwen dat ze wel zouden winnen. DAt hebben ze dan goed gezien.
 

Unregistere

Well-known member
Gelijk weer spektakel, 3-4, en dat terwijl Quick '20 driemaal op voorsprong kwam maar de wedstrijd uiteindelijk verloor door een strafschop in de 87e minuut. Leuke wedstrijd dus, die met tegenzin van de thuisclub toch gewoon op het hoofdveld met gras gespeeld werd.

Gevoelsmatig vlag jij weinig potjes die in 0-0, 1-0 of 0-1 eindigen. Altijd wel veel goals. Of vergis ik me?

En laat De Groene Scout maar niet lezen dat Quick '20 weer moeilijk deed over het veld...
 
Bovenaan