Zondag derde divisie 2018/2019

Unregistere

Well-known member
TEC zou willen winkelen bij FC Lienden. Volgens Voetbal247 bestaat er interesse in doelman Jan Schimmel en aanvaller Nick Hak.
 

De Groene Scout

Well-known member

Unregistere

Well-known member
Mooie uitdaging voor Schenning in elk geval.

UNA, een voormalig werkgever van Schenning, heeft de opvolger voor Jeroen van Bezouwen ook binnen. Ger Demin keert terug bij de club, waar hij ooit in het eerste voetbalde en in de jaren negentig ook al eens trainer was. Hij staat vanaf komende zomer als trainer voor de groep, waarvan ook zijn zoon Twan deel uitmaakt.
 

de waan

Well-known member
Kunnen de supporters van UNA mooi een variant verzinnen op de melodie van een liedje van Armand.
 

Unregistere

Well-known member
Kunnen de supporters van UNA mooi een variant verzinnen op de melodie van een liedje van Armand.

Gerard Demin,
Gerard Demin, we zijn zo blij omdat we weer hebben gewonnen
Gerard Demin,
Gerard Demin, we zijn zo blij met alles wat je hebt verzonnen

Waar heb je zo'n kaart voor nodig dan? Toch niet om bij ODIN'59 binnen te komen lijkt me.

Nee, zeker niet. Ik vermoed dat hij dus groter gaat en de stadions van de BVO's wil bezoeken!
 

De Groene Scout

Well-known member
Zeker gaan we weer los. Zondag de 1e speelronde na de winterstop; dit zijn de wedstrijden:

ADO'20 - TEC
Quick'20 - Quick
Hercules - OFC
HBS - Dongen
Westlandia - Blauw Geel'38
JVC Cuijk - OJC Rosmalen
sv OSS 1920 - GOES
UNA - EVV
Jong Volendam - HSC'21
 

Fregge

Well-known member
Uitwedstrijdje naar Naaldwijk! Zin in! Dan mis ik 2 wedstrijden van Blauw Geel (sorry Groene, Waan, geen handje dit jaar).
 
Bovenaan