Zondag derde divisie 2018/2019

de waan

Well-known member
Volendam gaat nog weer eens vol op het orgel over de indeling, omdat het eerste zondag ook speelt. Wat een onvolwassen gejank.
 

Unregistere

Well-known member
Volendam gaat nog weer eens vol op het orgel over de indeling, omdat het eerste zondag ook speelt. Wat een onvolwassen gejank.

Dat is toch juist gezellig? Eerst zaten ze te klagen dat ze anders voor ??n wedstrijd het stadion moesten openen op zondag en nu is het weer niet goed... Kom op Volendammers!

Dat zakje snoep heeft nogal indruk op je gemaakt ?

Ja ja. 's Morgens vroeg in orde gemaakt door twee oude Volendamse vrouwtjes, die vol precisie zorgen dat er geen dubbele snoepjes in de zakjes komen. Een banaantje hier, een smurf daar, een zure lap, een zwart-wit lollie en natuurlijk een witte muis. Altijd goed voor anekdotes, bijvoorbeeld over het meisje dat er vroeger op de middelbare school een handje van had om bij anderen stiekem het staartje van de witte muis af te bijten. Voor al die anekdotes verteld waren, zaten we alweer bij Gorinchem.

En dan ook nog die vreselijk chagrijnige kerel in de brasserie die met tegenzin een paar tosti's in het ijzer mikte en iedereen weg zat te kijken. Volendam-uit, dat is struggle.
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Het eerste speelt uit. Maar nu kunnen de reserves dus niet mee doen bij Jong. We spelen tegen een veredeld A1 als je ze moet geloven.
 

Unregistere

Well-known member
Potverdikkie, ik voel me gelijk weer 40 jaar jonger :duim:

Begrijp ik! En dan heb ik je nog niet eens verteld dat er ook zo'n 'schelp' in zat, waar je op moet bijten en dan komt er zure inhoud uit. En natuurlijk het niet te missen perzikje!

Het eerste speelt uit. Maar nu kunnen de reserves dus niet mee doen bij Jong. We spelen tegen een veredeld A1 als je ze moet geloven.

Zou lekker zijn! :duim:
 

JMD

Well-known member
Ik laat het in dezen bij een opmerking van mijn geschiedenisleraar, dat de geschiedenis je wijze lessen kan geven voor de toekomst .
En dat kan zowel behoud als verandering betekenen.
Onderzoek alles , maar behoud het goede.

Dat ben ik helemaal met je GS-leraar eens. Het punt is alleen dat een scheiding niet goed is.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ik hoor het al, volgende keer neem ik zakje snoep mee bij HSC. Weet trouwens niet of die 2 vrouwtjes anderhalf uur voor de wedstrijd al aanwezig zijn om snoepliefhebbers te kunnen verwennen?

Zondag alsnog een potje voor mij, namelijk het duel der Quicks! Quick '20 - Quick. Heb ik dus 2x achter elkaar de '20 na ze in december uit bij ADO '20 te hebben gehad.
 

Jacco

Well-known member
Hoop masr dat het goed komt na dat 1-6 verlies tegen een team dat twee divisies lager speelt
 
Bovenaan