Zondag derde divisie 2018/2019

Jacco

Well-known member
stond ook zoiets in dat HSC'21 voetballend een van de betere ploegen van de afdelingen is.

Geen idee of dat klopt, kan me in ieder geval niet herinneren dat ik DeGroeneScout of DeWaan van dat soort teksten zag schrijven.
Zulke teksten zijn natuurlijk ook helemaal niet des Haakbergens.
 

Fregge

Well-known member
Ik kan ze ook beelden opsturen van de eerste wedstrijd van HSC'21. Misschien veranderen ze van mening.
 

Joost

Well-known member
Daar staat inhoudelijk niets over genoemd. Alleen dat Haaksbergen een leuk plaatsje is.:cab:

Ze vinden ook Echt een leuk dorp...

Helemaal niets inhoudelijks over EVV alleen maar gezanik over dat punt in mindering. Ze weten dus ook helemaal niet dat EVV een gezamenlijke jeugdopleiding heeft.
 

Unregistere

Well-known member

Unnekuukse

Active member
Jammer dat de rectificatie nodig is... :sad:

Overigens: ik ben wel benieuwd welke verklaring mevrouw Van Boxtel had voor het feit dat juist haar zoon werd geslagen.
Omdat hij het dichtst bij stond? Of omdat hij misschien de klap toch uitgelokt heeft? Met een opmerking bijvoorbeeld? Dat laatste zou het 'in het geheel niet schuldig' in een iets ander daglicht plaatsen...
 

Unnekuukse

Active member
Ze hadden wellicht hier op dvk hun licht kunnen opsteken.
Hier, met al de zondagmensen , is het topic van de derde divisie zondag er een waarop erg veel gepost wordt.
Bijna 3x zoveel als op de za. derde divisie en ook veel meer dan op de topics van de andere amateurcompetities.

Benieuwd wat die constatering volgens jou zegt over het zondagamateurvoetbal...
 
Bovenaan