Zondag derde divisie 2018/2019

Unregistere

Well-known member
Laatste doelpunt maakte de keeper vanuit eigen 16. Zuur. Hopelijk worden deze verloren punten donderdag rechtgezet.

Wow! Een scorende keeper is al bijzonder, maar dat het in die fase van de wedstrijd ook nog op zo'n manier gebeurt en niet doordat hij mee naar voren ging bij een corner is helemaal opvallend!!
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik kom hier in de regio ook nog steeds geen beelden tegen; maar inderdaad opvallend, dat een doelman met een 4-3 achterstand uit een uittrap de 4-4 maakt. Dan hebben er wel een paar flink zitten slapen bij Quick'20.

Ging overigens zelf bij een 4-2 voor Quick'20 met nog 2 minuten te spelen naar en verjaardag. Toen ik vannacht thuis kwam en nog even snel keek wat het geworden was kon ik een glimlach niet onderdrukken.


Over tot de orde van de dag; Dongen uit. Ik zie kansen voor een eerste winst op vreemde bodem. HUP HSC!!!
 

De Groene Scout

Well-known member
Pfff, het betere van het spel en enkele kansen. Dan een pingel tegen, rode kaart, doelpunt tegen, nog een pingel tegen, nog 2 treffers tegen.
En dus weer geen punten in een uitduel. 3-0 inmiddels.


Het is nog vroeg in het seizoen, maar als we donderdag niet winnen; knikkeren we eruit.
 

Unnekuukse

Active member
Ook in Cuijk stapelen de problemen zich op na de 0-1 nederlaag tegen UNA. Onverdiend verlies overigens, maar waar JVC Cuijk eerder dit seizoen een aantal keren geluk had heeft het in deze fase de pech die hoort bij een ploeg uit vorm.
Wat echter meer zorgen baart is dat het ook binnen het team niet goed zit. Het gemis aan ervaren leiders zoals eerde Ritzen en Van Zeelst breekt nu op. Het gevolg was dat er na afloop zelfs een opstootje tussen eigen spelers plaatsvond. Nu zal dat vooral teleurstelling en emotie zijn geweest, maar het is wel een signaal. De vraag is hoe trainer Akankan in de komende weken de rust en het vertrouwen in zijn ploeg kan terugbrengen.
 

Bonehead

Well-known member
Wat een pot was dat. Rood voor Volendam bij een stand van 3-0, toch terugkomen tot 3-2, daarna 4-2, maar in blessuretijd scoren de Wijdbroeken nog twee keer, waarvan als ik het goed begreep de laatste door de keeper werd gemaakt: 4-4 dus, ook vanuit HSC-perspectief wel zo plezierig.

(EDIT: een zin met vier komma's, sorry daarvoor.)

Haha prachtig. Gisteren moesten we ook tegen Quick'20. Laat ik zo zeggen: Karma is a bitch. Wat een verschrikkelijk vervelend en arrogant volk daar. En dan heb ik nog zo zeer over spelers en staf van het team tegen wie we moesten, maar over het volk dat er verder bijloopt. Bah.
 

Unregistere

Well-known member
Blijkbaar een nieuw watersnoodramp in Zeeland: Goes - Quick is afgelast.

Slecht veld, begreep ik van mensen van Vlissingen die ik vanmiddag sprak. Want zo bijzonder veel regen was er volgens hen ook weer niet gevallen in Zeeland.

Bovenin verspeelt TEC punten. De koploper bleef op 0-0 steken tegen Blauw Geel '38. Knap werk van de mannen van Fregge!

UNA komt wel dichterbij door de winst bij JVC, die Unnekuukse al omschreef.

Ook OFC won bij OJC en loopt dus iets in, waar ADO '20 die kans liet liggen door een gelijkspel tegen OSS '20.
 

Fregge

Well-known member
Ook in Cuijk stapelen de problemen zich op na de 0-1 nederlaag tegen UNA. Onverdiend verlies overigens, maar waar JVC Cuijk eerder dit seizoen een aantal keren geluk had heeft het in deze fase de pech die hoort bij een ploeg uit vorm.
Wat echter meer zorgen baart is dat het ook binnen het team niet goed zit. Het gemis aan ervaren leiders zoals eerde Ritzen en Van Zeelst breekt nu op. Het gevolg was dat er na afloop zelfs een opstootje tussen eigen spelers plaatsvond. Nu zal dat vooral teleurstelling en emotie zijn geweest, maar het is wel een signaal. De vraag is hoe trainer Akankan in de komende weken de rust en het vertrouwen in zijn ploeg kan terugbrengen.

Karatetrap zelfs las ik vandaag. Belangrijkste vraag voor mij: Zijn er beelden?
 

De Groene Scout

Well-known member
Haha, ik hoop dat hij donderdag weer mag spelen. ;)
Ik schrik er wel van hoeveel kansen Quick'20 kreeg in de eerste helft. Die hebben het aanvallend dus best aardig voor elkaar gekregen. Ik hoop niet dat ze donderdag opnieuw 8 kansen in 1 helft weten te cre?ren, want dan kon het wel eens mis gaan.
 

Fregge

Well-known member
Ik vind een opstootje wel altijd leuk om te zien. Qua vermaak. Eigenlijk is het triest, dat wel.
 
Bovenaan