Zondag derde divisie 2018/2019

Unregistere

Well-known member
Minimaal 6x per seizoen krijg ik rapporteur, dit was de derde. En ik had heel goed gescoord bij hem, op het onderdeel buitenspel kreeg ik extra punten. En buitenspel telt als zwaarste mee, dus extra mooi.

Het lijkt mij sterk dat steeds dezelfde rapporteur bij ??n club komt. Misschien toeval, maar normaal gesproken worden deze (net als de scheidsrechters) het hele land doorgestuurd.

Helder.

En dan zal het wel toeval zijn dat ik die rapporteur steeds zie bij IFC, leek me al sterk dat die telkens naar dezelfde club moeten.
 

de waan

Well-known member
Was er een staantribune dan?

De focus was dus goed in ieder geval. :duim:

1357.jpg
 

SC Heerenveen

Well-known member
Leuk!!! :)
Mooie foto hoor.
Voor alle duidelijkheid, ik ben dus de linker met lange mouwen, haha.
Korte mouwen was mij wat te koud.
 

Fregge

Well-known member
Ah, de krullenbol. Weet ik naar wie ik: "Komt zeker uit Friesland!" moet roepen als je Blauw Geel eens vlagt :)
 

Jacco

Well-known member
Niet belonen dat publiek ;-)

Bestaan er richtlijnen over of een grensrechter dingen terug mag zeggen tegen het publiek?
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ah, de krullenbol. Weet ik naar wie ik: "Komt zeker uit Friesland!" moet roepen als je Blauw Geel eens vlagt :)
Haha ja, ik hoop dat ik eens bij jouw cluppie mag vlaggen.
Niet belonen dat publiek ;-)

Bestaan er richtlijnen over of een grensrechter dingen terug mag zeggen tegen het publiek?
Niet echt, alleen maar dat je je er niet door laat afleiden. Natuurlijk hoor ik alles wel en vind ik het juist leuk soms even kort wat te zeggen of een beetje opzij te gaan wanneer ik iemand hoor zeggen dat ik in de weg sta. Kunnen mensen altijd wel waarderen, en vooral plezier uitstralen. Ik lach ook veel op het veld. En ook wat mensen achter mij naar mij roepen.
 

Jacco

Well-known member
Ja, plezier is altijd wel een goed teken. En opzij gaan als iemand daarom vraagt klinkt symphatiek en logisch. Maar ik denk dat je in de heetst van de strijd ook veel provocerende opmerkingen hoort. Zou niets voor mij zijn om dat over mij heen te krijgen.

Je noemde buitenspel als onderdeel van de beoordelingscriteria. Maakt me wel nieuwsgierig wat de andere categorieen zijn.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ja, plezier is altijd wel een goed teken. En opzij gaan als iemand daarom vraagt klinkt symphatiek en logisch. Maar ik denk dat je in de heetst van de strijd ook veel provocerende opmerkingen hoort. Zou niets voor mij zijn om dat over mij heen te krijgen.

Je noemde buitenspel als onderdeel van de beoordelingscriteria. Maakt me wel nieuwsgierig wat de andere categorieen zijn.
Als grensrechter hoef ik daar geen rekening mee te houden horen, heb dan niks met publiek te maken.

Provocerende opmerkingen kan ik prima tegen, maar je moet inderdaad tegen kunnen.

Andere categori?n zijn Communicatie, Fysieke conditie, Mentale conditie, Samenwerking en Toepassing overige spelregels.
Die scheids ken ik ook.
Dat geloof ik graag, want hij komt oorspronkelijk uit Dokkum.
 

Unregistere

Well-known member
Een grens die wel wat weg heeft van een jonge Art Garfunkel. Mooi! :duim:

Hopelijk kom je toch ook snel nog eens een keer bij IFC (of Unitas), zou leuk zijn.
 

Unregistere

Well-known member
En nog even wat achterstallig onderhoud wegwerken, voor Groene het nieuwe programma zal plaatsen:

Speelronde 13

Blauw Geel ’38 – EVV 3-1
Hercules – ADO ’20 2-4
HSC ’21 – GOES 1-3
Jong FC Volendam – TEC 1-1
OFC – Dongen 4-0
OSS ’20 – JVC Cuijk 3-0
Quick – OJC Rosmalen 1-0
UNA – HBS 2-1
Westlandia – Quick ’20 3-4

STAND

1. TEC 13-30
2. Jong FC Volendam 13-26
3. UNA 13-25 (+14)
4. ADO '20 13-25 (+5)
5. GOES 13-24
6. OFC 13-23
7. Dongen 13-21
8. OSS '20 13-20
9. Blauw Geel '38 13-19
10. Quick 13-16 (-7)
11. Hercules 13-16 (-8)
12. HSC '21 12-15
13. EVV 13-15 (-6)
14. JVC Cuijk 13-15 (-16)
15. Quick '20 12-13
16. Westlandia 13-12
17. HBS 13-10
18. OJC Rosmalen 13-8

Topscorers:

1. Reda Kharchouch (OFC) 17
2. Serhat Ko? (TEC) 11
=. Jelle Schijvenaars (UNA) 11
4. Brian Boogers (UNA) 10
=. Giovialli Serbony (Westlandia) 10

degenaar-quick-20-1000-600.jpg

Melvin Degenaar was met drie goals de grote man voor Quick '20, dat op bezoek bij Westlandia belangrijke punten pakte
 

de waan

Well-known member
Wat een pot was dat. Rood voor Volendam bij een stand van 3-0, toch terugkomen tot 3-2, daarna 4-2, maar in blessuretijd scoren de Wijdbroeken nog twee keer, waarvan als ik het goed begreep de laatste door de keeper werd gemaakt: 4-4 dus, ook vanuit HSC-perspectief wel zo plezierig.

(EDIT: een zin met vier komma's, sorry daarvoor.)
 

Jacco

Well-known member
Laatste doelpunt maakte de keeper vanuit eigen 16. Zuur. Hopelijk worden deze verloren punten donderdag rechtgezet.
 
Bovenaan