Zondag derde divisie 2018/2019

bqandy

Well-known member
Ruststand 0-1 en HSC'21 de betere ploeg.
Wat doen ze dan in Oldenzaal; juist de boel manipuleren. De lampen zijn uitgeschakeld en de wedstrijd is gestaakt.
Vies vuil kutvolk is het toch ook!!!!!!:hsv:

Sinds wanneer heeft Q'20 verlichting om het hoofdveld? Moet spiksplinternieuw zijn of gekocht bij de Action? :)
 

Unregistere

Well-known member
Ik ben daar ook niet bij, sta hoogstwaarschijnlijk langs het veld in Hendrik-Ido-Ambacht, Gorinchem of Dordrecht voor de krant.

Bedoelde ook vooral dat je de kans had op een meeting met Groene Scout - dat is al gergeeld - en eventueel De Waan!
 

Unnekuukse

Active member
Weer een zware nederlaag voor JVC Cuijk: 0-3 op eigen veld tegen Westlandia. Was waarschijnlijk niet gebeurd als JVC Cuijk niet halverwege de tweede helft, bij de stand 0-1, een strafschop had gemist.
Maar toch, het was weer niet best. Westlandia was nauwelijks beter maar had in aanvaller Serbony en middenvelder Visser wel twee spelers die er bovenuit staken. Dat was voldoende om de thuisploeg, bij wie je de onzekerheid per wedstrijd ziet groeien, te kloppen. Als er niet snel iets verandert worden het zware tijden voor JVC Cuijk.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
TEC is periodekampioen geworden dankzij een 1-3 zege bij GOES. Concurrent Jong FC Volendam verloor verrassend bij Hercules (1-0), dus TEC doet heel goede zaken. Voorsprong nu vier punten.

UNA (3-2 verlies bij ADO '20) en Dongen (2-0 nederlaag bij EVV) verspeelden ook punten bovenin. OFC won wel, met 1-4 bij HBS.

Onderin deed Quick prima zaken door een doelpuntrijke zege bij OSS '20. Het werd 4-5, Quick nu boven de streep.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vervelende zondag voor HSC'21 dat gisteren (nog) geen 3-punter kon bijschrijven.
Ploegen onderin Westlandia, Quick, EVV en Hercules pakken allen 3 punten. Het kruipt aardig in elkaar van plek 8 tot 17
 

Forza AZ

Well-known member
TEC is periodekampioen geworden dankzij een 1-3 zege bij GOES. Concurrent Jong FC Volendam verloor verrassend bij Hercules (1-0), dus TEC doet heel goede zaken. Voorsprong nu vier punten.
TEC hoeft helemaal niet te kijken naar Jong Volendam, want als die kampioen worden promoveert ook de nummer 2 direct. TEC staat dus al 7 punten voor op de eerste concurrenten (UNA en ADO'20).
 

Fregge

Well-known member
1-1 in Rosmalen. Geen onaardig resultaat gezien het wedstrijdbeeld. Ging gelijk op. Qua kansen gezien was Blauw Geel de betere want ze cre?erde grotere kansen. Jammer maar helaas.

Weer een zware nederlaag voor JVC Cuijk: 0-3 op eigen veld tegen Westlandia. Was waarschijnlijk niet gebeurd als JVC Cuijk niet halverwege de tweede helft, bij de stand 0-1, een strafschop had gemist.
Maar toch, het was weer niet best. Westlandia was nauwelijks beter maar had in aanvaller Serbony en middenvelder Visser wel twee spelers die er bovenuit staken. Dat was voldoende om de thuisploeg, bij wie je de onzekerheid per wedstrijd ziet groeien, te kloppen. Als er niet snel iets verandert worden het zware tijden voor JVC Cuijk.

Zo te lezen en uit eigen ervaring wint vaak de niet betere ploeg in Cuijk ;)
 

de waan

Well-known member
Sinds wanneer heeft Q'20 verlichting om het hoofdveld? Moet spiksplinternieuw zijn of gekocht bij de Action? :)

Sinds vorig jaar, toen het hele hoofdterrein is gerenoveerd. Is al de tweede keer dat de boel is doorgebrand, dus er zal wel een beunhaas bij de installatie aan de slag zijn geweest.
 

de waan

Well-known member
Gaan we hier nog iets voor regelen? Lijkt me leuk jullie fantatieke derde divisie volgers eens te ontmoeten. ;-)

Zoals DGS al meldde ben ik volgende week waarschijnlijk in Klarenbeek of anders bij een ander potje in Apeldoorn. Helaas geen HSC'21-GOES voor mij.
 

Unnekuukse

Active member
1-1 in Rosmalen. Geen onaardig resultaat gezien het wedstrijdbeeld. Ging gelijk op. Qua kansen gezien was Blauw Geel de betere want ze cre?erde grotere kansen. Jammer maar helaas.



Zo te lezen en uit eigen ervaring wint vaak de niet betere ploeg in Cuijk ;)

?Nauwelijks beter? is nog altijd beter... :eek:
 

de waan

Well-known member
Een hobby die wat geld oplevert dus.
Nee hoor, het is wel echt werk. Maar het is inmiddels vrij algemeen bekend dat je als freelancer voor regionale kranten niet de hoofdprijs verdient. Ik kan mijn broodbaan nog niet opzeggen zullen we maar zeggen.
 

SanMark.

Well-known member
Nee hoor, het is wel echt werk. Maar het is inmiddels vrij algemeen bekend dat je als freelancer voor regionale kranten niet de hoofdprijs verdient. Ik kan mijn broodbaan nog niet opzeggen zullen we maar zeggen.

Ok?, zou je dat wel willen?
 
Bovenaan