Zondag derde divisie 2018/2019

De Groene Scout

Well-known member
Tuurlijk, ik doe altijd mijn best. Vandaar dat je dus mij voor de wedstrijd nog geen hand wil geven? Haha.

Nee, ik ben doorgaans pas precies om half 3 op het sportpark.
Na de wedstrijd zit ik meestal aan het eerste tafeltje naast het tafeltje van het arbitrale trio. Dat is dus handiger.
 

SanMark.

Well-known member
Hoe oud ben je ?

En heb je nog kans op hoger als je goed genoeg bent , of zit dan je leeftijd je al in de weg ?
 

SC Heerenveen

Well-known member
Hoe oud ben je ?

En heb je nog kans op hoger als je goed genoeg bent , of zit dan je leeftijd je al in de weg ?
Ik ben 27.

Ik zit er feite nog 2 groepen vanaf, dus de mogelijkheid is er wel degelijk. Hangt er vanaf hoe ik tijdens wedstrijden gerapporteerd wordt en wat m'n coach van mij vindt.
Had 3 jaar geleden toen ik startte met vlaggen niet gedacht zover te kunnen komen, maar om het betaald voetbal te halen moet er natuurlijk nog wel wat verbeterd worden.

SC Heerenveen is nog niet zo oud, begin twintiger schat ik hem.
Dank voor het compliment! :)
 

Fregge

Well-known member
Contractverlenging voor de trainer van Blauw Geel '38 zag ik. Tevreden, Fregge?

Yup! In tegenstelling tot de vorige coach aanvallender voetbal. Dit seizoen overleven (wat schijnbaar het zwaarste seizoen blijkt te zijn) en dan kijken of we echt structureel in de middenmoot / subtop kunnen komen.
 

Unregistere

Well-known member
Yup! In tegenstelling tot de vorige coach aanvallender voetbal. Dit seizoen overleven (wat schijnbaar het zwaarste seizoen blijkt te zijn) en dan kijken of we echt structureel in de middenmoot / subtop kunnen komen.

Mooi! Tweede jaar is niet per definitie het zwaarste seizoen, denk ik. Wel is het zo dat andere teams meer rekening met je houden als je een goed debuutjaar hebt gehad als promovendus, dat zie je nu ook bij Quick bijvoorbeeld. Maar Blauw Geel moet er wel in kunnen blijven toch?
 

Fregge

Well-known member
Jawel, maar ik ga nog niet zeggen dat we er zeker in blijven hoor. Maar goed, we gaan het vanzelf zien.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ruststand 0-1 en HSC'21 de betere ploeg.
Wat doen ze dan in Oldenzaal; juist de boel manipuleren. De lampen zijn uitgeschakeld en de wedstrijd is gestaakt.
Vies vuil kutvolk is het toch ook!!!!!!:hsv:
 
Bovenaan