Unregistere
Well-known member
Dat kan een leuke meeting opleveren. Mooi potje ook!
25 november tweede assistent scheidsrechter in Haaksbergen bij HSC '21 tegen GOES.
Laten we dat dan gelijk ook maar doen. ;-)Dat kan een leuke meeting opleveren. Mooi potje ook!
Tuurlijk, ik doe altijd mijn best. Vandaar dat je dus mij voor de wedstrijd nog geen hand wil geven? Haha.Mooi, ik zal je na de wedstrijd in de bestuurskamer netjes een hand geven (als je goed je best doet).
Tuurlijk, ik doe altijd mijn best. Vandaar dat je dus mij voor de wedstrijd nog geen hand wil geven? Haha.
Ik ben 27.Hoe oud ben je ?
En heb je nog kans op hoger als je goed genoeg bent , of zit dan je leeftijd je al in de weg ?
Dank voor het compliment!SC Heerenveen is nog niet zo oud, begin twintiger schat ik hem.
Contractverlenging voor de trainer van Blauw Geel '38 zag ik. Tevreden, Fregge?
Yup! In tegenstelling tot de vorige coach aanvallender voetbal. Dit seizoen overleven (wat schijnbaar het zwaarste seizoen blijkt te zijn) en dan kijken of we echt structureel in de middenmoot / subtop kunnen komen.
Denk om je hart!Ruststand 0-1 en HSC'21 de betere ploeg.
Wat doen ze dan in Oldenzaal; juist de boel manipuleren. De lampen zijn uitgeschakeld en de wedstrijd is gestaakt.
Vies vuil kutvolk is het toch ook!!!!!!:hsv:
Ze hebben daar toch genoeg velden met verlichting?