Zondag derde divisie 2018/2019

Unregistere

Well-known member
Da's een mooie zege, Unnekuukse. Van harte!

Verder een zure dag voor de favorieten van Waan en Scout, want HSC '21 verliest bij HBS (1-0). De deftige club uit Den Haag pakt daarmee de eerste overwinning van het seizoen.

De favorieten van Fregge winnen wel, Quick '20 - Blauw Geel '38 eindigt in 1-2.

TEC morst punten op bezoek bij Hercules (1-1), OFC doet dat in Limburg bij EVV (2-2) en ook ADO '20 morst tegen Quick (1-1).

GOES wint wel simpel met 0-3 bij OJC Rosmalen en is nu weer tweede achter Jong FC Volendam.

Onderin doet Westlandia goede zaken door een 2-4 zege bij OSS '20. OJC Rosmalen, Quick en Quick '20 nu allemaal onderaan met 7 punten. HBS heeft er ook 7, maar had daar een wedstrijd minder voor nodig.
 

Jacco

Well-known member
Heb je de wedstrijd gezien Fregge. En zo ja, wat vond je ervan
(beide zinnen met vraagteken, maar mijn toetsenbord hapert)
 

Fregge

Well-known member
Nee. Ik zat bij de Klassieker. Net even de samenvatting gekeken tot de rode kaart van Zaari. Vind het een twijfelgevalletje om eerlijk te zijn. Ik snap hem, maar hij werd wel 'aangevallen' door die ene speler.
 

De Groene Scout

Well-known member
Nota bene ook nog met een mannetje meer na rood voor Ruben Schaken zag ik?

Tja, denk je bij 0-0 en een rode prent voor Schaken aan minimaal een punt en stiekem ook nog wel de hoop op 3, gaat het direct erna weer mis en sta je 1-0 achter.
Terechte rode kaart voor Schaken overigens. Na een pittig duel greep hij Job Derksen bij het hoofd. Dat sloeg nergens op.
 

Jacco

Well-known member
Heb ook de samenvatting gezien (die van rtvOost).

Quick'20 was helaas de mindere en had met grotere cijfers kunnen verliezen, dat was wel duidelijk.
Julian Bakker is inderdaad een goede keeper.

Ik vond die rode kaart wel terecht. Ja, de Blauw wit keeper werd hinderlijk aangevallen. Als hij wat slimmer was liet hij zich vallen.
Waarschijnlijk had de speler van Quick dan een kaart gekregen. Dit was gewoon een rake elleboogstoot.

Maar 't belangrijkste is helaas dat de punten niet in Oldenzaal blijven.
 

Fregge

Well-known member
Wat ik hoorde is dat de scheids in eerste instantie een gele kaart gaf aan de aanvaller van Quick'20, maar dat op aanraden van de grensrechter (die wat zei op 'aanraden' van de supporters achter zich) terugdraaide.
 

Jacco

Well-known member
Vanuit Blauwgeel kant is dat vervelend. Nu lijkt het alsof de scheidsrechters het zelf niet gezien hebben en dat ze zich hielpen overhalen.

Neemt niet weg dat de overtreding op de beelden duidelijk is te zien.
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
De derby Quick'20 - HSC'21 is verplaatst van zondagmiddag 18 november naar zaterdagmiddag 17 november. Aftrap 17.00 uur; het moet niet gekker worden. :confused:
 
De derby Quick'20 - HSC'21 is verplaatst van zondagmiddag 18 november naar zaterdagmiddag 17 november. Aftrap 17.00 uur; het moet niet gekker worden. :confused:

Toch wel opmerkelijk zeker omdat HVV Tubantia - BWO en Eilermark - SP.Glanerbrug ook die avond gespeeld gaan worden. Ben ik benieuwd wat de meeste bezoekers trekt.
Jammer alle 3 op de zaterdag.
 

Unregistere

Well-known member
Nog even een onderhoudsklusje voor Groene het nieuwe programma plaatst. Zoek uw favorieten!


Speelronde 10

ADO ’20 – Quick 1-1
EVV – OFC 2-2
HBS – HSC ’21 1-0
Hercules – TEC 1-1
JVC Cuijk – Dongen 2-1
OJC Rosmalen – GOES 0-3
OSS ’20 – Westlandia 2-4
Quick ’20 – Blauw Geel ’38 1-2
UNA – Jong FC Volendam 0-2

STAND

1. Jong FC Volendam 10-25
2. GOES 10-21
3. TEC 9-20
4. UNA 10-19 (+12)
5. ADO '20 10-19 (+5)
6. Dongen 10-18
7. OFC 10-17 (+12)
8. OSS '20 10-17 (+6)
9. JVC Cuijk 10-15
10. HSC '21 10-12 (-3, 17 goals voor)
11. EVV 10-12 (-3, 9 goals voor)
12. Blauw Geel '38 10-12 (-7)
13. Hercules 10-10
14. Westlandia 10-9
15. HBS 9-7
16. OJC Rosmalen 10-7 (-8)
17. Quick '20 10-7 (-12, 13 goals voor)
18. Quick 10-7 (-12, 12 goals voor)

Topscorers:

1. Reda Kharchouch (OFC) 12
2. Jelle Schijvenaars (UNA) 11
3. Serhat Ko? (TEC) 8
=. Thomas Schilders (Dongen) 8
5. Brian Boogers (UNA) 7
=. Erwin Franse (GOES) 7
=. Giovialli Serbony (Westlandia) 7

Gio-Serbony-van-Westlandia-Foto-Orange-Pictures.jpg

Een hattrick van Westlandia-aanvaller Giovialli Serbony was OJC Rosmalen te machtig
 

De Groene Scout

Well-known member
Verrassende zege van HBS bij Volendam. Het wordt weer spannend bovenin.

In de kantine van HSC'21 hadden we het vanmiddag vooral over 'het wordt weer spannend onderin'.
HBS leek even het lelijke eendje te worden, maar met 2 zeges na elkaar staan ze er gewoon weer bij.
Morgen al weer een cruciaal potje voor ons.
 

De Groene Scout

Well-known member
Cruciaal? Nu al?

Ja, zo voelt dat wel bij ons. Onderin worden diverse punten gepakt en stabiel zijn we allerminst, dus mochten we er een keer tussen komen te staan zullen we er ook niet snel meer wegkomen. Die vechtersmentaliteit in combinatie met verdedigende kwaliteit zit er gewoon te weinig in.
 
Bovenaan