Zondag derde divisie 2018/2019

Unregistere

Well-known member
Hercules heeft Ritchie Steinmann verwelkomd. De clubloze goalie traint mee bij zijn oude vereniging en is dus mogelijk de oplossing voor het keepersprobleem bij de Utrechters. Uiteraard is het nog maar de vraag of de KNVB goedkeuring verleent aan een overgang.
 

Fregge

Well-known member
In de return dan maar. Als we deze lijn vast blijven houden, moet dat wel goed komen dan.
 

Unregistere

Well-known member
Nog even wat achterstallig onderhoud voor Groene hier los gaat met het programma.

Speelronde 8

ADO '20 - OFC 2-2
EVV - GOES 0-2
HBS - Blauw Geel '38 0-2
Hercules - OJC Rosmalen 2-2
JVC Cuijk - Quick 1-0
OSS '20 - Jong FC Volendam 5-1
Quick '20 - TEC 1-2
UNA - HSC '21 5-2
Westlandia - Dongen 2-3

STAND

1. Jong FC Volendam 8-19
2. GOES 8-18
3. TEC 7-16
4. OFC 8-16 (+14)
5. UNA 8-16 (+12)
6. Dongen 8-15 (+4, 19 goals voor)
7. ADO '20 8-15 (+4, 15 goals voor)
8. OSS '20 8-14
9. JVC Cuijk 8-12
10. EVV 8-11
11. HSC '21 8-9 (-5, 14 goals voor)
12. Hercules 8-9 (-5, 11 goals voor)
13. Blauw Geel '38 8-9 (-7)
14. OJC Rosmalen 8-7
15. Westlandia 8-6
16. HBS 7-4
17. Quick '20 8-4
18. Quick 8-3

Topscorers:

1. Reda Kharchouch (OFC) 10
=. Jelle Schijvenaars (UNA) 10
3. Thomas Schilders (Dongen) 8
4. Erwin Franse (GOES) 7
5. Serhat Ko? (TEC) 6
=. Diego Meerveld (OJC Rosmalen) 6

Dubbele-teleurstelling-voor-TEC-speler-Jos-Peltzer.jpg

Jos Peltzer scoorde twee keer voor OSS '20, dat op knappe wijze koploper Jong FC Volendam vloerde
 

Unnekuukse

Active member
Niet in Volendam geweest, maar naar wat ik begrijp kansloze 6-1 nederlaag. De laatste twee uitwedstrijden laten nog maar eens zien dat JVC Cuijk kwalitatief een stevige jas heeft uitgedaan. Vandaag viel 2e doelman Roijendijk uit. Hopelijk volgende week weer fit, anders moet de keeper van O19 op doel.
 

Unregistere

Well-known member
Toepasselijke woordkeuze voor een duel tegen Jong Volendam, een jas. ;)

Wel een stevige nederlaag, zonde. Maar te verklaren dus.

Ook UNA (2-4 bij Westlandia), TEC (2-0 tegen EVV) en hekkensluiter Quick (2-0 in de derby tegen HBS) pakken drie punten.
 

Unregistere

Well-known member
Wisselende resultaten voor onze forummers.

HSC '21 won, ongetwijfeld tot vreugde van Groene en Waan, met ruime cijfers van Hercules: 3-0. Volledig terecht of was het toch nog spannend, mannen?

Helaas voor Fregge verloor Blauw Geel '38 met 1-2 van ADO '20.

OSS '20 zet de goede vorm door middels een knappe zege bij OFC (2-4), terwijl GOES zich liet verrassen door laagvlieger Quick '20 (2-3). Dongen klopte OJC Rosmalen met 1-0.

Best lekker spannend, want tussen nummer 1 Jong FC Volendam en nummer 8 OFC zitten slechts zes punten. Daarna een gaatje naar de middenmoot, die nu wordt aangevoerd door HSC en JVC. Blauw Geel is twaalfde, maar heeft geen enorme voorsprong op de teams in de gevarenzone. HBS is de nieuwe hekkensluiter.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik zou dit in meerdere topics kunnen plaatsen, maar jouw bijdragen in de diverse topics over het amateurvoetbal worden door mij zeer gewaardeerd Unregistere. Fijn dat je de moeite neemt om al die overzichtjes en verslagen te plaatsen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Karig stukje over mijn wedstrijd, haha. Maar inderdaad wat PES5 zegt, erg leuk je bijdrages hier. Eerst volgde ik het niet echt, maar nu ik er zelf actief in ben vind ik het erg leuk het hier te volgen. Ik zou zeggen kom nog eens bij mijn wedstrijd kijken, gaan we daarna een hapje eten. Kun je me mooi wat wijzer maken over de clubs die in de derde divisie spelen. :p

Bij mijn wedstrijd vanmiddag, EHC - OSS '20 werd het dus 2-4. Wedstrijd met volop kansen en strijd. EHC had vanwege het houtwerk wat meer pech, maar leek na de 2-2 ook door de aanvalsgolven de 3-2 te maken. Maar uiteindelijk deed OSS dat dus, die het daarna ook nog in stijl afsloten met een 2-4. Als trio prima wedstrijd geleid, ging persoonlijk ook lekker, de KNVB waarnemer was ik tevreden. :)
 

Jacco

Well-known member
Mooie en verrassende overwinning van Quick'20 op GOES. Ook goed om te zien dat een speler die niet meteen wordt genoemd als beste speler , Jasper Ewout van Breemen Schneider een goed doelpunt maakt.

Geeft meer vertrouwen dat het gaat lukken om wat meer punten te halen dan vorig seizoen tijdens de winterstop.
 
Bovenaan