Zondag derde divisie 2018/2019

SC Heerenveen

Well-known member
Morgen gezellig met m'n coach naar Heemskerk voor ADO '20 tegen Quick '20. Gelukkig tweede assistent, want de vorige keer in oktober had ik veel fans achter me die allerlei tips gaven. :D
 

Unnekuukse

Active member
Gelet op de verhoudingen in het veld een niet onlogische 1-1 bij JVC Cuijk tegen EVV, al had de thuisploeg wel aanzienlijk meer kansen. Enige treffer van JVC Cuijk kwam op naam van Lars Loermans, die aan het einde van de mooiste aanval van de middag stond.
Smet op de wedstrijd is dat Furkan Alakmak, de beste speler aan de kant van JVC Cuijk, met twee gele kaarten naar de kant moest. Vooral de tweede gele kaart was absurd.
 

Unregistere

Well-known member
Toch een punt Unnekuukse, misschien wel goed voor het vertrouwen. Wie floot er?

Ook een knap puntje van HSC '21 tegen OFC: 1-1. Al zullen Groene en / of Waan ons straks vast nog melden of er misschien nog meer mogelijk was geweest.

De mannen van Fregge verliezen bij Quick (3-1), terwijl SC Heerenveen aan de wens van Groene Scout voldoet: ADO '20 - Quick '20 3-1.

Koploper TEC won bij Westlandia (0-2), achtervolger UNA droogde Dongen af (5-0).

OSS '20 won tot slot met 2-0 van HBS, dat dus ook onderin blijft hangen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Terecht punt voor HSC'21.
Voor de neutrale toeschouwer een prima duel om naar te kijken. 2 ploegen die voor de winst gingen en ook beide kansen hebben gehad op de overwinning.
Vooral aanvallend sterke en extreem grote jongens bij OJC die uit alle standen zonder nadenken op doel schoten.
Aan HSC-zijde met name verdediger Grondman die hier erg goed mee omging en veel duels won.
Goudhaantje Witbreuk zorgde na goed voorbereidend werk voor de HSC-treffer.
 

SC Heerenveen

Well-known member
3-1 inderdaad, terechte uitslag. Nog wel de complimenten van m'n coach, die gezellig mee was, over de buitenspelsituaties voor de doelpunten van de 1-1 en 2-1. Deze waren echt net geen buitenspel. Voor de rest ging het ook prima, ondanks ??n knullig momentje na een kwartier spelen. Was wel verschrikkelijk weer zo nu en dan met die (hagel)buien.

Staat trouwens nog een hele schattige foto in het wedstrijdverslag op de website van ADO '20.
 

Abubakari

Well-known member
Deze dus.

Quick20_2.jpg
 

Jacco

Well-known member
Ik was niet in Heemskerk. Uit het verslag van ADO'20 blijkt dat Quick'20 gedeeltes van wedstrijden sterk speelde en bij 2-1 nog een grote kans kreeg op 2-2.
Dat biedt in ieder geval aanknopingspunten op een goed gevolg.
 
Laatst bewerkt:

Fregge

Well-known member
Terechte nederlaag. In de eerste helft leek er nog een gelijkspel in te zitten, maar tweede helft zijn we gewoon weggespeeld. Op naar komende zaterdag dan maar, waar OSS staat te wachten.
 

Jacco

Well-known member
3-1 inderdaad, terechte uitslag. Nog wel de complimenten van m'n coach, die gezellig mee was, over de buitenspelsituaties voor de doelpunten van de 1-1 en 2-1. Deze waren echt net geen buitenspel. Voor de rest ging het ook prima, ondanks ??n knullig momentje na een kwartier spelen. Was wel verschrikkelijk weer zo nu en dan met die (hagel)buien.

Staat trouwens nog een hele schattige foto in het wedstrijdverslag op de website van ADO '20.

De 1-1 van Quick'20 en de 2-1 van ADO'20 waren allebei in dezelfde helft. Die kun je toch beide hebben beoordeeld?
 
Laatst bewerkt:

Unnekuukse

Active member
JVC Cuijk heeft de twee spelers, die na afloop van de wedstrijd tegen UNA elkaar aanvlogen, voor elk acht wedstrijden geschorst: https://www.jvccuijk.nl/uncategorized/jvc-cuijk-legt-zware-sancties-op-aan-twee-spelers/. De schorsing is gisteren na de wedstrijd tegen EVV ingegaan. Beide spelers deden overigens gisteren ook al niet mee. Zelfs toen bleek dat tweede doelman Roijendijk ziek was wilde JVC Cuijk Kanters niet opstellen. Daarom stond derde doelman Rene van de Geeft in het doel.
Yorrit Kanters en Yassin Aarab mogen tijdens hun schorsing niet met de selectie meetrainen. Een en ander betekent dat ze pas op 10 maart, als JVC Cuijk tegen HSC'21 speelt, weer inzetbaar zijn.
Nog niet duidelijk is of ook de KNVB een schorsing oplegt.
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Terechte nederlaag. In de eerste helft leek er nog een gelijkspel in te zitten, maar tweede helft zijn we gewoon weggespeeld. Op naar komende zaterdag dan maar, waar OSS staat te wachten.
Komop OSS'20!!

(Ik bereid je vast voor op hun tweetjes)
 

Fregge

Well-known member
Ik ben Urk nog gewend. (Ik kreeg half Urk over me heen omdat ik 'Blauw Geel heeft moeite met deze stugge, fysieke, ietwat lompe ploeg' tweette)
 

de Kok

Member
Zondag Westlandia tegen TEC zien spelen. Een terecht verlies. Ik vraag me af of het Westlandia lukt zich net als vorig seizoen opnieuw uit de onderste regionen te worstelen. Mijn andere favoriet Quick is daar reeds mee begonnen na een zwakke start.
 

Jacco

Well-known member
Ik vraag het me ook af. In de wedstrijd Westlandia-Quick'20 maakte Westlandia niet een heel grootse indruk. Quick'20 en Westlandia lijken last te hebben van hetzelfde euvel: prachtige aanvallen worden afgewisseld met makkelijke tegengoals. Een verschil was wel dat bij Westlandia het vernunft om gevaarlijk te worden ontbrak toen ze op achterstand kwamen.
Die Serbony van Westlandia vind ik wel een hele goede spits. Maar of de problemen van Westlandia worden opgelost door twee nieuwe verdedigers die bij hun huidige clubs niet spelen, valt te bezien.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan