Zondag derde divisie 2018/2019

Unregistere

Well-known member
In de derde divisie hebben clubs geen invloed op een afgelasting, dat doet de KNVB consul. Dat zal wel verklaren waarom de optie hoofdveld nog open staat.
 

De Groene Scout

Well-known member
In Oldenzaal zijn andere regels. Velden zijn van de gemeente en daar kijkt een gemeente-ambtenaar 's morgens uit het raam en bij slecht weer gaat alles eruit. Nu met het nieuwe kunstgrasveld bij Quick'20 is de verplichting om dar te spelen er wel als dat goed genoeg is. Maar de optie op het hoofdveld blijft een vreemde.

Ik denk dat Quick'20 gewoon te graag wil voetballen tegen een Hercules uit vorm.
 

De Groene Scout

Well-known member
Scheids heeft geoordeeld; veld is onbespeelbaar. Dat wisten ze in Oldenzaal ook wel; vreselijke club is het toch ook.
Hercules kan weer terug in de bus en naar huis.
 

Unregistere

Well-known member
Dat zou me wel verbazen. Overal in de tweede en derde divisie ligt de beslissing bij de KNVB consuls, ongeacht wie eigenaar is van de velden, en dan zouden ze in Oldenzaal als enige zelf mogen beslissen?

Ah, en zie: de scheidsrechter heeft dus geoordeeld en niet de gemeente. Vond het al opmerkelijk.
 

Jacco

Well-known member
Zit nu ook vier uur voor niets in de trein, maar dat zij zo. Bij dit weet weet je dat dat kan gebeuren
 

De Groene Scout

Well-known member
Jong Volendam opnieuw met een misstap (2-1 verlies bij Dongen) en voorlopig even in de wachtkamer in de strijd om de titel.
UNA wist wel te winnen (benauwde 2-3 bij GOES) en komt op evenveel punten als koploper TEC dat nog een wedstrijd te goed heeft.
 

Unregistere

Well-known member
Bij Dongen heeft men met man en macht gewerkt om het hoofdveld sneeuwvrij te maken. Is dus op tijd gelukt en daarna een knappe zege op Jong FC Volendam, dat natuurlijk helemaal in de war was door zo'n veld.

GOES kwam op voorsprong tegen UNA, maar de dode spelmomenten braken de Zeeuwen naar verluidt op. Jammer, hoewel ze als promovendus nog altijd een prima positie innemen.

Alle vandaag afgelaste duels zullen wel naar volgende week gaan?
 

Unregistere

Well-known member
Mwah, komt wel vaker voor. Al is het dan meestal al verder in het seizoen.

Heb even gezocht en het schema geeft voor de divisies geen inhaalronde. Wel voor eerste klasse en lager. Kans is dus aanwezig dat het voor deze duels maart gaat worden.
 

de waan

Well-known member
Dat is dan ook wel weer apart, dat de lagere klassen langer doorgaan. Ik heb voor komende zondag de agenda ook maar vrij gehouden, want ik denk dat ik nog wel op pad mag.
 

Joost

Well-known member
Mwah, komt wel vaker voor. Al is het dan meestal al verder in het seizoen.

Heb even gezocht en het schema geeft voor de divisies geen inhaalronde. Wel voor eerste klasse en lager. Kans is dus aanwezig dat het voor deze duels maart gaat worden.

En zelfs daar is er geen touw aan vast te knopen want die duels zijn allemaal alweer ingepland.

Voor mij maakt het overigens niet uit. 23 december ga ik naar Rupsje Nooitgenoeg, 10 maart naar Woezel en Pip.:D
 

Unregistere

Well-known member
Dat is dan ook wel weer apart, dat de lagere klassen langer doorgaan. Ik heb voor komende zondag de agenda ook maar vrij gehouden, want ik denk dat ik nog wel op pad mag.

Die zijn later begonnen, daar zal het wel mee te maken hebben. Maar goed, echte zekerheid is er dus nooit bij de KNVB. Wel verstandig om je agenda vrij te houden. Ik heb ook nog wel het idee dat ik zondag mogelijk nog op pad kan.

En zelfs daar is er geen touw aan vast te knopen want die duels zijn allemaal alweer ingepland.

Voor mij maakt het overigens niet uit. 23 december ga ik naar Rupsje Nooitgenoeg, 10 maart naar Woezel en Pip.:D

Sterk spitsenkoppel, Woezel en Pip!
 
Bovenaan