Unregistere
Well-known member
In de derde divisie hebben clubs geen invloed op een afgelasting, dat doet de KNVB consul. Dat zal wel verklaren waarom de optie hoofdveld nog open staat.
Alle vandaag afgelaste duels zullen wel naar volgende week gaan?
Zal toch echt van de speeldagenkalender afhangen. Als daar inhaal / beker staat, hebben ze nog geen winterstop.Nee, clubs gaan er vanuit dat het winterstop is.
Is niet echt gebruikelijk om meteen een week later al weer in te plannen toch?Zal toch echt van de speeldagenkalender afhangen. Als daar inhaal / beker staat, hebben ze nog geen winterstop.
Maar dat zullen we vast spoedig weten.
Mwah, komt wel vaker voor. Al is het dan meestal al verder in het seizoen.
Heb even gezocht en het schema geeft voor de divisies geen inhaalronde. Wel voor eerste klasse en lager. Kans is dus aanwezig dat het voor deze duels maart gaat worden.
We lezen graag hoe het was.Voor mij maakt het overigens niet uit. 23 december ga ik naar Rupsje Nooitgenoeg, 10 maart naar Woezel en Pip.
Dat is dan ook wel weer apart, dat de lagere klassen langer doorgaan. Ik heb voor komende zondag de agenda ook maar vrij gehouden, want ik denk dat ik nog wel op pad mag.
En zelfs daar is er geen touw aan vast te knopen want die duels zijn allemaal alweer ingepland.
Voor mij maakt het overigens niet uit. 23 december ga ik naar Rupsje Nooitgenoeg, 10 maart naar Woezel en Pip.
Sterk spitsenkoppel, Woezel en Pip!
Die zijn later begonnen, daar zal het wel mee te maken hebben. Maar goed, echte zekerheid is er dus nooit bij de KNVB. Wel verstandig om je agenda vrij te houden. Ik heb ook nog wel het idee dat ik zondag mogelijk nog op pad kan.
Sterk spitsenkoppel, Woezel en Pip!