WK Kwalificatie 2022 - Europa

JMD

Well-known member
Vanavond om 17.00 is de loting voor de playoffpaden van de Europese kwalificatieronde.
 

Friesland

Well-known member
Play-offs, halve finales:

Groep A:
Schotland - Oekraïne
Wales - Oostenrijk

Groep B:
Rusland - Polen
Zweden - Tsjechië

Groep C:
Italië - Noord-Macedonië
Portugal - Turkije
 

Friesland

Well-known member
Play-offs, finale:

Groep A: winnaar Wales - Oostenrijk speelt thuis
Groep B: winnaar Rusland - Polen speelt thuis
Groep C: winnaar Portugal - Turkije speelt thuis
 

JMD

Well-known member
Groep A is op papier de makkelijkste. Wales en Schotland hadden slechter kunnen loten.

Ronaldo dus in een eventuele finale misschien tegen veel van zijn oud-teamgenoten bij Juve...
 

Mario

Well-known member
Italië kan dus zomaar ook 2 WK's op rij gaan missen. Ook Portugal gaat denk ik niet zo makkelijk van de Turken winnen.

Schotland - Wales zou ook wel een mooie finale zijn
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Schotland mag zeker niet klagen. Natuurlijk blijft dit zwaar, maar het had veel zwaarder gekund. Er zijn iig kansen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik gun het de Schotten van harte, het is ook alweer lang geleden sinds die er nog eens op een WK bij waren.
 

Mario

Well-known member
Polen wil op 24 maart niet tegen Rudland spelen voor de WK kwalificatie. Men is in overleg met de bonden van Zweden en Tsjechië om tot een gezamenlijk standpunt te komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik dacht eerst niet in Rusland. Maar goed, pleur dat hele kutland lekker uit de UEFA. Grootste deel van dat land ligt toch niet in Europa.
 

Mario

Well-known member
Als Polen niet wil spelen dan zetten ze zich waarschijnlijk zelf buitenspel. Leer mij de FIFA kennen, die hebben het WK 2018 ook aan Rusland gegeven.
 

Forza AZ

Well-known member
Als Polen niet wil spelen dan zetten ze zich waarschijnlijk zelf buitenspel. Leer mij de FIFA kennen, die hebben het WK 2018 ook aan Rusland gegeven.
Als Zweden en Tsjechië zich aansluiten bij het standpunt van Polen, dan zou de FIFA Rusland zonder te spelen tot het WK moeten toelaten. Daarmee zou de FIFA zich wel enorm voor schut zetten.
 

De Wolf

Well-known member
Als Polen niet wil spelen dan zetten ze zich waarschijnlijk zelf buitenspel. Leer mij de FIFA kennen, die hebben het WK 2018 ook aan Rusland gegeven.
Dan zou ik met alle Europese landen collectief terugtrekken voor het WK.
 
Bovenaan