Abubakari
Well-known member
😁Portugal is de Al Bundy onder voetballanden.
Komt wel goed joh, Cristiano staat wel weer op.
😁Portugal is de Al Bundy onder voetballanden.
De laatste keer dat we van Noorwegen verloren was trouwens in 1992. Thuis verloren we slechts 2x (in 1929 en 1951) In totaal won Nederland 9x, en Noorwegen 5x. Zeven keer werd het gelijk. De grootste overwinning was 9-0, de grootste nederlaag 4-0.
Voor zover wat statistieken waard zijn.
Dat klopt idd, hij heeft er een panini plaatje in het EURO88 boek aan overgehouden 👍 1 interland.Was dat ook de wedstrijd waarin Joop Lankhaar mee deed bij Oranje ?
Ja, 3x zelfs:Is het al eens voorgekomen dat een Europees kampioen zich niet plaatste voor het aansluitende WK?
1-1Turkije op achterstand.
Jammer. Niet dat Noorwegen zo geweldig was, maar ik had liever Haaland en Ødegaard op het WK gehad dan het wisselvallige Turkije.Turkije wint en wordt 2e.
Hater!Die zie ik ook niet 2x winnen tegen eender wie.
Helemaal mee eens.Van dat uit elkaar houden van Oekraïne en Rusland word ik wel een beetje moe. Mag wel eens klaar zijn
Met deze lichting moeten ze toch eens een groot toernooi kunnen halen. Maar neem Haaland weg en Noorwegen is maar een heel matige ploeg, bleek gisteren.Jammer. Niet dat Noorwegen zo geweldig was, maar ik had liever Haaland en Ødegaard op het WK gehad dan het wisselvallige Turkije.
Het eerstvolgende EK gaan ze er wel bij zijn.Met deze lichting moeten ze toch eens een groot toernooi kunnen halen. Maar neem Haaland weg en Noorwegen is maar een heel matige ploeg, bleek gisteren.