BlauwVinger
Well-known member
Oekraïne kan een halt toeroepen aan het folkloristische gedweep met zowel Schotland als Wales. De traditional 'Oh Flower of Scotland' kan nog door de beugel, evenals de Welsh anthem.
Beetje wrang geformuleerd dit....Pas toen de tank bij Oekraïne na een uur leeg raakte, ...
Oeps, aangepast 😄Beetje wrang geformuleerd dit.
Sportief heeft Oekraïne ook gewoon veel meer te zoeken op een eindtoernooi dan Schotland of Wales, dus dat scheelt.Ik hoop wel dat we snel een beetje normaal doen rond Oekraïne, hoe erg de oorlog daar ook is. Die verslaggever bij Ziggo sport had het de hele wedstrijd over hoe verschrikkelijk het allemaal niet is, en ook de Schotten het volkslied van Oekraïne zongen, de vlaggen om de schouders... Oekraïne won echter wel verdiend. Schotland heeft altijd genoeg passie, maar heeft verder weinig te zoeken op het WK. Pas toen de batterij bij Oekraïne na een uur leeg raakte, kon Schotland wat terug doen.
Wales of Oekraïne naar het WK, het maakt mij niet zoveel uit. Ik hoop alleen wel dat de wedstrijden op het WK rondom Oekraïne normaal benaderd worden. Het is geen Songfestival.
Totaal geen moeite mee. Ik houd wel van die sfeer. Heerlijk ‘zingend’ ten onder gaan.Oekraïne kan een halt toeroepen aan het folkloristische gedweep met zowel Schotland als Wales. De traditional 'Oh Flower of Scotland' kan nog door de beugel, evenals de Welsh anthem.
En dat vind ik dan (los van de tegenstand) ook wel weer mooi. Voor het eerst sinds 1958....Wales naar het WK!
Die hadden Duitsland kansloos gelaten in de finale.Rusland zelf had dan een goede kans gemaakt op het WK 1942.