WK Kwalificatie 2022 - Europa

U.G.

Well-known member
Dat snap ik niet. Eigenlijk ;). Kun je mij even een kort vertellen hoe de Portugese ploeg ervoor staat? Of heb je al iets geplaatst over Portugal? Ik ben mijn weg aan het vinden, ik probeer

Da’s lang geleden Raúl. How’s life ?

M’n zoon heeft van z’n moeders kant Frans bloed, dus da’s het probleem een beetje. Portugezen kunnen motherfuckers zijn maar die moet ik tolereren ( tot zekere hoogte ), als je daarnaast ook nog Frans bent…jaa, dan krijg je een soort van atoom centrifuge van motherfuckerschap.

Portugal in het kort ? Het is wachten op het ontslag/ vertrek van Santos.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Max

Administrator
Forumleiding
Welnee, Ronaldo schiet Portugal naar het WK en Santos kan gewoon blijven zitten.
 

U.G.

Well-known member
Welnee, Ronaldo schiet Portugal naar het WK en Santos kan gewoon blijven zitten.

Dat is wat jammer genoeg waarschijnlijk gaat gebeuren.

Een ontsnappingsroute zou je nog kunnen krijgen als die gasten eerst scoren, en heel lang op voorsprong blijven staan, en dat vanuit de bank Nunes, Felix of Guedes, of Leao komen oplossen. Onder deze coach de enige weg naar een nieuwe basis, maar zelfs dan nóg…
 

Raul

Well-known member
Da’s lang geleden Raúl. How’s life ?

M’n zoon heeft van z’n moeders kant Frans bloed, dus da’s het probleem een beetje. Portugezen kunnen motherfuckers zijn maar die moet ik tolereren ( tot zekere hoogte ), als je daarnaast ook nog Frans bent…jaa, dan krijg je een soort van atoom centrifuge van motherfuckerschap.

Portugal in het kort ? Het is wachten op het ontslag/ vertrek van Santos.
Ha UG. Ja, inderdaad lang geleden. Altijd leuk met je gehad hier op het forum. Ik vroeg mij laatst af of het allemaal nog bestond. Zie hier dus.

Over Santos, volg ik je even niet. Is het omdat het niet behoudender kan? En tegen Macedoniërs gaan zij er echt niet uit. Het is het systeem dat soms echt niet kan. Het is puur ingraven en vrezen voor een tegengoal. Portugezen kunnen echt wel voetballen, dat hoef ik je niet te vertellen, alleen zijn de coaches niet zo aanvallend ingesteld.

En qua talenten zit het wel goed, dacht ik zo. Misschien kun je mij daarover even bijpraten? Het zou mooi zijn.

Enfin, leuk je weer hier eens te spreken. Is Xisco hier nog? En ik heb wat gepost in de Spaanse sectie, interesse om dat te bekijken?
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

Batigoal

Well-known member
Mooi zo dat Portugal doorgaat! Nog één laatste klusje voor Ronaldo.

Zweden of Polen was me om het even; Ibrahimovic erbij was wel leuk geweest. Maar als de bondscoach hem toch amper gebruikt, dan maar niet. Lewa erbij is ook dikke prima.
 

U.G.

Well-known member
Ha UG. Ja, inderdaad lang geleden. Altijd leuk met je gehad hier op het forum. Ik vroeg mij laatst af of het allemaal nog bestond. Zie hier dus.

Over Santos, volg ik je even niet. Is het omdat het niet behoudender kan? En tegen Macedoniërs gaan zij er echt niet uit. Het is het systeem dat soms echt niet kan. Het is puur ingraven en vrezen voor een tegengoal. Portugezen kunnen echt wel voetballen, dat hoef ik je niet te vertellen, alleen zijn de coaches niet zo aanvallend ingesteld.

En qua talenten zit het wel goed, dacht ik zo. Misschien kun je mij daarover even bijpraten? Het zou mooi zijn.

Enfin, leuk je weer hier eens te spreken. Is Xisco hier nog? En ik heb wat gepost in de Spaanse sectie, interesse om dat te bekijken?
Ha UG. Ja, inderdaad lang geleden. Altijd leuk met je gehad hier op het forum. Ik vroeg mij laatst af of het allemaal nog bestond. Zie hier dus.

Over Santos, volg ik je even niet. Is het omdat het niet behoudender kan? En tegen Macedoniërs gaan zij er echt niet uit. Het is het systeem dat soms echt niet kan. Het is puur ingraven en vrezen voor een tegengoal. Portugezen kunnen echt wel voetballen, dat hoef ik je niet te vertellen, alleen zijn de coaches niet zo aanvallend ingesteld.

En qua talenten zit het wel goed, dacht ik zo. Misschien kun je mij daarover even bijpraten? Het zou mooi zijn.

Enfin, leuk je weer hier eens te spreken. Is Xisco hier nog? En ik heb wat gepost in de Spaanse sectie, interesse om dat te bekijken?

Ja dit bestaat nog wel 😁 Heb destijds goed aan m’n Nederlandse schrijfvaardigheid kunnen werken, en tegelijkertijd Barça dissen. Leuke combi.

Xisco post héél soms wat in het Barça-topic. Hij houdt van z’n lange lappen teksten maar is ook chirurg dus ik denk dat die écht wel beters te doen heeft met z’n weinige (vrije) tijd.

Aan talenten in Portugal nooit gebrek, maar aan foute carrière-moves helaas ook. Het doorselecteren gaat tegenwoordig wel ( noodgedwongen ) beter.

En ja, ik heb gezien dat je geen Sarabia fan bent😆 Maar check alleen al zijn beide goals tegen Benfica, het feit dat ie ‘slechts’ bij Sporting speelt maakt ‘m echt geen mindere voetballer, daar tegenover weet ik niet welke andere opties Spanje heeft, misschien zijn er inderdaad nog betere.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Over andere opties dan Sarabia kan ik je weer bijpraten. Geloof me, die zijn er genoeg. ;). Gefeliciteerd met Portugal. Had ook niets anders verwacht. Die tweede goal van Bruno was magistraal, beetje a-la Romario.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tuurlijk doen er tegenwoordig meer landen mee en kun je je makkelijker kwalificeren, maar Portugal heeft schijnbaar zich voor alle vijf de EK’s en alle vijf de WK’s gekwalificeerd met Ronaldo. Daarvoor hebben ze minder EK’s en WK’s gespeeld zonder Ronaldo. Toch vrij indrukwekkend. Ook wat goede generaties natuurlijk. Maar toch, in die periode hebben grotere landen wel toernooien overgeslagen.
 

Mario

Well-known member
De laatste kwalificatie wedstrijden deze week, dan zijn alle Europese deelnemers bekend. De winnaar van Oekraïne/Schotland/Wales komt op het WK uit in Groep B.
 
Bovenaan