WK Kwalificatie 2022 - Europa

Kielse Rat

Well-known member
Noord-Macedonië, des te knapper!
Klopt, je moet Noord-Macedonië zeggen inderdaad. Stel je voor dat ze het dinsdag weer flikken tegen Portugal. Dat hou je naast niet voor mogelijk, maar denk ook niet dat iemand had voorspeld dat ze Italië eruit zouden kegelen.
 

JMD

Well-known member
Sinds Italië wereldkampioen werd in 2006 brachten de 4 WK's daarna 2x een uitschakeling in groepsfase en 2x een niet eens plaatsing voor het WK...
 

gevegt

Well-known member
Klopt, je moet Noord-Macedonië zeggen inderdaad. Stel je voor dat ze het dinsdag weer flikken tegen Portugal. Dat hou je naast niet voor mogelijk, maar denk ook niet dat iemand had voorspeld dat ze Italië eruit zouden kegelen.
Als kenner had ik dat al voorspelt.
Iets met granen en zo.
 

Joost

Well-known member
Door die nederlaag van Italie maakt Nederland nog serieuze kans op een plekje in pot 1 van de loting.
 

Friesland

Well-known member
Dus de finales zijn:
Wales - winnaar Schotland/Oekraïne
Polen - Zweden
Portugal - Noord-Macedonië

Wie gaan het WK halen?
 

U.G.

Well-known member
Hups Turkije!

Als je deze gasten op het WK wilt you be my guest. Deze Turken kunnen én niet voetballen én leveren geen strijd.

Remember, wij kunnen met onze keuzeheer niet eens meer winnen van Noord-Ierland thuis, maar naast Turkije leken wij soms op Brasil ‘82.

Super slordige Portugal, en dan met name in de zogeheten verboden zones. Ik ben geen Jota fan, niet de meest intelligente speler. En Ronaldo en Fernandes mag je best wisselen hoor. Leao en Nunes vielen superieur in.

Italië ook lekker bezig. En dan zul je zien gaan we toch nog naar het WK met deze motherfucking coach. Pfffffffff
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als je deze gasten op het WK wilt you be my guest. Deze Turken kunnen én niet voetballen én leveren geen strijd.

Remember, wij kunnen met onze keuzeheer niet eens meer winnen van Noord-Ierland thuis, maar naast Turkije leken wij soms op Brasil ‘82.

Super slordige Portugal, en dan met name in de zogeheten verboden zones. Ik ben geen Jota fan, niet de meest intelligente speler. En Ronaldo en Fernandes mag je best wisselen hoor. Leao en Nunes vielen superieur in.

Italië ook lekker bezig. En dan zul je zien gaan we toch nog naar het WK met deze motherfucking coach. Pfffffffff
Nou het was vooral een beetje eigen belang, U.G. Het zou voor Feyenoord goed zijn als Kokcu een goed WK zou spelen. Dat is eigenlijk de enige reden dat ik voor Turkije was.

Gefeliciteerd met de overwinning! En succes tegen Noord-Macedonië. Altijd lastig, zo blijkt maar weer.
 

Abubakari

Well-known member
Zag net pas op teletekst de uitslagen en dat er geen returns zijn en dat Italie er uitligt. Bizar. Twee wk’s missen maar tussendoor wel overtuigend Europees Kampioen worden.

UG het zweet al in de handen voor nog zo’n Makkedonisch wondertje?
Voor de goede orde, ik heb liever Portugal op het WK, vind het ook jammer dat Italie ontbreekt. Al was het sowieso al Portugal of Italie.

God wat ben ik blij Oranje al geplaatst is, zo’n totaal onverwachte uitschakeling door N Macedonie zou ook net wat voor ons zijn.
 

Mario

Well-known member
Italië heeft het heel de kwalificatie moeilijk gehad met doelpunten maken, zo ook nu weer. Van de hemel naar de hel, bizar. 2 gemiste WK's, maar wel Europees kampioen. Jammer dat er geen clash komt met Portugal. Ik denk niet dat Noord Macedonië dit nog een keer gaat doen. Maar goed, winnen bij Duitsland en Italië. Heel erg knap.

En Nederland won er toch redelijk makkelijk van op het EK.
 

Maasveld

Well-known member
Italië heeft het heel de kwalificatie moeilijk gehad met doelpunten maken, zo ook nu weer. Van de hemel naar de hel, bizar. 2 gemiste WK's, maar wel Europees kampioen. Jammer dat er geen clash komt met Portugal. Ik denk niet dat Noord Macedonië dit nog een keer gaat doen. Maar goed, winnen bij Duitsland en Italië. Heel erg knap.

En Nederland won er toch redelijk makkelijk van op het EK.
Kun je nagaan hoe goed wij zijn.
 
Bovenaan