gevegt
Well-known member
Gewoon weer een kanshebber voor de titel.En de 3-1 voor Portugal. Het is zo voorspelbaar, hahaha.
Hup UG!
Gewoon weer een kanshebber voor de titel.En de 3-1 voor Portugal. Het is zo voorspelbaar, hahaha.
Klopt, je moet Noord-Macedonië zeggen inderdaad. Stel je voor dat ze het dinsdag weer flikken tegen Portugal. Dat hou je naast niet voor mogelijk, maar denk ook niet dat iemand had voorspeld dat ze Italië eruit zouden kegelen.Noord-Macedonië, des te knapper!
Als kenner had ik dat al voorspelt.Klopt, je moet Noord-Macedonië zeggen inderdaad. Stel je voor dat ze het dinsdag weer flikken tegen Portugal. Dat hou je naast niet voor mogelijk, maar denk ook niet dat iemand had voorspeld dat ze Italië eruit zouden kegelen.
Makkie, 0-1. Moet ik nu zeggen dat je 'voorspeld' fout hebt geschreven?Als kenner had ik dat al voorspelt.
Iets met granen en zo.
Graag.Makkie, 0-1. Moet ik nu zeggen dat je 'voorspeld' fout hebt geschreven?
Dat kun je beter.Bij deze dus.
Gewoon weer een kanshebber voor de titel.
Hup UG!
Hups Turkije!
De winnaars van deze drie wedstrijden.Dus de finales zijn:
Wales - winnaar Schotland/Oekraïne
Polen - Zweden
Portugal - Noord-Macedonië
Wie gaan het WK halen?
Nou het was vooral een beetje eigen belang, U.G. Het zou voor Feyenoord goed zijn als Kokcu een goed WK zou spelen. Dat is eigenlijk de enige reden dat ik voor Turkije was.Als je deze gasten op het WK wilt you be my guest. Deze Turken kunnen én niet voetballen én leveren geen strijd.
Remember, wij kunnen met onze keuzeheer niet eens meer winnen van Noord-Ierland thuis, maar naast Turkije leken wij soms op Brasil ‘82.
Super slordige Portugal, en dan met name in de zogeheten verboden zones. Ik ben geen Jota fan, niet de meest intelligente speler. En Ronaldo en Fernandes mag je best wisselen hoor. Leao en Nunes vielen superieur in.
Italië ook lekker bezig. En dan zul je zien gaan we toch nog naar het WK met deze motherfucking coach. Pfffffffff
Kun je nagaan hoe goed wij zijn.Italië heeft het heel de kwalificatie moeilijk gehad met doelpunten maken, zo ook nu weer. Van de hemel naar de hel, bizar. 2 gemiste WK's, maar wel Europees kampioen. Jammer dat er geen clash komt met Portugal. Ik denk niet dat Noord Macedonië dit nog een keer gaat doen. Maar goed, winnen bij Duitsland en Italië. Heel erg knap.
En Nederland won er toch redelijk makkelijk van op het EK.
Uiteraard Noord Macedonië 😎Dus de finales zijn:
Wales - winnaar Schotland/Oekraïne
Polen - Zweden
Portugal - Noord-Macedonië
Wie gaan het WK halen?